a4zajechanie drogi

Data: 2015-06-16 16:40:48
Autor: cyklista
a4zajechanie drogi
https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ

jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

-- -

Data: 2015-06-16 16:51:50
Autor: ToMasz
a4zajechanie drogi
W dniu 16.06.2015 o 16:40, cyklista pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ
wow!
czym to było nagrywane?

jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?
antywirusowe Avast.
firma Avast gwarantuje bezpieczeństwo. Możesz się czuć spokojny

ToMasz

Data: 2015-06-16 16:56:56
Autor: cyklista
a4zajechanie drogi
ToMasz pisze:
W dniu 16.06.2015 o 16:40, cyklista pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ
wow!
czym to było nagrywane?

jakaś kamerką samochodową zakupioną z 8 lat temu, więc jakość na pewno nie super hd

jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

?

antywirusowe Avast.
firma Avast gwarantuje bezpieczeństwo. Możesz się czuć spokojny

ToMasz

tu mnie uspokoiłeś :)

-- -

Data: 2015-06-16 19:41:10
Autor: PiteR
a4zajechanie drogi
na  ** p.m.s **  cyklista pisze tak:

https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ

jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

Kiedy jeszcze jeżdziłem Dukato to notorycznie miałem takie sytuacje choć przy mniejszych prędkościach i w mieście. Mameje myślały, że jest powolny i ma obowiązek jechać wolno.

Chłop wyraźnie zmęczył się ciśnięciem gazu. Powinien przywiazywać sobie cegłę do buta.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Data: 2015-06-16 19:43:34
Autor: neoniusz
a4zajechanie drogi
W dniu 16.06.2015 o 19:41, PiteR pisze:
Chłop wyraźnie zmęczył się ciśnięciem gazu.

Raczej sobie przypomnial/a, ze zjezdza na Brzesko. Tam tak czasem jest. Niektorzy idioci z upodobaniem pocinaja lewym pasem ile fabryka dala i w polowie zjazdu przeciskaja sie miedzy autami zamiast zjechac kilometr wczesniej, bo przeciez trzeba zapierdalac do samego konca.

Data: 2015-06-16 19:53:28
Autor: PiteR
a4zajechanie drogi
na  ** p.m.s **  neoniusz pisze tak:

[...]

a czyli wersja Tumistań. Uderzyłem w tumistania kiedyś bo chciał ze środkowego pasa w prawo.

Data: 2015-06-16 23:48:12
Autor: JK
a4zajechanie drogi
W dniu 2015-06-16 o 16:40, cyklista pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ

jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

-- -
antywirusowe Avast.

Zdecydowanie refleks u ciebie szwankuje.
Może warto udać się na badania psychotechniczne?

JK

Data: 2015-06-16 22:59:03
Autor: Bolko
a4zajechanie drogi
> jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.
Kiedyś jakaś babka z MOP Podłęże zamiast korzystać z rozbiegówki
to od razu wjechała mi na główny ciąg.

Innym razem miałem sytuacje w Tarnowie że ktoś po prostu ZATRZYMAŁ się przed wjazdem na A4.

Często zdarza mi się kierowcy wjeżdżają na rozbiegówkę i dalej jadą 50km/h
i dalej jadać 50km/h wchodzą na główny ciąg.

Ja zawsze staram się zachować jak największy odstęp przed poprzedzającym samochodem i jak kończy się ślimak przyspieszyć do 120 i wtedy na główny ciąg

Data: 2015-06-17 20:08:44
Autor: J.F.
a4zajechanie drogi
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ecaf1b9e-2f1b-46f7-a782-acf4d88cc968@googlegroups.com...
> jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.

Rejestracja KGR, Gorlice, blizej Jasla niz Krakowa ... ale znow nie tak daleko od autostrady i zakopianki.
Mogl miec wieksze doswiadczenie z autostradami niz reszta kraju :-)

J.

Data: 2015-06-18 00:39:44
Autor: przemek.jedrzejczak
a4zajechanie drogi
-- Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.

stara gwardia o ile nie opuszczala kraju nie ma doswiadczenia z autostradami :-)

PS mnie zawsze dziwia ze te Maryjany nie dostrzegaja zwiazku pomiedzy brakiem odstepu przy wjezdzie na autostrade a problemami z wlaczeniem sie do ruchu, po ktoryms tam razie przeciez cos powinno zatrybic w mozgownicy :-)

a i system szkolenia nie pomaga:

Po nowej ustawie (ma wejść w życie 19.01.2013) szkolenie dotyczące jazdy po autostradzie ujęte jest jedynie podczas zajęć teoretycznych. Na zajęciach praktycznych powinniśmy za to znaleźć się na drodze ekpresowej

P.

a4zajechanie drogi