a4zajechanie drogi

Data: 2015-06-16 23:48:12
Autor: JK
a4zajechanie drogi
W dniu 2015-06-16 o 16:40, cyklista pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ

jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

-- -
antywirusowe Avast.

Zdecydowanie refleks u ciebie szwankuje.
Może warto udać się na badania psychotechniczne?

JK

Data: 2015-06-16 22:59:03
Autor: Bolko
a4zajechanie drogi
> jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.
Kiedyś jakaś babka z MOP Podłęże zamiast korzystać z rozbiegówki
to od razu wjechała mi na główny ciąg.

Innym razem miałem sytuacje w Tarnowie że ktoś po prostu ZATRZYMAŁ się przed wjazdem na A4.

Często zdarza mi się kierowcy wjeżdżają na rozbiegówkę i dalej jadą 50km/h
i dalej jadać 50km/h wchodzą na główny ciąg.

Ja zawsze staram się zachować jak największy odstęp przed poprzedzającym samochodem i jak kończy się ślimak przyspieszyć do 120 i wtedy na główny ciąg

Data: 2015-06-17 20:08:44
Autor: J.F.
a4zajechanie drogi
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ecaf1b9e-2f1b-46f7-a782-acf4d88cc968@googlegroups.com...
> jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.

Rejestracja KGR, Gorlice, blizej Jasla niz Krakowa ... ale znow nie tak daleko od autostrady i zakopianki.
Mogl miec wieksze doswiadczenie z autostradami niz reszta kraju :-)

J.

Data: 2015-06-18 00:39:44
Autor: przemek.jedrzejczak
a4zajechanie drogi
-- Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.

stara gwardia o ile nie opuszczala kraju nie ma doswiadczenia z autostradami :-)

PS mnie zawsze dziwia ze te Maryjany nie dostrzegaja zwiazku pomiedzy brakiem odstepu przy wjezdzie na autostrade a problemami z wlaczeniem sie do ruchu, po ktoryms tam razie przeciez cos powinno zatrybic w mozgownicy :-)

a i system szkolenia nie pomaga:

Po nowej ustawie (ma wejść w życie 19.01.2013) szkolenie dotyczące jazdy po autostradzie ujęte jest jedynie podczas zajęć teoretycznych. Na zajęciach praktycznych powinniśmy za to znaleźć się na drodze ekpresowej

P.

a4zajechanie drogi