Data: 2009-07-30 13:48:45 | |
Autor: Bartek | |
a6 c5 wentylator klimy 1 bieg | |
Witam,
co może być przyczyną nie działania wentylatora klimy na pierwszym biegu? Gdy wzrośnie ciśnienie w klimie to 2 bieg tego wentylatora się włącza. Czy można jeździć z klimą bez 1 biegu w wentylatorze? Za wszelkie wskazówki będe wdzięczny. -- Pozdrawiam, Bartek |
|
Data: 2009-07-30 14:33:28 | |
Autor: kamil | |
a6 c5 wentylator klimy 1 bieg | |
"Bartek" <smolk_bartek@ispamik.gazeta.pl> wrote in message news:op.uxvprjxahwo2ffoi6068.duw... Witam, Czy dziala tez przy wylaczonej klimatyzacji (tzn sam nawiew)? W Civicu mialem podobny problem (rozwiazany zreszta dzieki grupie) - zamokniety i upaprany jak stol Durczoka rezystor pomiedzy pokretlem a wentylatorami. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-07-30 20:27:37 | |
Autor: daro | |
a6 c5 wentylator klimy 1 bieg | |
Czy dziala tez przy wylaczonej klimatyzacji (tzn sam nawiew)? W Civicu mialem podobny problem (rozwiazany zreszta dzieki grupie) - zamokniety i upaprany jak stol Durczoka rezystor pomiedzy pokretlem a wentylatorami. Jemu chodzi o wentylator na chłodnicy który ma 2 biegi. |
|
Data: 2009-07-31 09:38:44 | |
Autor: kamil | |
a6 c5 wentylator klimy 1 bieg | |
"daro" <tomasetto@op.pl> wrote in message news:h4somt$kf$1news.wp.pl... Czy dziala tez przy wylaczonej klimatyzacji (tzn sam nawiew)? W Civicu mialem podobny problem (rozwiazany zreszta dzieki grupie) - zamokniety i upaprany jak stol Durczoka rezystor pomiedzy pokretlem a wentylatorami. A to przepraszam! Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-07-31 08:11:11 | |
Autor: Bartek | |
a6 c5 wentylator klimy 1 bieg | |
Czy dziala tez przy wylaczonej klimatyzacji (tzn sam nawiew)?nie działa. |
|
Data: 2009-07-30 19:15:30 | |
Autor: Wmak | |
a6 c5 wentylator klimy 1 bieg | |
Bartek <smolk_bartek@ispamik.gazeta.pl> napisał(a):
Witam,Czy można jeździć z klimą bez 1 biegu w wentylatorze?Tego auta nie znam. Typowe rozwiązania: Jeśli jest jeden wentylator, to wolny bieg uzyskuje sie przez włączenie w szereg z nim rezystora dużej mocy - zwykle jest to spory klocek ceramiczny z aluminiowym radiatorem - umieszczony gdzieś w komorze silnika jest narażony na korozję i często się rozsypuje. Jeśli auto ma dwa wentylatory, to na wolnym biegu są połączone szeregowo a na szybkim równolegle. W obu wersjach biegi są przełączane przekaźnikami - czasem (rzadziej niż rezystor) też się psują . Wmak -- |