abc

Data: 2010-04-25 12:38:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
abc
pomodlmy sie wspolnie za dusze cierpiaca.

Cezary Glaz

Data: 2010-04-25 12:47:30
Autor: abc
abc
+ Requiem aeternam dona ei, Domine, et lux perpetua luceat ei. Requiescat in
pace. Amen +

Data: 2010-04-25 12:53:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
abc

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
+ Requiem aeternam dona ei, Domine, et lux perpetua luceat ei. Requiescat
in
pace. Amen +

   Amen

   A. Rem

Data: 2010-04-25 14:13:56
Autor: A
abc

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd41dc5$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
+ Requiem aeternam dona ei, Domine, et lux perpetua luceat ei. Requiescat in
pace. Amen +

Czemu tylko za jedną? Innych cierpiących nie ma?

Data: 2010-04-25 14:26:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
abc

"A" <dd@nikto.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hr1bn8$d3d$1news.onet.pl...

> [...]
>in
> pace. Amen +

Czemu tylko za jedną? Innych cierpiących nie ma?

   Jedna Tobie nie wystarczy, czy chcialbys ich miec wiecej, ot tak
   na zapas?

   A. Rem

Data: 2010-04-25 12:51:11
Autor: rAzor
abc
Użytkownik... he he - Wlodzimierz Zabotynski raczył napisać:
pomodlmy sie wspolnie za dusze cierpiaca.

Cezary Glaz

Na TEY gruppe bardziej wypada pokurwować.

Data: 2010-04-25 13:32:26
Autor: raff
abc
rAzor pisze:
Użytkownik... he he - Wlodzimierz Zabotynski raczył napisać:
pomodlmy sie wspolnie za dusze cierpiaca.

Cezary Glaz

Na TEY gruppe bardziej wypada pokurwować.

Abc ladnie doprowadza lewactwo do bialej goraczki. A wiec robi dobra robote.

R.

Data: 2010-04-25 16:22:08
Autor: cirrus
abc
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr198l$5ll$1news.onet.pl...
rAzor pisze:
[...]

Mógłbyś ten "genialny" wniosek uzasadnić?

--
stevep

Data: 2010-04-25 16:34:34
Autor: raff
abc
[...]

Moglbym, ale nie kretynom.

R.

Data: 2010-04-26 08:34:28
Autor: cirrus
abc
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr1ju6$2va$1news.onet.pl...
[...]

Klasyczny wybieg debila- wiem, ale nie powiem.

--
stevep

Data: 2010-04-26 10:04:22
Autor: raff
abc
[...]

Nie, raczej zlewka kretyna.

R.

Data: 2010-04-26 02:31:31
Autor: zbig
abc
On 25 Kwi, 13:32, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
rAzor pisze:

> Użytkownik... he he - Wlodzimierz Zabotynski raczył napisać:

> Na TEY gruppe bardziej wypada pokurwować.

Abc ladnie doprowadza lewactwo do bialej goraczki. A wiec robi dobra robote.

R.

Bardzo ciekawe. To chyba sam siebie doprowadza do szału bo to zwykły
komuch-pobożniś, jakich pełno pozostało po okresie peerelu. Jego
lewackie poglądy widać w wielu postach, choćby ostatnio chwalenie
Orbana za rzekome "kierowanie się w kierunku społecznej gospodarki
rynkowej"

Data: 2010-04-26 11:39:00
Autor: raff
abc
[...]

Jak na razie to na was, lewakow, dziala jak czerwona plachta na byka ;)

Niech sobie tam pisze, ja nie mam nic przeciwko temu ;)

R.

Data: 2010-04-26 02:53:35
Autor: zbig
abc
On 26 Kwi, 11:39, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

Niech sobie tam pisze, ja nie mam nic przeciwko temu ;)
 Swoim zaślepieniem i betonowym, fundamentalistycznym podejściem do
spraw wiary raczej ją ośmiesza, czego jako wierzący, nie moge
zakceptować.

Data: 2010-04-26 14:20:27
Autor: cirrus
abc
[...]