abc

Data: 2013-02-10 09:58:05
Autor: Trybun
abc
Musisz te swoje obrzydliwości wylewać na tej grupie? Przecież można się pożygać od samych tytułów wątków. To jest chore.

Data: 2013-02-10 10:13:12
Autor: abc
abc
Musisz te swoje obrzydliwości wylewać na tej grupie? Przecież można się
pożygać od samych tytułów wątków. To jest chore.

Czyżby wyÅ‚aziÅ‚a z Ciebie homofobia?  :->

Przykro mi, ale to nie sÄ… moje obrzydliwoÅ›ci.  Taki jest sposób życia tych
nieszczęśników, na których instrumentalnie żeruje lewactwo.

..

Data: 2013-02-10 01:47:28
Autor: glob
abc
On 10 Lut, 10:13, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Musisz te swoje obrzydliwo¶ci wylewaæ na tej grupie? Przecie¿ mo¿na siê
> po¿ygaæ od samych tytu³ów w±tków. To jest chore.

Czy¿by wy³azi³a z Ciebie homofobia?  :->

Przykro mi, ale to nie s± moje obrzydliwo¶ci.  Taki jest sposób ¿ycia tych
nieszczê¶ników, na których instrumentalnie ¿eruje lewactwo.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny..

Jeste¶ chory, twoje obrzydliwo¶ci s± jedynie w twojej psychice, nie ma
ich w rzeczywisto¶ci, to w twojej g³owie jest taka kanalizacja.

Data: 2013-02-11 01:22:50
Autor: jr
abc

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:511764ae$0$1298$65785112news.neostrada.pl...

| Czyżby wyÅ‚aziÅ‚a z Ciebie homofobia?  :->
|
| Przykro mi, ale to nie sÄ… moje obrzydliwoÅ›ci.  Taki jest sposób życia tych
| nieszczęśników, na których instrumentalnie żeruje lewactwo.

lewactwo glownie to na was zeruje, na katolikach, podstawiajac wam obyczajowe tematy. Wy od razu do tych tematow wlewacie polityke, wolnosc, ojczyzne i w ten sposob osmieszacie te wartosci w oczach innych (ktorych jest znacznie wiecej, niz ci sie wydaje).

Data: 2013-02-10 16:46:21
Autor: glob
abc
On 11 Lut, 01:22, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
U¿ytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:511764ae$0$1298$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

| Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
| katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Najlepsze ¿e machaj± tym Chrystusem ludziom w majtkach zboczeñcy.
 To proste co oburza, katol ludzi prze¶laduje, jak bronisz niewinnych
to dla katola atakujesz ko¶ció³, bo sobie ubzdurali ¿e demokracja
pozwala im ludzi prze¶ladowaæ i maj± do tego prawo. To system
totalitarny prze¶laduje ludzi , którzy mieli inne zdanie ni¿ paru
debili, jak siê debilowi nie podoba to niech stosuje siê do swoich
bzdur, ale inni maj± swoje pogl±dy i chc± ¿yæ wed³ug nich, ale
przecie¿ katol tak ludzi szanuje, ¿e nie da im ¿yæ wed³ug tego co
my¶l± bo bêdzie warcza³ , mia³cza³ i ludziom na ³eb sra³.

Data: 2013-02-11 15:33:58
Autor: Trybun
abc
W dniu 2013-02-11 01:22, jr pisze:
> [...]

sposob osmieszacie te wartosci w oczach innych (ktorych jest znacznie wiecej,

Tu masz rację - na nikim tak pseudo lewactwo nie żeruje jak na patologiach w szeregach Kościoła.

Data: 2013-02-11 17:33:30
Autor: jr
abc

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfavhv$vod$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |
| > |

| Tu masz rację - na nikim tak pseudo lewactwo nie żeruje jak na
| patologiach w szeregach Kościoła.

Dlaczego pseudo?

Data: 2013-02-12 15:39:27
Autor: Trybun
abc
W dniu 2013-02-11 17:33, jr pisze:

| Tu masz rację - na nikim tak pseudo lewactwo nie żeruje jak na
| patologiach w szeregach Kościoła.

Dlaczego pseudo?

Pseudo, ponieważ prawdziwej lewicy tak naprawdę wisi kto tam sobie w coś wierzy. Prawdziwa lewica istnieje tylko po to żeby walczyć z zarazą dziesiątkująca populację ludzka - kapitalismusem..

Data: 2013-02-12 17:08:05
Autor: Przemys³aw M.
abc
Dnia Tue, 12 Feb 2013 15:39:27 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-11 17:33, jr pisze:

| Tu masz racjê - na nikim tak pseudo lewactwo nie ¿eruje jak na
| patologiach w szeregach Ko¶cio³a.

Dlaczego pseudo?

Pseudo, poniewa¿ prawdziwej lewicy tak naprawdê wisi kto tam sobie w co¶ wierzy. Prawdziwa lewica istnieje tylko po to ¿eby walczyæ z zaraz± dziesi±tkuj±ca populacjê ludzka - kapitalismusem..

Sramie w banie. Wszelkie rewolucje dowodz± jednego, walcz± o dostêp do
koryta. Zabranie tym co maj± by daæ sobie. Pieprzenie o walce dla dobra to
kicz podrêcznikowy dla miernoty intelektualnej która uwierzy w takie bajki.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-12 21:37:39
Autor: Trybun
abc
W dniu 2013-02-12 17:08, Przemys³aw M. pisze:
> [...]

kicz podrêcznikowy dla miernoty intelektualnej która uwierzy w takie bajki.

Jednak prawie ka¿da z dotychczasowych, które na przestrzeni lat mia³y miejsce, sprawi³a ¿e jarzmo kapitalistycznych ja¶niepanów znacznie zel¿a³o. Rewolucje upadaj± - ale ich efekty nie id± na marne. Jaka to szkoda ¿e kazde ustêpstwo trzeba wydzieraæ si³± z garde³ tych wiecznie niena¿artych ryjów.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-02-13 00:21:27
Autor: jr
abc

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfe969$n48$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Jednak prawie ka¿da z dotychczasowych, które na przestrzeni lat mia³y miejsce, sprawi³a ¿e jarzmo kapitalistycznych ja¶niepanów znacznie zel¿a³o.

Kolejna bajeczka. Wolny swiat wcale nie stal sie lepszy pod wplywem bolszewickiej rewolucji. Ze strachu przed ta rewolucja powstawaly na Zachodzie wzorowane na niej dyktatury. Zly przyklad nigdy nie wyprowadzil nikogo na dobre.

Data: 2013-02-13 00:16:01
Autor: jr
abc

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfdkqa$h5m$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Dlaczego pseudo?

Pseudo, ponieważ prawdziwej lewicy tak naprawdę wisi kto tam sobie w coś wierzy.

Kto wysadzal w powietrze rosyjskie cerkwie? Kto rownal z ziemia tybetanskie klasztory? Prawdziwa lewica, czy znowu jakas falszywa?

Data: 2013-02-11 15:34:33
Autor: Trybun
abc
W dniu 2013-02-10 10:13, abc pisze:
[...]

Nie, chociaż toleruję, to jednak nie lubię poznawać pikantnych szczegółów takich związków.

Wiem, że tylko cytujesz, ale mimo wszystko jak Ci zależy żeby nie robić szamba z psp to powinieneś przestać wklejać takie teksty o których człowiek o poczuciu estetyki nawet nie wie że istnieją.

abc