"abc": Rozwodnicy trwaj膮 w grzechu cudzo艂贸stwa [Czyli: Rozwodnicy! P艂a膰 ;-) ]

Data: 2012-06-15 22:29:42
Autor: A. Filip
"abc": Rozwodnicy trwaj膮 w grzechu cudzo艂贸stwa [Czyli: Rozwodnicy! P艂a膰 ;-) ]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Ka偶dy rozwodnik grzeszy cudzo艂o偶膮c. Kto trwa w tym grzechu, ten nie ma
艂aski u艣wi臋caj膮cej.

Komunia 艣w. umacnia 艂ask臋 u艣wi臋caj膮c膮. Wcze艣niej jednak trzeba si臋
nawr贸ci膰 i wyspowiada膰. 艁ask臋 u艣wi臋caj膮c膮 mo偶emy uzyska膰 przez
Sakrament Pokuty, a Komunia 艣w. ma t臋 艂ask臋 umocni膰.

Gdy nie mamy 艂aski u艣wi臋caj膮cej, to przyjmowanie Komunii 艣w. maj膮cej
t臋 艂ask臋 umocni膰 na nic si臋 nie zda, jest 艣wi臋tokradztwem i jest
zabronione.

A KRK nie daje rozwod贸w nazywanych dla niepoznaki uniewa偶nieniami? :-)

KRK daje tyle rozwod贸w vel uniewa偶nie艅 na takich niezbyt solidnych
podstawach 偶e gadki o nierozerwalno艣ci (sakramentalnego) ma艂偶e艅stwa
ja traktuje jako kiepski 偶art.

Data: 2012-06-15 22:47:24
Autor: u2
"abc": Rozwodnicy trwaj w grzechu cudzo丑stwa [Czyli: Rozwodnicy! P砤鎐ie na uniewa縩ienia ;-) ]
W dniu 2012-06-15 22:29, A. Filip pisze:
A KRK nie daje rozwod體 nazywanych dla niepoznaki uniewa縩ieniami? :-)

KRK daje tyle rozwod體 vel uniewa縩ie na takich niezbyt solidnych
podstawach 縠 gadki o nierozerwalno禼i (sakramentalnego) ma晨e駍twa
ja traktuje jako kiepski 縜rt.

Te, trojga imion, podaj konkrety.

Data: 2012-06-15 23:03:12
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,4294606.html
  asz, PAP ; 2007-07-06 , aktualizacja: 06.07.2007 00:00
  S膮d Metropolitalny _w Warszawie_ wyda w tym roku rekordow膮 liczb臋
  orzecze艅 stwierdzaj膮cych niewa偶no艣膰 ma艂偶e艅stwa. Do tej pory co roku
  uznawano za niewa偶ne ok. 700 zwi膮zk贸w, teraz tylko w pierwszym
  p贸艂roczu zapad艂o prawie 1000 takich wyrok贸w. Podobnie jest w ca艂ym
  kraju - pisze "Dziennik". [....]
  Ile orzecze艅 o niewa偶no艣ci ma艂偶e艅stwa zapada rocznie w ca艂ej Polsce,
  trudno oszacowa膰. Nie bada tego Instytut Statystyki Ko艣cio艂a
  Katolickiego, nie zbiera takich danych tak偶e Biuro Prasowe
  Episkopatu. Nie wszystkie diecezje upubliczniaj膮 dane [...]

A roczna liczba rozwod贸w cywilnych w _ca艂ej_ Polsce (a nie w granicach
ko艣cielnej  metropolii Warszawskiej) w latach 2005-2010 mie艣ci艂a si臋
mi臋dzy 60 a 70 tys.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozw%C3%B3d#Statystyka_rozwod.C3.B3w_w_Polsce

Data: 2012-06-15 23:10:38
Autor: Polok_Prawdziwy
A. Filip wrote:

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

  S眃 Metropolitalny _w Warszawie_ wyda w tym roku rekordow liczb
  orzecze stwierdzaj眂ych niewa縩o舵 ma晨e駍twa. Do tej pory co roku
  uznawano za niewa縩e ok. 700 zwi眤k體, teraz tylko w pierwszym
  p蟪roczu zapad硂 prawie 1000 takich wyrok體. Podobnie jest w ca硑m
  kraju - pisze "Dziennik". [....]
  Ile orzecze o niewa縩o禼i ma晨e駍twa zapada rocznie w ca砮j Polsce,
  trudno oszacowa. Nie bada tego Instytut Statystyki Ko禼io砤
  Katolickiego, nie zbiera takich danych tak縠 Biuro Prasowe
  Episkopatu. Nie wszystkie diecezje upubliczniaj dane [...]

A roczna liczba rozwod體 cywilnych w _ca砮j_ Polsce (a nie w granicach
ko禼ielnej  metropolii Warszawskiej) w latach 2005-2010 mie禼i砤 si
mi阣zy 60 a 70 tys.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozw%C3%B3d#Statystyka_rozwod.C3.B3w_w_Polsce

Noico POKRAKO, za縴砪iem zsirpowego...?

a 硂dpowiada nom niemusis, boitak sy鎘iemyto widzia硑, jaksem gruchem tarmosi砮, gdyciem filmowa硑...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2012-06-15 23:16:30
Autor: Polok_Prawdziwy
"abc": Rozwodnicy trwaj w grzechu cudzo丑stwa [Czyli: Rozwodnicy! P砤鎐ie na uniewa縩ienia ;-) ]

cywista硂cywisto舵, do tego pokraki U2 to napiso砮m, ino jakosik misiemto dociebie psykleji硂...

Data: 2012-06-16 00:11:53
Autor: u2
W dniu 2012-06-15 23:03, A. Filip pisze:
> [...]

A roczna liczba rozwod體 cywilnych w _ca砮j_ Polsce (a nie w granicach
ko禼ielnej  metropolii Warszawskiej) w latach 2005-2010 mie禼i砤 si

Nic tu nie ma o solidnosci podstaw rozwodow.

Tak to jest jak sie cytuje gwniana propagande.

Data: 2012-06-16 09:06:23
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> [...]

Nic tu nie ma o solidnosci podstaw rozwodow.

Tak to jest jak sie cytuje gwniana propagande.

Jak GW napisze (zacytuje po "Dzienniku") 偶e 2+2=4 to te偶 b臋dzie
k艂amstwo? :-) Nie podoba ci si臋 wersja/statystyka GW to do kurwy n臋dzy podaj w艂asn膮/inn膮, a 偶e "podchodzisz ostro偶nie" do tego co GW pisze to ja si臋 naprawd臋 ma艂o dziwie.

Jak by ci to powiedzie膰 _ogl臋dnie_:
Jak dla mnie ju偶 sam taka liczba uniewa偶nie艅 (czytaj rozwod贸w
ko艣cielnych) podaje w mocn膮 w膮tpliwo艣膰 twierdzenia 偶e ma艂偶e艅stwo
sakramentalne jest o kilka rz臋d贸w wielko艣ci trudniejsze do zerwania ni偶 cywilne - wydaje si臋 by膰 o jeden _marny_ rz膮d wielko艣ci trudniej.
A co do (marnej) "solidno艣ci podstaw" uniewa偶nie艅 (rozwod贸w ko艣cielnych): tego si臋 nie da a偶 tak  kr贸tko/zwi臋藕le "przyszpili膰" jak ilo艣ci, wiec
sobie chwilowo daruje.

Dla mnie mniej si臋 liczy si臋 co ko艣ci贸艂 hierarchiczny m贸wi/twierdzi, bardziej liczy si臋 co w praktyce _robi_.

Data: 2012-06-16 14:09:46
Autor: Grzegorz Z.
"abc": Rozwodnicy trwaj w grzechu cudzo丑stwa [Czyli: Rozwodnicy! P砤鎐ie na uniewa縩ienia ;-) ]
Andrzej Adam Filip napisa:

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> [...]

Nic tu nie ma o solidnosci podstaw rozwodow.

Tak to jest jak sie cytuje gwniana propagande.

Jak GW napisze (zacytuje po "Dzienniku") 縠 2+2=4 to te b阣zie
k砤mstwo? :-) Nie podoba ci si wersja/statystyka GW to do kurwy n阣zy podaj w砤sn/inn

Chyba Ci wisz Piwo/sok marchwiowy za tego posta :)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci kt髍zy chc aby by spok骿 niech pisz do
abuse. Im wi阠ej takich donos體 tym szybciej b阣zie spok骿. Samo si nie

"abc": Rozwodnicy trwaj膮 w grzechu cudzo艂贸stwa [Czyli: Rozwodnicy! P艂a膰 ;-) ]