abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!

Data: 2011-03-22 05:01:15
Autor: J-23
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!
Religie wkrótce wyginą. Wyliczyli to matematycy
http://www.sfora.pl/Religie-wkrotce-wygina-Wyliczyli-to-matematycy-a30340

Data: 2011-03-22 14:30:32
Autor: abc
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!
Wiara jest łaską. Módl się o łaskę wiary.

Data: 2011-03-22 06:49:41
Autor: J-23
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!
On 22 Mar, 14:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Wiara jest ask . M dl si o ask wiary.

wisz co, bez łaski

Data: 2011-03-22 14:42:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-22 14:30, abc pisze:
Wiara jest łaską. Módl się o łaskę wiary.

I tu rodzi się pytanie, - dlaczego nie wszyscy są obdarzani łaską wiary?  Dlaczego to co dla jednych jest oczywiste i dostępne od zawsze, a do drugich dociera w wielkich bĂłlach i z opóźnieniem, albo wręcz wcale nie dociera?

Data: 2011-03-22 14:48:57
Autor: abc
[...]

drugich dociera w wielkich bólach i z opóźnieniem, albo wręcz wcale nie
dociera?

Polecam
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TD/szukajacym_drogi/laska_wiary.html

Data: 2011-03-22 16:34:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-22 14:48, abc pisze:
[...]

Przyznam ze wstydem że nie jestem w stanie zrozumieć tego tekstu. - Nic mi nie wyjaśnił.

Data: 2011-03-22 19:50:15
Autor: Polok_Prawdziwy
abc wrote:

[...]

Ajoto:

http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Data: 2011-03-23 08:33:57
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 19:50, Polok_Prawdziwy pisze:
Ajoto:

http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Słuchasz tego jak walisz swoja kozę ? :)

Data: 2011-03-22 15:40:49
Autor: Polok_Prawdziwy
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!
I tu rodzi się pytanie, - dlaczego nie wszyscy są obdarzani łaską

wiary?  Dlaczego to co dla jednych jest oczywiste i dostępne od zawsze,

a do drugich dociera w wielkich bólach i z opóźnieniem, albo wręcz wcale

nie dociera?

Bo MONżEJSE som...

- ino łosobniki z ilościom sarychkomurek, zbliżonom do średniowecnego chopa, som
wstanie wte PIERDOŁY uwieżyć...!

Data: 2011-03-22 14:41:16
Autor: Marek
On Mar 22, 3:40 pm, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

Bo MONżEJSE som...

- ino łosobniki z ilościom sarychkomurek, zbliżonom do średniowecnego chopa, som

Ales ty glupi: ilosc szarych komorek sie nie zmienia !
Zmienila sie kilkaset tysiecy lat temu.
Od tamtej pory jest zawsze taka sama.

Od sredniowiecznego chlopa niczym sie nie roznisz - tylko ci sie
wydaje, ze tak.
Wierzysz w cos innego, ale tak samo jestes biedny i skrepowany.

Data: 2011-03-22 22:52:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Marek wrote:

Wierzysz w cos innego, ale tak samo jestes biedny i skrepowany.

Wieżem...!?

Cheee, cheee, cheee....!

- toino CIMNIOKIPŁASKIE zrozumieć tego niepotrafiom, ze moze być wtosik taki, wtury syćkich boguw i wiarem WDUPIE MO...!!!

NIEWIEżEM...!!!

- WNIC NIEWIEżEM, ćMOKUFALISTY...!!!

Data: 2011-03-23 08:36:32
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 22:52, Polok_Prawdziwy pisze:
- toino CIMNIOKIPŁASKIE zrozumieć tego niepotrafiom, ze moze być wtosik taki, wtury syćkich boguw i wiarem WDUPIE MO...!!!

Tak jak twoja koza. :)

Data: 2011-03-22 16:35:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-22 15:40, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Bo MONĹźEJSE som...

- ino łosobniki z ilościom sarychkomurek, zbliżonom do średniowecnego chopa, som
wstanie wte PIERDOŁY uwieżyć...!

No nie wiem. Gdyby nie ten Bóg to jaki sens ma nasze życie? I niby w czym my dzisiaj jesteśmy modrzejsi od średniowiecznego chłopa?

Data: 2011-03-22 09:12:40
Autor: J-23
On 22 Mar, 16:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

No nie wiem. Gdyby nie ten Bóg to jaki sens ma nasze życie? I niby w
czym my dzisiaj jesteśmy modrzejsi od średniowiecznego chłopa?

Nie wiem jak Ty, ale ja z cala pewnoscia jestem sporo madrzejszy od
sredniwiecznego chlopa. Wiem co to rachunek rozniczkowy, znam prawo
Pitagorasa, wiem co to jest prad elektryczny, albo co to jest budowa
molekularna... wiem jeszcze duzo innych rzeczy, o ktorych rzeczony
"sredniowieczny cholp" nie mial nawet zielonego pojecia. Ale on
chetniej niz ja dawal wiare roznym guslom i zabobonom. Chyba to masz
na uwadze, jak sadze?

J...

Data: 2011-03-22 18:05:00
Autor: abc
[...]

No i co ci z tej wiedzy?   To, że ją posiadłeś wcale nie znaczy, że jesteś
mądrzejszy od średniowiecznego chłopa. Obawiam się, że jesteś głupszy.

Data: 2011-03-22 12:34:46
Autor: J-23
On 22 Mar, 18:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
> "sredniowieczny cholp" nie mial nawet zielonego pojecia. Ale on
> chetniej niz ja dawal wiare roznym guslom i zabobonom. Chyba to masz

No i co ci z tej wiedzy?   To, e j posiad e wcale nie znaczy, e jeste
m drzejszy od redniowiecznego ch opa. Obawiam si , e jeste g upszy.

Dzieki tej wiedzy znalazlem swoje miejsce w spoleczenstwie i zyje
dostatnio.  wychowalem i wyksztalcilem dwoje dzieci, spowodowalem ze
te dzieci wyemigrowaly z Polski na zawsze bo nie chca mieszkac w kraju
zdominowanym przez jedna religie. Kiedy czasem wjezdzaja do Polski to
z rozmyslem wlaczaja znane radio z Torunia. Po kikunastu minutach
sluchania utwierdzaja sie w przeswiadczeniu ze dobrze zrobili
emigrujac z tzw. katolickiej ojczyzny.

J...

Data: 2011-03-22 20:52:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-22 20:34, J-23 pisze:

[...]

No i pięknie, ładnie wszystko wygląda u Ciebie. Dopóki nie zadasz sobie pytania - po co to wszystko? Po co mi to miejsce w społeczeństwie, po co mi to wykształcenie dzieci skoro nie znam miejsca ani czasu?

Data: 2011-03-22 13:01:30
Autor: J-23
On 22 Mar, 20:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

pytania - po co to wszystko? Po co mi to miejsce w społeczeństwie, po co
mi to wykształcenie dzieci skoro nie znam miejsca ani czasu?

Spij pod mostem. Zbieraj odpadki ze smietnikow. Sprobuj zebrac na
niezbedne potrzeby egzystencjalne. Koniecznie nie zapomnij o zarliwych
modlach o zbawienie swojej duszy.  Bedziesz mial wowczas szanse
dojrzenia subtelnej roznicy w odniesieniu do zycia zasobnego i
godnego.

Data: 2011-03-23 18:44:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-22 21:01, J-23 pisze:
[...]

Bo ja wiem czy ten epizod zwany życiem cielesnym ma jakikolwiek znaczenie... Wiara katolików daje poczucie pewności, daje poczucie sensu istnienia, dlaczego więc Wy wojujący Ateiści z taka wściekłością ją odrzucacie?

Data: 2011-03-22 22:54:20
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Noto chlaśnij sem żyły JAMDRYSIE...!!

- skońcy siem wuwcas syćko dlociebie...

Data: 2011-03-23 08:34:56
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 22:54, Polok_Prawdziwy pisze:
Noto chlaśnij sem żyły JAMDRYSIE...!!

- skońcy siem wuwcas syćko dlociebie...

Podobno to ty sobie obciąłeś fiutka ciupagą. :)

Data: 2011-03-23 18:44:18
Autor: jadrys
[...]

I właśnie dlatego tego nie zrobię. Moje (nędzne nawiasem mówiąc) życie jest dla mnie zbyt cenne żebym sie go tak szybko pozbywał. Tym bardziej że ja na obecną chwilę sadzę że z ostatnim tchnieniem wszystko się kończy.

Data: 2011-03-22 19:45:56
Autor: Polok_Prawdziwy
abc wrote:

[...]

Bona śWINCKICH, WYPASIONYCH I WSTRIMGACH NAWZAJEM SIEM POCISKAJONCYCH  ZŁODZIEJI WATYKOńCKICH dutkuw płacić niechce...?

Data: 2011-03-22 20:52:16
Autor: jadrys
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!
W dniu 2011-03-22 17:12, J-23 pisze:

No nie wiem. Gdyby nie ten BĂłg to jaki sens ma nasze Ĺźycie? I niby w
[...]

Ta twoja wiedza nie odpowiada na żadne z kluczowych pytań. Tak samo jak wiedza średniowiecznego chłopa..

Data: 2011-03-22 22:47:31
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Jest ale bliższo łodpedzi, niźli zasrane BAJECKI ZPSED 2 TYSIENCY LOT, nietsymajonce siem ani kupy, ani logiki...!

Data: 2011-03-23 08:37:43
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 22:47, Polok_Prawdziwy pisze:
Jest ale bliższo łodpedzi, niźli zasrane BAJECKI ZPSED 2 TYSIENCY LOT, nietsymajonce siem ani kupy, ani logiki...!

Twoja koza się zesrała ? To posprzątaj, a nie w GWnie się taplasz.

Data: 2011-03-23 18:43:57
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

No, ty baco tego też nie wiesz na pewno. Tak nawiasem mowiąc to nic się nie trzyma kupy.

Data: 2011-03-22 19:42:54
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Jedympedzynim, twierdzis, ze dlo boga zyjes...?

Data: 2011-03-22 20:52:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-22 19:42, Polok_Prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Nie wiem, baco. Całe życie ganiam za prawdą, i jak na razie nie zbliżyłem się do niej ani na milimetr.

Data: 2011-03-22 22:45:58
Autor: Polok_Prawdziwy

jadrys wrote:

W dniu 2011-03-22 15:40, Polok_Prawdziwy pisze:
I tu rodzi się pytanie, - dlaczego nie wszyscy są obdarzani łaską
wiary?  Dlaczego to co dla jednych jest oczywiste i dostępne od
zawsze, a do drugich dociera w wielkich bólach i z opóźnieniem, albo
[...]

"Prowda"...!?
- jakotam PROWDA...!!!

Nieuzywej tych pierduł kościelnych, bo wstydzić siem zaciebie pocynom...!

Prowda jest jedna - SYćKIE MYSOM CŁOWIEKAMI I SYćKIE PSEZ TE POREMDZIESIONT LOT PIERDOLONEGO ZYCIO, RUWNE PRAWO DO RADOśCI MOMY...!!!

Itojest COŁKO PROWDA...!!!

Data: 2011-03-23 08:36:06
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 22:45, Polok_Prawdziwy pisze:
Prowda jest jedna - SYćKIE MYSOM CŁOWIEKAMI I SYćKIE PSEZ TE POREMDZIESIONT LOT PIERDOLONEGO ZYCIO, RUWNE PRAWO DO RADOśCI MOMY...!!!

Czyli twoją główną radością jest walenie twojej kozy :)

Data: 2011-03-23 18:43:43
Autor: jadrys
[...]

Oj sorry baco. Ale ja jestem tylko poszukiwaczem.. I to takim który nie odrzuca z góry żadnej możliwości.

No niestety - większość ludzi na ziemi neguje te prawa do rĂłwności,  a oszołomy nawet posuwają się do nazwania takich praw zbrodnią. A ludzi chcących je wprowadzić w Ĺźycie zbrodniarzami..

Data: 2011-03-23 18:51:44
Autor: u2
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!
W dniu 2011-03-23 18:43, jadrys pisze:
No niestety - większość ludzi na ziemi neguje te prawa do równości,  a
oszołomy nawet posuwają się do nazwania takich praw zbrodnią. A ludzi
chcących je wprowadzić w życie zbrodniarzami..

Komuniści wprowadzili juz taką równość w gulagach na Syberii.

Nic dziwnego, ze większość jej nie chce :)

Data: 2011-03-23 08:35:28
Autor: u2
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!
W dniu 2011-03-22 19:42, Polok_Prawdziwy pisze:
Jedympedzynim, twierdzis, ze dlo boga zyjes...?

Ale ty żyjesz dla swojej kozy :)

Data: 2011-03-22 19:48:19
Autor: Polok_Prawdziwy
abc wrote:

Wiara jest łaską. Módl się o łaskę wiary.

Wsodź sem wtwojom, psez inksych fratruw wygzmoconom sparkem tom łaskemwiary, ty ZŁODZIEJU WATYKOńCKI...!!!

Data: 2011-03-23 08:36:53
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 19:48, Polok_Prawdziwy pisze:
Wsodź sem wtwojom, psez inksych fratruw wygzmoconom sparkem tom łaskemwiary, ty ZŁODZIEJU WATYKOńCKI...!!!

To twoja koza z Watykanu ?

Data: 2011-03-23 08:31:21
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d88a47e$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
Wiara jest łaską. Módl się o łaskę wiary.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

-- -- -- -- -- -

Wiara jest choroba (anomalia) o podłożu genetycznym.
To coś w rodzaju pedalstwa czy pedofilii.
Byc może dla tego tylu zboków zostaje kotabasami?

sofu

--

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2011-03-23 00:00:39
Autor: Kaczysta

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:52be0d42-8bd6-41c3-a974-2be5e0f8dd11o20g2000yqk.googlegroups.com...
Religie wkrótce wyginą. Wyliczyli to matematycy
http://www.sfora.pl/Religie-wkrotce-wygina-Wyliczyli-to-matematycy-a30340
Kiedyś to wyliczył niejaki Lenin.
"Z religią nie należy walczyć - ona sama zginie" - pisał ten ideolog.
AZ

Data: 2011-03-23 08:36:10
Autor: sofu

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d892a1a$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]
-- -

Wszystko zależy od perspektywy czasowej.
W Czechach juz praktycznie zginęła.
Z religią nie nalezy walczyć, ale z kołtuństwem, zabobonami i wstecznictwem jak najbardziej...

sofu

abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!