abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!

Data: 2011-03-23 00:00:39
Autor: Kaczysta
abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:52be0d42-8bd6-41c3-a974-2be5e0f8dd11o20g2000yqk.googlegroups.com...
Religie wkrótce wyginą. Wyliczyli to matematycy
http://www.sfora.pl/Religie-wkrotce-wygina-Wyliczyli-to-matematycy-a30340
Kiedyś to wyliczył niejaki Lenin.
"Z religią nie należy walczyć - ona sama zginie" - pisał ten ideolog.
AZ

Data: 2011-03-23 08:36:10
Autor: sofu

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d892a1a$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]
-- -

Wszystko zależy od perspektywy czasowej.
W Czechach juz praktycznie zginęła.
Z religią nie nalezy walczyć, ale z kołtuństwem, zabobonami i wstecznictwem jak najbardziej...

sofu

abecadlo mam dla Ciebie dobra wiadomosc!