abecadłu do podusi

Data: 2010-07-29 16:26:45
Autor: Grzegorz Z.
abecadłu do podusi
Odsetek Hiszpanów deklarujących wiarę katolicką spadł w 2010 r. do 73
proc. z 80 proc. jeszcze osiem lat temu - wynika z opublikowanego w
czwartek sondażu rządowego Centrum Badań Społecznych (CIS).

Jednocześnie aż 25 proc. Hiszpanów określa siebie jako "ateistów lub
bezwyznaniowców" - o 7 pkt proc. więcej niż 8 lat temu. Tylko 2 proc.
ankietowanych zadeklarowało, że wyznaje inną religię niż katolicka.
(...)

http://wiadomosci.onet.pl/2204114,12,coraz_mniej_katolikow_w_hiszpanii,item..html

Data: 2010-07-30 07:52:47
Autor: mkałrwan jest debilem
abecadłu do podusi

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

[...]

Cisza jak makiem zasiał.....

Przemysław Warzywny

--

"Prokuratorzy wojskowi spotkali się wczoraj z rodzinami ofiar katastrofy prezydenckiego samolotu. Jarosław Kaczyński wykorzystał spotkanie, by wygłosić polityczną deklarację. Część sali przyjęła ją buczeniem."

Data: 2010-07-30 09:14:37
Autor: Grzegorz Z.
abecadłu do podusi
Cisza jak makiem zasiał.....

Lefebrysta od jakiegoś czasu "udaje" że ma mnie w KF-ie.

Co widać szczególnie w sytuacjach gdy ja np. wpastuję coś na temat -
przykładowo - pedofilii księży. Wtedy gdy lefebrysta jest na grupie to
od razu on wpastowywuje po raz fefnasty z rzędu ten swój tekst o
"ułamku promila" albo o "chamstwie na grupach dyskusyjnych".

;-)

Data: 2010-07-30 17:21:16
Autor: u2
abecadłu do podusi
W dniu 2010-07-30 07:52, mkałrwan jest debilem pisze:
Cisza jak makiem zasiał.

A kto by się jakimiś zbokami przejmował ?

Data: 2010-07-31 16:28:45
Autor: kochamspamWYTNIJTO
abecadłu do podusi
[...]

Zapewne ABC się zmartwił.
Ale niektórzy się ucieszą. Czemu?
Bo należy przypuszczać, że  w Hiszpanii wzrósł procent pedałów.

Jako człowiek ostrożny zaznaczam że mam na myśli pedały w rowerach.

Data: 2010-08-04 21:32:21
Autor: Grzegorz Z.
abecadłu do podusi
Dnia Sat, 31 Jul 2010 16:28:45 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

Jako człowiek ostrożny zaznaczam że mam na myśli [-- -- ] w rowerach.

Twoja ostrożność na nic się zda.

"Sztuka jest sztuka" jak mawiano w Ludowym Wojsku Polskim.

Data: 2010-08-05 06:25:57
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nowy słownik europejski
> [...]

Bo należy przypuszczać, że  w Hiszpanii wzrósł procent pedałów.

Jako człowiek ostrożny zaznaczam że mam na myśli pedały w rowerach.

przyśpieszacz (dawniej: pedał gazu w samochodzie)
pokrętnice  (dawniej: pedały w rowerze)
zapsexo = zarejestrowane partnero sexualne (dawniej: mąż, żona) --

abecadłu do podusi