(abecadłu, druciakowi) O odpowiedzialności za słowo w Sieci

Data: 2009-10-20 11:36:00
Autor: Antenka
(abecadłu, druciakowi) O odpowiedzialności za słowo w Sieci

A wiesz co  ja na to?

Powszechna Deklaracja Praw Człowieka  -art. 19

Antenka

P.s.  Krasnal to według ciebie brzydkie słowo? Wypad, bo stajesz
wyjatkowo upierdliwy!

Data: 2009-10-20 21:04:46
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d0fa042f-9331-4292-a1c5-32befb65b072d23g2000vbm.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ja nie wiem skad sie tacy biora? czyzby kiedys az tak duzo sie pilo? robienie dzieci po pijaku to powazny blad
awe

Data: 2009-10-20 21:30:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 20 Oct 2009 21:04:46 +0200, awe napisał(a):

[...]

Myślisz że natrzaskał sobie potomków "korzystając z kalendarzyka" i teraz
przelewa swoją frustrację na Usenet? Jak to dobrze że ja się zabezpieczam :)

Data: 2009-10-21 17:25:21
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ld30h3zvqty9$.o8ekgo566lh4.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
zabezpieczaj sie zabezpieczaj, niektorzy ludzie nie powinni miec dzieci
awe

Data: 2009-10-21 19:32:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 21 Oct 2009 17:25:21 +0200, awe napisał(a):

[...]

Szkoda tylko że robicie wszystko by utrudnić mi owo zabezpieczanie się - np
ograniczacie dostęp do zabiegów sterylizacji czy aborcji.

Data: 2009-10-21 10:48:47
Autor: Antenka
(abecadłu, druciakowi) O odpowiedzialności za słowo w Sieci

> zabezpieczaj sie zabezpieczaj, niektorzy ludzie nie powinni miec dzieci

robicie wszystko by utrudnić mi owo zabezpieczanie się -do zabiegów sterylizacji<

Jesteś naprawdę stuknięty

Antenka

P.s. Ave ma rację - na pewno myślał o tobie, pokręcony Grzesiu.

Data: 2009-10-22 00:40:48
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:uedir0c0lsuw.i95q6neh1tq7$.dlg40tude.net...
[...]

przeciwnie jakbym mogl to bym ci fundnal ta sterylizacje, absolutnie nie uwazam ze powinienies miec dzieci...
ja powinienem ich miec z tuzin, ale mnie nie stac. moja corka jest ladna, bystra, zdrowa i urocza...nie pisze tego nawet jako ojciec stwierdzam fakt obiektywny i obiegowe opinie...czym wiecej dzieci splodze tym lepiej dla Polski.
awe

Data: 2009-10-22 04:39:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 22 Oct 2009 00:40:48 +0200, awe napisał(a):

[...]

A gdyby ktoś ci tego zabronił i siłą ubezpłodnił?

Widzsz? To działa w obie strony!

Data: 2009-10-22 07:06:52
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbo29a$idh$1news.onet.pl...

[...]

   wylacznie katolickich dzieci katolickich rodzicow - reszta niech
   idzie sie jebac gdzieindziej!

   ar

(abecadłu, druciakowi) O odpowiedzialności za słowo w Sieci