Data: 2013-07-15 14:00:58 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku.
Potem juz nie, bo mówili, ze bedzie anulowany no i tak jakos poszło. Teraz przysłali zeby zapłacic 1300 zł (w ty 300 odsetek) Sprawa dotyczy dwoch osób, jedna długo niepracujaca, obecnie rozpoczeła jakąś prace (żadne kokosy), druga nie pracuje, choruje (to tak gdyby sytuacja materialna miała znaczenie) Wiek obu ok 55 lat (wiec jeszcze nie zwolnione) Czy mozna jakos to obejsc i nie zaplacić? A moze chociaz uniknąć części? Moze chociaz odsetek? Innymi slowy - jest jakiś haczyk? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni. I jedyne,które ma za co!" Mark Twain |
|
Data: 2013-07-15 10:50:42 | |
Autor: witek | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Budzik wrote:
Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku. tresc pisma poprosze bo narazie to nawet nie wiem za co masz placic. juz ci mowie, ze wiele nie ukrecisz |
|
Data: 2013-07-15 12:56:20 | |
Autor: leming.show | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Potem juz nie, bo mówili, ze bedzie anulowany no i tak jakos poszło. Z tego co mi wiadomo to polske prawo zaczyna obowiazywac po ukazaniu sie w dzienniku ustaw, w formie pisanej. Nic nie slyszalem o tym aby obowiazywalo po oswiadczeniu ustnym tego czy owego p-osla. Ale ja moze glupi jestem. Na dobranoc bajka o Wojtku: https://www.youtube.com/watch?v=I175MRXX0_Y |
|
Data: 2013-07-15 16:11:21 | |
Autor: sqlwiel | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-15 16:00, Budzik pisze:
Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku. Nie ma. Najmniejszego. A czy jest jakiś przymus, aby to zapłacić? Czy przyszło listem poleconym i czy to się nazywa "wezwanie do zapłaty"? Zawsze, nawet teraz, warto wyrejestrować bez względu na to jak się to ma do faktów. -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2013-07-15 23:00:46 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
A czy jest jakiś przymus, aby to zapłacić? sprawdze. Zawsze, nawet teraz, warto wyrejestrować bez względu na to jak się to ma do faktów. Czyli napisac, ze sie wyrejestrowuje, bo nie mam telewizora i wysłac na poczte? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jest Leżajsk, jest dobrze. Był Leżajsk, jest mi niedobrze. |
|
Data: 2013-07-16 21:52:30 | |
Autor: animka | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 01:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: A jak listonosz widzial u Ciebie tv to co? A sąsiedzi? Masz sąsiadów? Zresztą trzeba było płacić co m-c po te parę zł. i nie dziadować. Mnie też ten abonament denerwuje, ale dobrze, że płaciłam. Przynajmniej w związku z tym mogę spać spokojnie. -- animka |
|
Data: 2013-07-16 20:34:07 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
A jak listonosz widzial u Ciebie tv to co? A sąsiedzi? Masz sąsiadów?animka, a jak widział listonosz to co? P.S. Sprawa nie dotyczy mnie, jam troche młodszy :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl, że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy" |
|
Data: 2013-07-16 23:20:52 | |
Autor: animka | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 22:34, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:Na pewno kikował czy masz telewizor. Ja tam juz od dawna do mieszkania nie wpuszczam.
Nieważne kogo dotyczy. To sprawa ogólnopolska przecież. -- animka |
|
Data: 2013-07-16 23:00:53 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
W dniu 2013-07-16 22:34, Budzik pisze:Napisałas wcześniej "a jak listonosz widział to co?" No to sie pytam: to co? Pisałas ze mam nie dziadować... wiec odniosłem do siebie. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca. Wszyscy je widzą." - Konfucjusz |
|
Data: 2013-07-15 16:40:26 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 15.07.2013 16:00, Budzik pisze:
Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku. Zlikwidowanie tego podatku w przyszłości nie uwalnia od zapłaty zaległości. Teraz przysłali zeby zapłacic 1300 zł (w ty 300 odsetek) Kto przysłał? Krasnoludki? [ciach] Czy mozna jakos to obejsc i nie zaplacić? Pod przedawnienie część nie podpada? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-15 19:53:59 | |
Autor: poszukiwacz | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Andrzej Lawa wrote:
http://www.hotmoney.pl/Przedawnienie-abonamentu-RTV-a30228 |
|
Data: 2013-07-15 23:00:46 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
wiadomo.Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku. chyba z poczty przyszlo. Wiem z drugiej reki wiec jeszcze nie zweryfikowałem.Teraz przysłali zeby zapłacic 1300 zł (w ty 300 odsetek) [ciach]Nie płacone od sierpnia 2008 wiec chyba idealnie nie. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju, abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho |
|
Data: 2013-07-15 17:19:37 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 15.07.2013 16:00, Budzik wrote:
Abonament RTV pĹacony regularnie do 2008 roku. coz powiedziec - tak jak niemal kazda obietnica rzadu czy przed wyborami czy w trakcie rzadzenia to puste slowa. oni nie klamia tylko wtedy gdy nic nie mowia. a jak cos mowia to widzisz jak jest. -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-15 18:03:09 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 15.07.2013 17:19, hiki o! pisze:
On 15.07.2013 16:00, Budzik wrote: A co premier obiecaĹ? Przytoczysz dokĹadnie razem ze ĹşrĂłdĹem, czy znowu bÄdziesz "pisaĹ z wyobraĹşni"? -- Ĺwiadomie psujÄ cy kodowanie i formatowanie wierszy sÄ jak srajÄ cy z lenistwa i gĹupoty na Ĺrodku pokoju. I jeszcze ci durnie tĹumaczÄ to nowoczesnoĹciÄ ... |
|
Data: 2013-07-15 19:29:42 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 15.07.2013 18:03, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 15.07.2013 17:19, hiki o! pisze:http://media2.pl/media/35925-Premier-Abonament-RTV-to-haracz.html -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-15 22:19:49 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 15.07.2013 19:29, żyjący we własnych urojeniach kłamca hiki o! pisze:
http://media2.pl/media/35925-Premier-Abonament-RTV-to-haracz.htmlAbonament RTV płacony regularnie do 2008 roku. Czyli jak zwykle kłamiesz... Była tylko negatywna ocena i obietnica podjęcia starań dla zniesienia. NIC WIĘCEJ. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes! |
|
Data: 2013-07-15 22:55:29 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 15.07.2013 22:19, Andrzej Lawa wrote:
-- -- -- ^^^^^^^^^^^^^^^^^^A co premier obiecaĹ? > i obietnica podjÄcia staraĹ dla zniesienia. NIC WIÄCEJ.http://media2.pl/media/35925-Premier-Abonament-RTV-to-haracz.html -- -- ^^^^^^^^^ Jestes moim idolem :D -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-15 23:01:55 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-15 22:19, Andrzej Lawa pisze:
Czyli jak zwykle kłamiesz... Była tylko negatywna ocena i obietnica Takie tam standardowe halucynacje, imaginacje psychopaty premiera. Kto by tam ten bełkot brał na poważnie. Tego nawet kłamstwem nazwać się nie da. ;-) z |
|
Data: 2013-07-16 08:38:13 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 15.07.2013 23:01, z pisze:
W dniu 2013-07-15 22:19, Andrzej Lawa pisze: Klon hikiego, kruca bomba... Kazał nie płacić? Nie! Tylko wyraził swoją negatywną opinię o tym podatku. Obiecał że na pewno nie będzie "abonamentu"? Nie! Obiecał, że się postara. Cóż, nie wyszło ;) Więc z czym do wodza? ;-> -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 08:00:44 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Kazał nie płacić? Nie! Tylko wyraził swoją negatywną opinię o tym Andrzeju, czy naprawde twierdzisz, ze sby obietnica wyborcza była obietnicą - muszą paśc konkretne słowa z ręką położoną na bibli? (zeby po hamerykansku było) Bo to trochę Niesiołowskim trąci... Sugestia była jasna a ze tego nie zrobiono to są zupełnie inne kalosze. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło, i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett |
|
Data: 2013-07-16 11:14:15 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 10:00, Budzik pisze:
czy naprawde twierdzisz, ze sby obietnica wyborcza była obietnicą - muszą Wolałbym np. z ręką na Autostopem przez Galaktykę ;) Zwróć uwagę, co on obiecał - obiecał się POSTARAĆ. Nie zagwarantował sukcesu. Umowy jak czytasz, hmm? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 11:00:44 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
czy naprawde twierdzisz, ze sby obietnica wyborcza była obietnicą - Ale ja nie mówie o tym, jak powiedział i jaki słów użył, tylko jaki był kontekst. Bo to sie liczy. To była obietnica. Mało tego - zrobię a postaram sie zrobić nie ma żadnego znaczenia. Róznica to tylko tyle, czy jestes kłamcą czy nieudacznikiem. Mówie ogólnie, nie o Tusku. Chociaż trudno sie doszukać jakis obiektywnych przesłanek, dlaczego nie udał sie dokonać zmian w tym podatku. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace. Andrzej J. Turowicz |
|
Data: 2013-07-16 13:06:42 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 13:00, Budzik wrote:
MĂłwie ogĂłlnie, nie o Tusku. ChociaĹź trudno sie doszukaÄ jakis obiektywnych Sprawdz jaki mamy deficyt w budĹźecie :) I stanie si ejasne, ze dodatkowe obciazenia budzetu sa nierealne, skoro teraz mozna kosic z abonamentu wraz z odsetkami :) -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-16 12:12:42 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Mówie ogólnie, nie o Tusku. Chociaż trudno sie doszukać jakis Ile wpływa z abo? bo wydaje sie, ze duzo wieksze kwoty były rozpodysponowywane na nowo. A z drugiej strony niedocenienie społecznej nośnosci takiej obietnicy... oj, to moze boleć... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę, bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi" |
|
Data: 2013-07-16 16:18:40 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 14:12, Budzik wrote:
Osobnik posiadajÄ cy mail hikikomorisan@amorki.pl napisaĹ(a) w poprzednim odcinku co nastÄpuje: A co za roznica? Skoro zamiast 1000 ktos ma zaplacic 1300 to wplynie 30% wiecej. bo wydaje sie, ze duzo wieksze kwoty byĹy rozpodysponowywane na nowo. NAsi politycy nauczyli sie, ze nie boli, bo co za roznica kto rzadzi, jak nie ma wyboru jakiejs frakcji, ktora nie pchalaby sie do koryta tylko po to by byc u koryta. -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-16 16:00:43 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Jeżeli nie wiesz, jakie znaczenie ma ilośc kasy z podatku w dyskusji nad zniesieniem tegoż podatku to ja ci nie umiem pomóc.Mówie ogólnie, nie o Tusku. Chociaż trudno sie doszukać jakis bo wydaje sie, ze duzo wieksze kwoty były rozpodysponowywane na nowo. Tak... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa. Frank Herbert |
|
Data: 2013-07-16 13:15:16 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 13:00, Budzik pisze:
Ale ja nie mówie o tym, jak powiedział i jaki słów użył, tylko jaki był Obietnica postarania się. Jestem realistą i deklaracje polityków traktuję w najlepszym przypadku jak umowy, gdzie w każdym słowie czy przecinku może tkwić haczyk ;) Mało tego - zrobię a postaram sie zrobić nie ma żadnego znaczenia. I tylko takie dwie widzisz możliwości? Powiedzmy, że umówisz się na wykonanie jakiejś pracy. Masz wypadek, trafiasz do szpitala i nie możesz dokończyć tej pracy. Jesteś kłamcą czy nieudacznikiem? Mówie ogólnie, nie o Tusku. Chociaż trudno sie doszukać jakis obiektywnych Kryzys? Zwróć uwagę, że te deklaracje były składane w 2008. Potem nastąpiło "tycie" tąpnięcie na rynkach, jeśli nie zauważyłeś... -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 12:12:42 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Masz do tego prawo.Ale ja nie mówie o tym, jak powiedział i jaki słów użył, tylko jaki Kazde zdanie polityków mozesz rozkładac na czynniki pierwsze, sprawdzac czy tryb jest oznajmiajacy, czy przypuszczajace, czy sa jakies ale itp. A dla mnie ważna jest wymowa a nie łapanie za słówka. Jeżeli coś jest stosunkowo proste to tak.Mało tego - zrobię a postaram sie zrobić nie ma żadnego znaczenia. Powiedzmy, że umówisz się na wykonanie jakiejś pracy. Masz wypadek, trafiasz do szpitala i nie możesz dokończyć tej pracy. Jesteś kłamcą*Obiektywne* przeszkody to coś zupełnie innego. Ale: ty nie mówisz, ze były obiektywne przeszkody. Ty mowisz, ze nie było obietnicy. Proszę cię.Mówie ogólnie, nie o Tusku. Chociaż trudno sie doszukać jakis Zwróć uwagę, że te deklaracje były składane w 2008. Potem nastąpiło "tycie" tąpnięcie na rynkach, jeśli nie zauważyłeś...Zauwazyłem. I przyjmuje to tłumaczenie w wielu sprawach. Ale taka pierdoła jak abo - ledwie pol miliarda wpływu. Nie mowiac o wysokich kosztach kosztach sciagania. W koncu to poczta... Przykładowo okazało sie, ze to upomnienie nie przyszło od poczty. Przyszło od firmy, która zajmuje sie sciaganiem długu... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower." Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę." |
|
Data: 2013-07-16 14:21:35 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 14:12, Budzik pisze:
Jestem realistą i deklaracje polityków traktuję w najlepszym przypadkuMasz do tego prawo. Jeśli takie samo podejście masz do umów, to ja współczuję ;) Jeżeli coś jest stosunkowo proste to tak.Mało tego - zrobię a postaram sie zrobić nie ma żadnego znaczenia. W polityce nie ma prostych rzeczy. Powiedzmy, że umówisz się na wykonanie jakiejś pracy. Masz wypadek,*Obiektywne* przeszkody to coś zupełnie innego. Piszę o możliwości obiektywnych przeszkód. I owszem - była obietnica ŻE SIĘ POSTARA. Dotarło, czy za trudne? Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę, że tak zrobi. I co z tego? Intencji nie udowodnisz. Proszę cię.Mówie ogólnie, nie o Tusku. Chociaż trudno sie doszukać jakis No tak, co to dla ciebie ;-> wysokich kosztach kosztach sciagania. W koncu to poczta... Co powoduje wzrost zatrudnienia w takich firmach ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 16:00:43 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
A ty tak masz, ze do wszystkiego przykładasz taką samą miarę?Jestem realistą i deklaracje polityków traktuję w najlepszymMasz do tego prawo. Jak rozmawiasz ze znajomymi, to tez ich wypowiedzi czytasz jak umowy? Jasne.Jeżeli coś jest stosunkowo proste to tak.Mało tego - zrobię a postaram sie zrobić nie ma żadnego znaczenia. Ty przeczytałes ze sie postara.Powiedzmy, że umówisz się na wykonanie jakiejś pracy. Masz wypadek,*Obiektywne* przeszkody to coś zupełnie innego. Ja przeczytałem, ze skoro sie postara to zrobi. Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę,Ja niczego nie muszę udowadniać. Przeciez tu o głosy chodzi a nie o to, komu rację przyznałby sąd. Dla mnie?Proszę cię.Mówie ogólnie, nie o Tusku. Chociaż trudno sie doszukać jakis Ja to rozpatruje w kontekscie budzetu. Dla mnie to olbrzymia kwota. No własnie. To przeciez JESZCZE GORZEJ!wysokich kosztach kosztach sciagania. W koncu to poczta... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert |
|
Data: 2013-07-17 08:44:19 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 18:00, Budzik pisze:
Jeśli takie samo podejście masz do umów, to ja współczuję ;)A ty tak masz, ze do wszystkiego przykładasz taką samą miarę? Ach, znajomi to znajomi - moi znajomi nie są politykami, którzy mi coś obiecują ;) No, poza jednym - i w jego przypadku reguła sprawdza się idealnie ;) Jak mówi, że się postara, to się postara - ale może mu nie wyjść ;) [ciach] Piszę o możliwości obiektywnych przeszkód. I owszem - była obietnicaTy przeczytałes ze sie postara. A to już twój problem, że przeczytałeś coś, czego nie było ;) Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę,Ja niczego nie muszę udowadniać. No, ale to jest grupa i prawie i ktoś robi awanturę, jakby premier jakiejś umowy nie dotrzymał ;) [ciach] Co powoduje wzrost zatrudnienia w takich firmach ;)No własnie. To przeciez JESZCZE GORZEJ! Gorzej? Mniejsze bezrobocie. W statystykach wygląda to właśnie bardzo dobrze :) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 07:22:46 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
jednak przyznajesz, ze inaczej nalezy xczytac umowe prawna, inaczej wypowiedzi polityka a inaczej rozmwoy towarzyskie.Jeśli takie samo podejście masz do umów, to ja współczuję ;)A ty tak masz, ze do wszystkiego przykładasz taką samą miarę? Nie można przykładac jednej miary. [ciach]Problem? Dlaczego problem i dlaczego mój? Dlaczego od razu awanturę?Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę,Ja niczego nie muszę udowadniać. Po prostu ktoś stwierdził, iz uważa, ze premier nie dotrzymał obietnicy. Jak myslisz - to problem tej osoby czy premiera? [ciach]Wszystko zalezy od przyjętych założeń co to jest DOBRZE a co ŹLE. :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde |
|
Data: 2013-07-17 10:00:53 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 09:22, Budzik pisze:
No, poza jednym - i w jego przypadku reguła sprawdza się idealnie ;)jednak przyznajesz, ze inaczej nalezy xczytac umowe prawna, inaczej Dokładnie. W rozmowach towarzyskich można zakładać że zadeklarowane intencje staną się faktami, w umowach trzeba zwracać uwagę na każdy przecinek, a do deklaracji polityków podchodzić jeszcze bardziej krytycznie i nieufnie. Takie jest prawidłowe stopniowanie - a ty chcesz traktować "kiełbasy wyborcze" jak obietnice najbliższego kumpla ;) [ciach]Problem? Bo przeczytałeś coś, czego nie było - duh! Dlaczego od razu awanturę?Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę,Ja niczego nie muszę udowadniać. Pretensje? Zrzędzenie? Po prostu ktoś stwierdził, iz uważa, ze premier nie dotrzymał obietnicy. Problem tej osoby, że widzi obietnice tak gdzie ich nie ma. Premiera tylko w takim zakresie, w jakim tego typu osoby stanowią liczący się element elektoratu. Dla mnie np. aktualny "problem abonamentu" jest urojony. I dla wielu znajomych podobnie - albo nie mają RTV i nie płacą, albo mają uprawienia do niepłacenia, a mają RTV zarejestrowane i płacą. Nie znam kogoś, kto byłby na tyle głupi żeby zarejestrować i nie płacić. [ciach]Wszystko zalezy od przyjętych założeń co to jest DOBRZE a co ŹLE. :) Owszem. Pamiętaj o jednym: zapotrzebowanie na pracę w wielu dziedzinach spada. Jeden rolnik obecnie wykonuje taką samą pracę jak dawniej setka. W fabrykach (które mamy) automatyka też postępuje. Coś ci ludzie muszą robić. Część zostaje menelami, część politykami, część cieciami, a część trafia do biurokracji. A część trafia do amatorskiego internetowego porno. Bo nie każdego uda się wykreować na artystę ;) a tym bardziej wyuczyć pożytecznej pracy. Sytuacja się zmieni na lepsze, jak zmieni się imperatyw motywacyjny ludzi i motywacją do pracy stanie się jak najlepsze wykonywanie swojej pracy, jakakolwiek by ona była. I "punkty szacunu" ;) będą nie za kasę a za kompetencję w wykonywaniu tej pracy - nawet jeśli będzie to "tylko" praca "śmieciarza". -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 10:24:15 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-17 10:00, Andrzej Lawa pisze:
Dokładnie. W rozmowach towarzyskich można zakładać że zadeklarowane Nieufnie i krytycznie oczywiście ale niech POlityk (i jego POplecznicy) uważa co mówi bo może to zostać użyte przeciw niemu. :-) Jakby nie paplał trzy po trzy to teraz nie musiałby się głupio tłumaczyć że "nie przysięgał a tylko mówił że się postara" W końcu jakoś tych POlityków trzeba wychowywać :-) z |
|
Data: 2013-07-17 10:38:36 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 10:24, z pisze:
W dniu 2013-07-17 10:00, Andrzej Lawa pisze: Uważa. Sformułowanie było niezobowiązujące. Jakby nie paplał trzy po trzy to teraz nie musiałby się głupio tłumaczyć Chyba pomyliłeś mnie z Tuskiem... Może oprzytomniej, hmm? W końcu jakoś tych POlityków trzeba wychowywać :-) Debilna PiSuarowa PiSownia niektórych słów temu nie służy ;-> Tak na marginesie... Sam mam wiele do zarzucenia PO (chociażby tę idiotyczną "wojnę z dopalaczami" dla nastukania głosów), więc PO może zyskać mój głos z jednego powodu: bo boję się oszołomów, świrów i kiboli, na których może głosować ktoś taki jak ty. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 10:43:47 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-17 10:38, Andrzej Lawa pisze:
Tak na marginesie... Sam mam wiele do zarzucenia PO (chociażby tę Nie ja wybieram zawsze mniejsze zło. Ja głosuję na profesjonalistów bo oszołomstwo to ZŁOOO :-) z |
|
Data: 2013-07-17 10:58:10 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 10:43, z pisze:
W dniu 2013-07-17 10:38, Andrzej Lawa pisze: No właśnie. PO to dla mnie mniejsze zło niż "klub zbrodni smoleńskiej". Ja głosuję na profesjonalistów bo Mhm. A co to za profesjonaliści? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 11:28:14 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-17 10:58, Andrzej Lawa pisze:
Mhm. A co to za profesjonaliści? ;-) z |
|
Data: 2013-07-17 11:46:03 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 11:28, z pisze:
W dniu 2013-07-17 10:58, Andrzej Lawa pisze: Ach, tajemnica... Marsjanie? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 12:00:49 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
bo boję się oszołomów, świrów i kiboli, na których może głosować ktoś taki jak ty. Pełna zgoda. Ale to działa na coraz mniejszą grupę. Młodzi nie pamietają i dają sie na tablety nabrać. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "TPSA - to ludzka rzecz okradać" |
|
Data: 2013-07-17 12:00:49 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Pełna zgoda.No, poza jednym - i w jego przypadku reguła sprawdza się idealnie ;)jednak przyznajesz, ze inaczej nalezy xczytac umowe prawna, inaczej Takie jest prawidłowe stopniowanie - a ty chcesz traktować "kiełbasy wyborcze" jak obietnice najbliższego kumpla ;)Nie chcę. to w ogóle nie jest moj problem. W rozmowach towarzyskich obie strony prawdopodobnie darzą się sympatia, w umowach prawnych każda strona szuka swojego interesu. A w polityce - to im zależy na moim głosie. Wiec jak juz coś obiecują, zwłaszcza coś co łatwo sprawdzić, to należałoby ważyć słowa. Ale dlaczego mój problem?[ciach]Problem? To nie ja coś straciłem. to obiecujący traci. Ja nie oczekuję jakiswielkich obietnic, smiesza mnie. ale jak juz sie takowa pojawia i jest taka prosta do spełnienia i jednoczesnie nosna medialnie to głupota jest tak podkładac sie wyborcom. Zwłaszcza, że koalicjant zapewne nie miałby nic naprzeciwko :) Rozmowa, stwierdzanie faktu?Dlaczego od razu awanturę?Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę,Ja niczego nie muszę udowadniać. No to inacej rozumiemy słowo "problem".Po prostu ktoś stwierdził, iz uważa, ze premier nie dotrzymał obietnicy. Ludzie w sporej części są "głupią masą". Jak premier obiecuje zarządzanie gospodarką, to wiekszosc nie zweryfikuje. Uwierzy w komentarze jednej bądz drugiej strony, zwłaszcza, jak osobista sytuacja materialna nie bedzie sie specjalnie zmeniac. Jak premier obiecuje likwidację abo - kazdy sam sobie to zweryfikuje. I premier traci głos. To problem premiera, nie narzekającego. Premiera tylko w takim zakresie, w jakim tego typu osoby stanowią liczący się element elektoratu.Oczywiście. Dla mnie np. aktualny "problem abonamentu" jest urojony. I dla wielu znajomych podobnie - albo nie mają RTV i nie płacą, albo mają uprawienia do niepłacenia, a mają RTV zarejestrowane i płacą.Albo mają RTV i nie płacą. Biorąc pod uwage to, jak spadają wpływy - grupa chyba jest całkiem spora. Nie znam kogoś, kto byłby na tyle głupi żeby zarejestrować i nie płacić.Ja tez nie. Ale znam takich ktorzy płacili, płacili i przestali. Czy ty próbujesz mnie przekonywać, że rozrost ilosci etatów w budzetowce jest dobry dla samego rozrostu?[ciach]Wszystko zalezy od przyjętych założeń co to jest DOBRZE a co ŹLE. :) Znaczy "dlaczego pan podlewa trawnik jak pada?" Sytuacja się zmieni na lepsze, jak zmieni się imperatyw motywacyjny ludzi i motywacją do pracy stanie się jak najlepsze wykonywanie swojej pracy, jakakolwiek by ona była. I "punkty szacunu" ;) będą nie za kasę a za kompetencję w wykonywaniu tej pracy - nawet jeśli będzie to "tylko" praca "śmieciarza".Jakoś tego nie widze. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert |
|
Data: 2013-07-18 09:01:25 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 14:00, Budzik pisze:
Takie jest prawidłowe stopniowanie - a ty chcesz traktować "kiełbasyNie chcę. to w ogóle nie jest moj problem. Wiesz, głos można stracić lub za coś kompletnie niezwiązanego z meritum ważnej sprawy, np. za życie na kocią łapę czy apostazję. Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czy pretensje uzasadnione czy nie. [ciach] Ale dlaczego mój problem?Problem? Albo ten co źle usłyszał - jak na początku niniejszego wątku ;-> Ja nie oczekuję jakiswielkich obietnic, smiesza mnie. ale jak juz sie Prywatnie mnie bardziej ruszyłaby kwestia tej debilnej zmiany czasu z letniego na zimowy i vice versa. Rozmowa, stwierdzanie faktu?Dlaczego od razu awanturę?Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę,Ja niczego nie muszę udowadniać. Nawiązywałem do tematu wątku. I to TWOJEGO pierwszego postu - że niby premier obiecał anulowanie. A jak wykazałem - niczego takiego nie obiecał. Obiecał tylko postarać się zlikwidować w przyszłości. No to inacej rozumiemy słowo "problem".Po prostu ktoś stwierdził, iz uważa, ze premier nie dotrzymał obietnicy. Niestety. Jak premier obiecuje zarządzanie gospodarką, to wiekszosc nie zweryfikuje. Wróć! Przecież już ustaliliśmy, że nie obiecał likwidacji abonamentu, tylko że postara się do tego doprowadzić. Dwie różne rzeczy! [ciach] Albo mają RTV i nie płacą. W firmach kontrolowanie ponoć w miarę działa. W sumie w lokalach prywatnych też by się dało - kwestia dopisania odpowiednich przepisów ALE te przepisy spowodowałyby większą utratę głosów niż sporadyczne marudzenia paru gamoni jak te twoje dwie znajome osoby. Nie znam kogoś, kto byłby na tyle głupi żeby zarejestrować i nie płacić.Ja tez nie. Ale znam takich ktorzy płacili, płacili i przestali. Na jedno wychodzi. Nie dość, że nieuczciwi (bo nie płacą choć powinni) to jeszcze głupi (bo otwarcie, oficjalnie się do tego przyznają). [ciach] Coś ci ludzie muszą robić. Część zostaje menelami, część politykami,Czy ty próbujesz mnie przekonywać, że rozrost ilosci etatów w budzetowce Nie jest dobry. Ale obawiam się, że jest mniejszym złem. Sytuacja się zmieni na lepsze, jak zmieni się imperatyw motywacyjnyJakoś tego nie widze. Ja na razie też nie - ludzie są zbyt głupi i prymitywni. Ale np. dla mnie starannie wykonujący swoją pracę i uprzejmy "śmieciarz" jest godzien większego szacunku niż np. niekompetentny lekarz. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-18 09:56:23 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-18 09:01, Andrzej Lawa pisze:
Nawiązywałem do tematu wątku. I to TWOJEGO pierwszego postu - że niby Może wydrukuj sobie to zdanie i powieś na ścianie. Po jakimś czasie na pewno zrozumiesz, że nie warto było go pisać :-) z |
|
Data: 2013-07-18 10:03:29 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 18.07.2013 09:56, z pisze:
W dniu 2013-07-18 09:01, Andrzej Lawa pisze: Wiesz, ciągle mam nadzieję że jednak dotrze to do gamoni lamentujących "przecież kazał nie płacić i obiecał, że anuluje także stare należności!". -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-18 11:43:44 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Byc może.Takie jest prawidłowe stopniowanie - a ty chcesz traktować "kiełbasyNie chcę. to w ogóle nie jest moj problem. Ale to podejrzewam nie PO. PO moze natomiast tracić glosy na własnie tego typu sprawach. Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czy pretensje uzasadnione czy nie.No co ty. Licza sie konsekwencje. Per analogia: - jak w towarzystwie nie masz racji i ktos ma do ciebie uzasadnione pretensje to mozecie sie rpzestac spotykac, przestac lubic itp. - jak w umowie ktos ma uzasadnione pretensje to druga strona moze stracic pieniadze, mienie itp. - jak polityk kogos okłamie, da cos do zrozumienia a potem sie z tego nie wywiąze to jakie beda konsekwencje? Żadne? [ciach]W sumie obie strony. A obiecywał ktoś zmiane?Ja nie oczekuję jakiswielkich obietnic, smiesza mnie. ale jak juz sie Mnie to ani ziebi ani pali - co ci przeszkadza? W ustach polityka dla mnie to oznacza jedno i to samo.Rozmowa, stwierdzanie faktu?Dlaczego od razu awanturę?Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jakoJa niczego nie muszę udowadniać. Andrzeju, przeciez juz ustalilismy ze dla ciebie to sa rozne rzeczy bo czytasz słowa polityków jak umowe prawną. Ja czytam "postaram sie" jako obietnice.No to inacej rozumiemy słowo "problem".Po prostu ktoś stwierdził, iz uważa, ze premier nie dotrzymał I potrafię zrozumieć ze cos nie wyjdzie. ale tutaj ani starań ani nieudanych podejść nie widziałem. Skoro sie starał, to dlaczego sie nie udało? (tylko jak mi powiesz, ze chodzi o kryzys i te pol miliarda byłoby przełomowe dla budzetu to zwłaszcza w konktescie ostatnich kilku dni uznam ze co najmniej naginasz fakty) [ciach]Oczywiście. I byłyby jeszcze bardziej w sprzeczności z "obietnicą" ale przyznaje, ze mi sie nie podoba takie podejscie - wszyscy oszukuja i przymykamy oko. Chcesz powiedziec, ze sa bardziej nieuczciwi, niz ci co maja TV ale niezarejestrowany?Nie znam kogoś, kto byłby na tyle głupi żeby zarejestrować i nieJa tez nie. Ale znam takich ktorzy płacili, płacili i przestali. [ciach]Mniejszym złem niz co? Truizm.Ja na razie też nie - ludzie są zbyt głupi i prymitywni.Sytuacja się zmieni na lepsze, jak zmieni się imperatyw motywacyjnyJakoś tego nie widze. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi." Gabriel Laub |
|
Data: 2013-07-18 14:12:28 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 18.07.2013 13:43, Budzik pisze:
Wiesz, głos można stracić lub za coś kompletnie niezwiązanego zByc może. Oj nie - wg mnie ludzie mający problem z tym "abonamentem" to bardziej elektorat PiS. Ewentualnie PSL. Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czy pretensjeNo co ty. Prawnych w tym przypadku nie może być - nawet jakbyś chciał pojechać po linii "wprowadzenia w błąd w celu osiągnięcia korzyści". Per analogia: Zauważ, że w trzecim wariancie nie piszesz już o uzasadnionych pretensjach ;) A konsekwencje... w tym przypadku uważam, że dążące do zera. [ciach] Albo ten co źle usłyszał - jak na początku niniejszego wątku ;->W sumie obie strony. Tylko że strona premiera na tym straci głosy w liczbie poniżej błędu statystycznego. A obiecywał ktoś zmiane?Ja nie oczekuję jakiswielkich obietnic, smiesza mnie. ale jak juz sie Chyba tylko Palikot coś przebąkiwał, ale jeśli już to nieśmiało. Ale miałem na myśli, że bardziej by u mnie zaplusował ten, co by obiecywał że chce tę bzdurę zlikwidować niż ten kto by nawet skutecznie próbował zlikwidować "abonament" RTV. Mnie to ani ziebi ani pali - co ci przeszkadza? Niepotrzebny, kłopotliwy (a czasem wręcz niebezpieczny) rytuał. Do likwidacji! [ciach] Nawiązywałem do tematu wątku. I to TWOJEGO pierwszego postu - że nibyW ustach polityka dla mnie to oznacza jedno i to samo. Ale to już tylko i wyłącznie twoja konfabulacja. Zwłaszcza że nawet po likwidacji w przyszłości obciążenia z przeszłości nadal by istniały. [ciach] Andrzeju, przeciez juz ustalilismy ze dla ciebie to sa rozne rzeczy bo Wiesz, ale to trochę jak Lum która uznała radosny okrzyk Ataru za oświadczyny i obietnicę małżeństwa ;) I potrafię zrozumieć ze cos nie wyjdzie. ale tutaj ani starań ani A masz zapisy wszelkich rozmów, negocjacji i dyskusji w tej sprawie? [ciach] Oczywiście. To jest właśnie polityka. [ciach] Nie dość, że nieuczciwi (bo nie płacą choć powinni) to jeszcze głupiChcesz powiedziec, ze sa bardziej nieuczciwi, niz ci co maja TV ale Są tak samo nieuczciwi ale za to głupsi. [ciach] Mniejszym złem niz co?Czy ty próbujesz mnie przekonywać, że rozrost ilosci etatów w Niż "urealnienie zatrudnienia" i drastyczne zwiększenie bezrobocia poprzez likwidację stanowisk tak na prawdę zbędnych. Truizm.Ja na razie też nie - ludzie są zbyt głupi i prymitywni.Sytuacja się zmieni na lepsze, jak zmieni się imperatyw motywacyjnyJakoś tego nie widze. Nie dla wszystkich. Dla wielu bardziej godny szacunku jest ten, co się więcej "nachapie" albo przynajmniej ma bardziej prestiżowy zawód. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-18 15:00:34 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Moim zdaniem sie mylisz.Wiesz, głos można stracić lub za coś kompletnie niezwiązanego zByc może. Prawnych? Jakich prawnych?Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czyNo co ty. Konsekwencje są jasne - brak poparcia. Zauważ, ze w przypadku głosu w wyborach to czy pretensje sa uzasadnione czy tez nie - nie ma zadnego znaczenia.Per analogia: Licza sie tylko przekonania i emocje. Uwazasz, ze polityk nie powinien brac tego pod uwage u tupac noga: ja mam racje bo nic nie obieciałem? A konsekwencje... w tym przypadku uważam, że dążące do zera.Jasne... [ciach]Duzo tych błędow statystycznych im sie ostatnio sumuje. No tak, ale Ciebie ABO to nie dotyczy bo labo nie masz Tv albo kłamiesz ze nie masz.A obiecywał ktoś zmiane?Ja nie oczekuję jakiswielkich obietnic, smiesza mnie. ale jak juz Bo?Mnie to ani ziebi ani pali - co ci przeszkadza? Do likwidacji!Nie, to jest moje odczucie. Słowa polityka nie zawsze muszą być jedznoznaczne prawnie. Przykładowo ostatnia dyskusja na temat "ludobojstwo" czy nie. Czy naprawde sądzisz, ze o tym była dyskusja? A gdzie kontekst? Zwłaszcza że nawet po likwidacji w przyszłości obciążenia zNo i? Staram sie stosować prosta zasadę - jeżeli coś jest proste i szybkie do zrobienia - zrób to od razu. Ominiesz pokusę ciagłego odkładania tudziez niebezpieczenstwo zapomnienia o tym. Możesz dopisywac nietrafne analogie, ile tylko ci sie podoba.Andrzeju, przeciez juz ustalilismy ze dla ciebie to sa rozne rzeczy Znów - ty piszesz o analizowaniu zachowania polityków jak umowy prawnej.I potrafię zrozumieć ze cos nie wyjdzie. ale tutaj ani starań ani A dla mnei wazne jest odczucie. Odwracając pytanie - dlaczego sie nie udało? [ciach]? [ciach]A mi sie wydaje, ze jednak zdecydowanie bardziej nieuczciwi sa ci co kłamią ze nie maja Tv. Bo ci co nie płacą - jak widać i tak w koncu zapłacą. [ciach]Hmmm, ideologicznie nie mogę sie zgodzić. P.S. "Naprawde" [ciach] -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre, ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski |
|
Data: 2013-07-19 09:08:49 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 18.07.2013 17:00, Budzik pisze:
Oj nie - wg mnie ludzie mający problem z tym "abonamentem" to bardziejMoim zdaniem sie mylisz. Może. Ale osobiście nie znam nikogo, kto by miał z tym "abonamentem" jakiś problem mający jakikolwiek wpływ na głosowanie - i generalnie zrzędzenie słyszę tylko ze strony zatwardziałych "moherów". Prawnych? Jakich prawnych?Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czyNo co ty. W mojej ocenie - ze strony ludzi, którzy i tak wiernie głosują na konkurencję. Oczywiście mogę się mylić, ale z moich obserwacji tak wynika ;) [ciach] Zauważ, że w trzecim wariancie nie piszesz już o uzasadnionychZauważ, ze w przypadku głosu w wyborach to czy pretensje sa uzasadnione czy Ale to już NTG. [ciach] Tylko że strona premiera na tym straci głosy w liczbie poniżej błęduDuzo tych błędow statystycznych im sie ostatnio sumuje. Meh, generalnie rzadko kiedy zdecydowana przewaga jakiegoś ugrupowania politycznego utrzymuje się dłużej jak dwie kadencje. [ciach] Ale miałem na myśli, że bardziej by u mnie zaplusował ten, co byNo tak, ale Ciebie ABO to nie dotyczy bo labo nie masz Tv albo kłamiesz ze Bo?Mnie to ani ziebi ani pali - co ci przeszkadza? Dlaczego niebezpieczny? Poczytaj sobie - zaburzenie rytmu snu to wzrost liczby wypadków i zawałów. Dlaczego kłopotliwy? To chyba oczywiste. Dlaczego nie potrzebny? Bo obecnie nie ma racjonalnego uzasadnienia. Oszczędności na oświetleniu mogły mieć jakiś pozytywny wpływ 50 lat temu. [ciach] Ale to już tylko i wyłącznie twoja konfabulacja.Nie, to jest moje odczucie. Słowa polityka nie zawsze muszą być A jak się nazywa niniejsza grupa dyskusyjna? Odczucia? Czy prawo? [ciach] Staram sie stosować prosta zasadę - jeżeli coś jest proste i szybkie do Ach, ale to że jest to proste i szybkie to twoje założenie. Generalnie w każdej rozbudowanej administracji likwidacja czegokolwiek, co istnieje "od lat" nie jest ani prosta, ani szybka. [ciach] A masz zapisy wszelkich rozmów, negocjacji i dyskusji w tej sprawie?Znów - ty piszesz o analizowaniu zachowania polityków jak umowy prawnej. A niniejsza grupa jest o...? Odwracając pytanie - dlaczego sie nie udało? Z powodu inherentnych cech każdej rozbudowanej administracji. Likwidacja czegokolwiek jest wielokrotnie trudniejsza od wprowadzenia tego czegoś. Swoją drogą polecam serię "Yes, minister!". To komedia, ale nawet Żelazna Dama była pod wrażeniem, jak dużo w tej serii rzeczywistości. [ciach]? No to co napisałeś. [ciach]A mi sie wydaje, ze jednak zdecydowanie bardziej nieuczciwi sa ci co kłamią Ale tylko przez swoją głupotę. Intencją ich było niezapłacenie. [ciach]Hmmm, ideologicznie nie mogę sie zgodzić. Ideologie są najczęściej dość oderwane od rzeczywistości. Mi się ideologicznie np. nie podoba kapitalizm i pieniądz jako taki, że każdy idiota ma taki sam głos jak największy geniusz, ale zdaję sobie sprawę że na obecnym rozwoju mentalnym przeciętnego człowieka kapitalizm moderowany przez socjalizujące władze jest jedynym systemem, który jako-tako działa. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-19 11:10:05 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-19 09:08, Andrzej Lawa pisze:
Dlaczego niebezpieczny? Poczytaj sobie - zaburzenie rytmu snu to wzrost I tu się w pełni z Tobą zgadzam. Zastanawia mnie jednak dlaczego tak profesjonalny i nowoczesny gabinet nie zajął się tym tematem. Nie trzeba kasy, nie ma sprzeciwów społecznych, lobbingi nie naciskają. DLACZEGO? z |
|
Data: 2013-07-19 11:20:32 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 19.07.2013 11:10, z pisze:
W dniu 2013-07-19 09:08, Andrzej Lawa pisze: Chyba jest ogólny opór biurokracji europejskiej. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-19 12:03:44 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-19 11:20, Andrzej Lawa pisze:
Chyba jest ogólny opór biurokracji europejskiej. Co ma do tego Unia? Były zapisy w traktatach? Ło matko :-) z |
|
Data: 2013-07-19 13:00:27 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 19.07.2013 12:03, z pisze:
W dniu 2013-07-19 11:20, Andrzej Lawa pisze: Bardziej owczy pęd "jak i oni to i my". -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-19 14:12:56 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-19 13:00, Andrzej Lawa pisze:
Bardziej owczy pęd "jak i oni to i my". Tak. Owczy pęd ostatnio bardzo modny. Czasem nawet w dobrym tonie jest wyjść przed szereg. Vat na ubranka dla dzieci. Ale pomyśleć to już trudniejsze. z |
|
Data: 2013-07-19 14:41:53 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 19.07.2013 14:12, z pisze:
W dniu 2013-07-19 13:00, Andrzej Lawa pisze: Ano niestety. Jakie społeczeństwo, taka kadra polityczna. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-19 16:16:19 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-19 14:41, Andrzej Lawa pisze:
Ano niestety. Jakie społeczeństwo, taka kadra polityczna.Takie są skutki walącej się "dymokracji". Kurde z każdym rokiem te oszołomskie paranoje Korwina nabierają coraz więcej sensu ;-) z PS. Dzisiaj usłyszałem że ci co robią przy naprawdę grubych milionach stwierdzili że dobiliśmy do dna. Nie. Nie jest tak źle. Unia już gnuśnieje w tych 5 metrach mułu. :-) Aż korci żeby tak się teraz od tego dna odbić. Tylko trzeba kogoś z jajami ;-) |
|
Data: 2013-07-19 11:31:31 | |
Autor: sqlwiel | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-19 11:10, z pisze:
Dlaczego niebezpieczny? Poczytaj sobie - zaburzenie rytmu snu to wzrost I tu się w pełni z Tobą zgadzam.- przepraszam - co masz na myśli? nie zajął się tym tematem. Nie trzeba kasy, nie ma sprzeciwów Bo naród musi czuć nad karkiem buta waaadzy. Nie widzę innego uzasadnienia. -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2013-07-19 15:00:29 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
A ja znam.Oj nie - wg mnie ludzie mający problem z tym "abonamentem" toMoim zdaniem sie mylisz. Mylisz sie.Prawnych? Jakich prawnych?Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czyNo co ty. [ciach]No i? Utrzymywałaby się dłuzej gdyby nie takie głupie błędy. [ciach]Przepraszam, nie potrafię patrzec na problem tak jednowatkowo, jakbym miał klapki na oczach. [ciach]Ogolniki. Konkrety proszę. [ciach]Życiu...? Konkrety. Poproszę konkrety an ie przeczucią, że pewnie by sie nie udało, bo administracja przeciwdziała wszelkim takim zmianom.Odwracając pytanie - dlaczego sie nie udało? Swoją drogą polecam serię "Yes, minister!". To komedia, ale nawet Żelazna Dama była pod wrażeniem, jak dużo w tej serii rzeczywistości.Pomijam powody, bo moga być dla każdego inne. Prawda jest jednak taka, ze ci co wyrejestrowali a mają są nieuczciwi bardziej. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć między nimi. I cóż ty na to fizyko??? |
|
Data: 2013-07-18 16:49:24 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On Thu, 18 Jul 2013, Andrzej Lawa wrote:
[...]Prywatnie mnie bardziej ruszyłaby kwestia tej debilnej zmiany czasu
Hłe, hłe. W zupełności popieram (likwidację). Istotnym skutkiem zmiany czasu jest... przesuwanie "w drugą stronę" godzin życia. Znaczy wstawania do pracy i tak dalej. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-07-16 16:25:15 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 14:21, Andrzej Lawa wrote:
PiszÄ o moĹźliwoĹci obiektywnych przeszkĂłd. I owszem - byĹa obietnica ĹťE i siÄ postaraĹ? nie, to zwolniÄ... Owszem, moĹźe i liczyĹ na to, Ĺźe ludzie zrozumiejÄ to jako obietnicÄ, Ĺźe Ale fakt zostaje faktem - obiecal i nic z tego nie wyniklo. NAwet "staralem sie, ale nie wyszlo".
Ile kosztuje nas wzrost ilosci urzednikow tych 4-5 latach?
A potem beda zwalniac.... -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-16 16:00:43 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Zauwazyłem. I przyjmuje to tłumaczenie w wielu sprawach. hiki, czy tobie się wszystko kojarzy.... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") ....i to by było na tyle Jan T. Stanisławski |
|
Data: 2013-07-16 13:28:00 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 13:15, Andrzej Lawa wrote:
ZwrĂłÄ uwagÄ, Ĺźe te deklaracje byĹy skĹadane w 2008. Potem mozna powiedziec - 3 lata pozniej. a nawet 4. Wiec troche "to trwalo" (wiecej niz 15 milisekund!) Ogolnie od 6 lat rzadza nami tak, ze doprowadzaja ludzi i kraj do ruiny. Jedyny sposob na pozyskiwanie wplywow do budzetu to podnoszenie podatkow (vide vat) i obnizanie swiadczen (vide emerytury od 67 roku). Reform, ktore zatykalyby dziury, przez ktore z budzetowego wiadra wycieka szerokim strumieniem kasa (po chuj nam wiecej rzednikow, skoro w budzecie pusto) - nie ma. CO da UE, to jest. Co sie wydrze z podatkow, mandatow, to jest. NAwet na aktywizacje mlodych bezrobotnych prosza w UE. http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ogromne-problemy-mlodych-na-rynku-pracy-rzad-i-ue-,1,5561819,wiadomosc.html A gospodarka jest prosta jak but - jak sie nie oplaca zatrudniac, to sie nie oplaca zatrudniac (vide wysokie koszty pracy). Efekt jest taki, ze ludzie zdupczaja do szarej strefy (i calkiem nie placa daniny, haraczu) albo zdupczaja na dzialalnosc i placa jak najmniej moga, dodatkowo zbierajac kazdy swistek/fakture w koszty. Swoja droga rzad sam nakrecil spirale "iddzcie na swoje i placcie mneijsze podatki" cala promocja jednego okienka przy zakladaniu dzialalnosci. No coz, zamiast obnizyc koszty pracy i duzo ludzi dalej pracowaloby na etatach, to pracuja inaczej. Umowy smieciowe obecnie to wlasnie etat (patrz stopka). Dzien wolnosci podatkowej przypadl w polowie (po polowie?) roku 2013. Komu sie chce "tyrac" gdy wie, ze polowe mu zabiora? Jak to jest, ze USA znow sie podnosi po "zapasci gospodarczej". Tylko dla nas to co u nich to ciagle jakas fikcja... jak mieli 5% bezrobocia to lamentowali. Jak paliwo mieli za 1/3 ceny u nas to lamentowali. A jakby im wprowadzic VAT to dopiero bylby lament. U nas mocne przykrecenie sruby skutkuje intensywnym lawirowaniem i silna checia unikania podatkow. Jakby zamiast zabierac polowe zabierali 1/5 to komu chcialoby sie podejmowac ryzyko (pewnie komus, ale zdecydowanie mniejszosci). Obiecana druga irlandia, psiamac ;) -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-16 04:37:07 | |
Autor: Adam Klobukowski | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On Tuesday, 16 July 2013 13:28:00 UTC+2, hiki o! wrote:
On 16.07.2013 13:15, Andrzej Lawa wrote: 1. Cykle gospodarcze nie są w 100% zsynchronizowane. Kryzys zaczął się w USA i jak widać kończy się w USA. W innych krajach jest to nieco opóźnione (nieco może oznaczać lata). Z wielkim kryzysem było podobnie. 2. W USA nie ma VATu, ale za to są różne (zależnie od stanu) Sales Taxy które z punktu widzenia konsumenta niczym się od VATu nie różnią. AdamK |
|
Data: 2013-07-16 13:38:44 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 13:37, Adam Klobukowski pisze:
On Tuesday, 16 July 2013 13:28:00 UTC+2, hiki o! wrote: Do niego racjonalne argumenty nie docierają... U nas źle, u nas spisek... Moja odpowiedź? Jak się nie podoba: won! Granice otwarte. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 15:25:16 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On Tue, 16 Jul 2013, Adam Klobukowski wrote:
2. W USA nie ma VATu, ale za to są różne (zależnie od stanu) Sales Taxy które z punktu widzenia konsumenta niczym się od VATu nie różnią. Różnią się skutkiem - taki "dzień wolności podatkowej", obrazujący skalę opodatkowania, tam przypada w połowie kwietnia, u nas na koniec czerwca. I to VAT stanowi u nas największą część podatków. Mogłyby się nie różnić, jakby u nas obowiązywała japońska stawka VATu :> pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-07-16 16:22:08 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 15:25, Gotfryd Smolik news wrote:
On Tue, 16 Jul 2013, Adam Klobukowski wrote: a to oznacza, ze maja o 1/3 mniejsze obciazenia finansowe. 6 vs 4 miesiace. czyli nawet jak u nas nie byloby VAT (ok. 1/4) to dalej maja "taniej fiskalnie". -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-16 22:05:25 | |
Autor: animka | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 13:28, hiki o! pisze:
On 16.07.2013 13:15, Andrzej Lawa wrote: Oni to wszystko co zniszczyli, zawĹaszczyli, ukradli, sprzedali jeszcze wyrzygajÄ , albo zacznÄ siÄ wieszaÄ po kolei. Pewnie nadejdzie czas spokoju. Obym doĹźyĹa. -- animka |
|
Data: 2013-07-16 15:32:48 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On Tue, 16 Jul 2013, Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Ależ ma. Pierwsze podpada pod oświadczenie strony w umowie o dzieło, drugie już pod zlecenie. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-07-16 09:39:42 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 08:38, Andrzej Lawa pisze:
Więc z czym do wodza? ;-> Jesteś na tyle inteligentny żeby rozumieć, że wyrażenie opinii, obietnica likwidacji, wyrażona ustami premiera rządzącego 40 milionowym krajem może być zauważona, wzięta pod uwagę, uwzględniona w planach inwestycyjnych nie tylko przez zwykłego Kowalskiego ale nawet przez wielkich graczy biznesowych. Jeśli uważasz inaczej to napisz wprost że paplanina premiera "nic nie mogę" Tuska gu... ciebie obchodzi, nie masz dla niego za grosz szacunku i w najbliższych wyborach nie będziesz brał takiego kłamcy-fantasty pod uwagę przy wrzucaniu kartki do urny. z |
|
Data: 2013-07-16 03:10:31 | |
Autor: witek | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
z wrote:
W dniu 2013-07-16 08:38, Andrzej Lawa pisze: no mozna bylo wziac pod uwaga i zaplanowac w budzecie na nastepny rok brak wydatkow na abonamnet. |
|
Data: 2013-07-16 11:21:28 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 10:10, witek pisze:
no mozna bylo wziac pod uwaga i zaplanowac w budzecie na nastepny rok Już i tak nieźle się gimnastykują, żeby nie przekroczyć limitów deficytu. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 09:45:47 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 09:39, z pisze:
W dniu 2013-07-16 08:38, Andrzej Lawa pisze: Wczytaj się jeszcze raz... On nie obiecał likwidacji - zadeklarował, że chce zlikwidować i będzie się starał to zrobić. Cóż, nie wyszło. [ciach] Jeśli uważasz inaczej to napisz wprost że paplanina premiera "nic nie Ile ty masz lat, że jeszcze nie rozumiesz jak działa polityka? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 09:55:41 | |
Autor: Piotrek | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 2013-07-16 09:45, Andrzej Lawa wrote:
Ile ty masz lat, że jeszcze nie rozumiesz jak działa polityka? Ototo! "Nikt Ci nie da tyle ile my Ci obiecamy." Dotyczy IMHO dowolnej opcji politycznej. Piotrek |
|
Data: 2013-07-16 11:12:35 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 09:55, Piotrek pisze:
On 2013-07-16 09:45, Andrzej Lawa wrote: Bingo. Plus należy, podobnie jak w przypadku umów, bardzo dokładnie analizować treść ;) Bo w umowie możesz mieć "zleceniobiorca zobowiązuje się starannie i poprawnie ułożyć płytki w łazience do dnia 10 lipca 2013" ale też "zleceniobiorca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań by dokończyć kładzenie płytek w łazience do dnia 10 lipca 2013". Jest różnica? ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 10:34:37 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 09:45, Andrzej Lawa pisze:
Ile ty masz lat, że jeszcze nie rozumiesz jak działa polityka? 41 :-) i kłamcę czuję na kilometr. W dodatku potrafię skojarzyć zamiary, propagandę i rzeczywiste dokonania. Ale to nie jest powód żeby do jasnej cho... nie rozliczać "poważnego" POlityka ze swoich słów i czynów. "Cóż, nie wyszło." To co wyszło z tego profesjonalizmu, służbie obywatelowi, miłości... Może śmieci wyszły? :-) Jakim trzeba być nieudacznikiem żeby przez 2 kadencje nie zrobić porządku z banalnym podatkiem od posiadanie telewizora. Tu nie trzeba kasy. Tu trzeba pomysłu. Już nawet nie ważne czy w jedną czy drugą stronę. (chociaż swoje zdanie wyraził ;-) ) Czy jedynym pomysłem ma być uruchomienie urzędów skarbowych w celu ściągania kasy od tych co zarejestrowali (głównie emeryci) i dlaczego tak późno? Trzeba było na początku pierwszej kadencji. Więcej kasy by wpłynęło bo działa przedawnienie. :-) z |
|
Data: 2013-07-16 11:20:36 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 10:34, z pisze:
W dniu 2013-07-16 09:45, Andrzej Lawa pisze: Mhm. Powiedzmy. W dodatku potrafię skojarzyć zamiary, propagandę i rzeczywiste dokonania. Obiecał się postarać. I starał się - chciał np. dopisywać do prądu. Ludzie protestowali (np. ja). "Cóż, nie wyszło." Jak dla mnie wyszły bardzo dobrze. 5-krotna obniżka rachunków za odbiór odpadów :) Jakim trzeba być nieudacznikiem żeby przez 2 kadencje nie zrobić A jak byś proponował ten porządek zrobić? Zlikwidować? Większa dziura w budżecie. Dopisać do rachunków za prąd? Dwa problemy: (1) ostro zaprotestują tacy jak ja, co TV nie mają i nie chcą mieć, a poza tym (2) trzeba będzie to jakoś potem rozliczać... trochę głupio jak prywatna firma ściąga podatki - jak to na fakturze ująć? Tu nie trzeba kasy. Tu trzeba pomysłu. Już nawet nie ważne czy w jedną No to wymyśl. Zobaczymy, czy spotka się tu z uniwersalnym poparciem ;-> Czy jedynym pomysłem ma być uruchomienie urzędów skarbowych w celu Może właśnie dlatego, że się starał zlikwidować? ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 11:00:44 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Dopisać do rachunków za prąd? Dopisanie do zaravhunków nie byłoby zlikwidowaniem. Było tylko przesunieciem. co to za likwidacja, jak nie musze płacic z lewej kieszeni ale musze z prawej. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Stanęliśmy na skraju przepaści, ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!" |
|
Data: 2013-07-16 14:44:27 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 11:20, Andrzej Lawa pisze:
Może właśnie dlatego, że się starał zlikwidować? ;) Litości. Jak nie miał i nie ma pomysłu to powinien od samego początku uporządkować egzekwowanie prawa jakie jest a nie umie go zmienić. Dlaczego tylko niektóre US od niektórych domagają się kasy za 5 lat wstecz? Miesiące mijają a przedawnienie zjada kolejne złotówki do budżetu. To też się nie udało? Litości. :-) z PS. Nie będzie idealnego rozwiązania. Zawsze ktoś się odezwie że nie ogląda. Że nie będzie przekazywał opłaty, że ... Jak kupujesz w sklepie nagrywarkę DVD czy czyste płyty, czy papier ksero to płacisz daninę rekompensującą potencjalne straty jakie poniosą twórcy przez piractwo. Możesz sobie pisać na Berdyczów że ty się piractwem nie trudnisz a materiały wykorzystujesz tylko do archiwizacji. I tak musisz zapłacić choć jest to NIESPRAWIEDLIWE. Na jakim świecie żyjesz? :-) |
|
Data: 2013-07-16 15:10:54 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 14:44, z pisze:
W dniu 2013-07-16 11:20, Andrzej Lawa pisze: Uporządkować egzekwowanie? Ty masz jakieś naleciałości z komuny, kiedy to wszystkiego musiał pilnować Pierwszy Sekretarz ;-> Dlaczego tylko niektóre US od niektórych domagają się kasy za 5 lat Ale co ma do tego premier? Egzekucja istniejących przepisów to co do zasady nie jego "broszka". [ciach] PS. Nie będzie idealnego rozwiązania. Zawsze ktoś się odezwie że nie Ano. Jak kupujesz w sklepie nagrywarkę DVD czy czyste płyty, czy papier ksero Tylko że i tak ceny tych towarów są tak niskie, że nikt tej dodatkowej opłaty nie dostrzega. Pewną opcją byłoby obciążenie dodatkową daniną odbiorników RTV lub abonamentów na kablówki/satelitki. Ale tu znowu premier ma alibi - deklarował, że chce zlikwidować a nie ukryć ;) trudnisz a materiały wykorzystujesz tylko do archiwizacji. NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI, JESTEM TYLKO JA - jak mawiał Śmierć. Na jakim świecie żyjesz? :-) A ile jest do wyboru? ;-> I na jakim świecie żyją te wieczne zrzędy i nie dbający o swoje interesy na podstawie wrażenia obietnicy? Ja np. nigdy nie miałem swojego TV, nigdy nie rejestrowałem i nie mam problemu. Inni mieli, przestali mieć i wyrejestrowali. Jeszcze inni mieli, mają i płacą. W czym problem? Może chcieliby mieć system jak w UK, gdzie za tak konsekwentne unikanie płacenia analogicznej opłaty można trafić do więzienia? ;-> Swoją droga drażni mnie to podejście (notabene niebędące wyłączną domeną Polaków - w USA "teabeggerzy" zachowują się tak samo!) ciągłego narzekania, malkontenctwa i _bezmyślnego_ domagania się (bezmyślnego w postaci np. domagania się obcięcia wydatków budżetowych przy jednoczesnym sprzeciwie... ich obcięcia!) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 15:31:02 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On Tue, 16 Jul 2013, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 16.07.2013 14:44, z pisze: A jednak. Pokazał że można. Przy "problemie z dopalaczami" :> (i wcale nie twierdzę, że publicznie składane deklaracje były zgodne z prawem :P) podstawie wrażenia obietnicy? Ja np. nigdy nie miałem swojego TV, nigdy nie rejestrowałem i nie mam problemu. Do tego nie mam zastrzeżeń. Inni mieli, przestali mieć i wyrejestrowali. Jeszcze inni mieli, mają i płacą. W czym problem? W ściganiu *bardziej* tych którzy zadeklarowali a nie płacą *zamiast* tych, którzy nie zadeklarowali choć korzystają. Przecież takie podejście państwa nie różni się od Amber Gold: "daj się wykiwać" :> pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-07-16 15:41:59 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 15:31, Gotfryd Smolik news pisze:
Dlaczego tylko niektóre US od niektórych domagają się kasy za 5 lat Wiesz, dla picu może też pokazać, jak własnoręcznie zamiata chodnik... i co z tego? ;) [ciach] Inni mieli, przestali mieć i wyrejestrowali. Jeszcze inni mieli, mają Tutaj mogliby zaczerpnąć ze szkoły brytyjskiej - obowiązek składania donosów przez sprzedawców sprzętu ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 16:17:07 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 15:41, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 16.07.2013 15:31, Gotfryd Smolik news pisze: Bylaby to przyjamna odmiana od ciaglych relacji o przekretach przez tego, owego lub tamtego polityka, o zatajeniach majatku, o kupnie sukienek, o obitnichach bez pokrycia....
.....dzieki czemu u nas powstalyby kolejne departamenty i ilosc urzednikow wzroslaby o kolejne 10% konsumujac na pensje wielokrotnosc wplywow z abonamentu... a najprosciej byloby: - dac ludziom wartosciowa tresc - zakodowac kanaly (pol programu leci free, po polowie leci zakodowane). -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-16 16:00:43 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Ale co ma do tego premier? Egzekucja istniejących przepisów to co do zasady nie jego "broszka". Hmm, a skąd biora sie naczelnicy urzędow skarbowych? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło, i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett |
|
Data: 2013-07-17 08:47:36 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 18:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: A skąd się wziął Donald Tusk? Jak wg ciebie coś źle robi to zrobisz awanturę jego rodzicom, że źle swoje obowiązki wykonują? ;) BTW: mówi ci coś termin "mikromenedżer"? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 07:22:46 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Został wybrany przez nas (pośrednio)Ale co ma do tego premier? Egzekucja istniejących przepisów to co do I przez nas jest rozliczany. Tyle ze kontrola kiepska, bo sporadyczna. Jak wg ciebie coś źle robi to zrobisz awanturę jego rodzicom, że źle swoje obowiązki wykonują? ;)A dlaczego rodzicom? Rodzice nie sa jego szefami... Zreszta, zeby flejmu nie rozpoczynać, nie twierdze, że jak urzędnik sie pomyli, to "wina Tuska", czepiam sie zdania "egzekucja co do zasady to nie jego broszka". BTW: mówi ci coś termin "mikromenedżer"?Ryba psuje sie od głowy. Pracowałes kiedys w budzetówce? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa. Frank Herbert |
|
Data: 2013-07-17 09:50:12 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 09:22, Budzik pisze:
Zreszta, zeby flejmu nie rozpoczynać, nie twierdze, że jak urzędnik sie Bo nie jest. On tylko zarządza tworzeniem zasad. Implementacja istniejących jest w gestii szeregowych pracowników fiskusa (i przypadkiem Poczty Polskiej, co przyznaję jest lekkim kuriozum). BTW: mówi ci coś termin "mikromenedżer"?Ryba psuje sie od głowy. Dawno temu. Mniej dawno to w dużej, międzynarodowej korporacji... co w sumie na jedno wychodzi ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 08:18:44 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
To kto odpowiada za prawidłowe działanie urzędow skarbowych?Zreszta, zeby flejmu nie rozpoczynać, nie twierdze, że jak urzędnik Hmmm, albo w dziwnej budzetówce albo w dziwnej korporacji.BTW: mówi ci coś termin "mikromenedżer"?Ryba psuje sie od głowy. Bo mi nijka jedno do drugiego nie pasuje. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy? Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy. |
|
Data: 2013-07-17 10:31:05 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 10:18, Budzik pisze:
Bo nie jest. On tylko zarządza tworzeniem zasad. ImplementacjaTo kto odpowiada za prawidłowe działanie urzędow skarbowych? Szefowie poszczególnych działów, potem naczelnicy, a potem właściwy minister. Przy czym dlaczego twierdzisz, że to działanie nieprawidłowe? Skoro jak sam twierdzisz jest to stosunkowo niewielki detal w budżecie, może po prostu "czeka w kolejce" za czymś ważniejszym? Wiesz, zawsze można zwiększyć zatrudnienie w urzędach skarbowych, skoro się domagasz by egzekucja tego podatku była szybsza ;-> Hmmm, albo w dziwnej budzetówce albo w dziwnej korporacji.BTW: mówi ci coś termin "mikromenedżer"?Ryba psuje sie od głowy. Jak nie jak tak. I to nie tylko moja obserwacja. Patrz: Dilbert. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 12:00:49 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
A minister?Bo nie jest. On tylko zarządza tworzeniem zasad. ImplementacjaTo kto odpowiada za prawidłowe działanie urzędow skarbowych? Jak sam widzisz - naczynia są połaczone. Zwłaszcza w dłuzszym okresie czasu mozna nimi sterowac i je zmieniać. Przy czym dlaczego twierdzisz, że to działanie nieprawidłowe? Skoro jak sam twierdzisz jest to stosunkowo niewielki detal w budżecie, może po prostu "czeka w kolejce" za czymś ważniejszym? Wiesz, zawsze można zwiększyć zatrudnienie w urzędach skarbowych, skoro się domagasz by egzekucja tego podatku była szybsza ;->To bylo ogólnie o braniu odpowiedzialnosci za działania urzędów. USy nei maja przeciez wiele wspoolnego z pobieraniem abonamentu. Za to - jak działają USy czy np. sądy - miałem okazje przekonac sie nie raz. Dobór ludzi, szkolenie ale przede wszystkim wymagania i rozliczanie - to jest po prostu kpina. Nie znam wiec mógłbyś bardziej dać znać co masz na mysli.Hmmm, albo w dziwnej budzetówce albo w dziwnej korporacji.BTW: mówi ci coś termin "mikromenedżer"?Ryba psuje sie od głowy. Moje obserwacje sa takie, ze w budzetowce co byś nie robił, zwłaszcza na nizszych stanowiskach to mozesz sobie robic do usranej smierci, popelniac błędy, olewac, chodzic na notoryczne lewe L4 o czym wszyscy wiedza i nikt ci nic nie zrobi. A skoro tak, to po co sie starać. Natomiast w prywatnych firmach rozliczanie z jakosci pracy, celów itp jest przewaznie duzo bardziej rozwiniete. Kiedys przyszedłem do pracy w budzetówce - pokazali co robic. Po wprawieniu sie i jakims miesiacu pracy dostałem zwykła zjebe od kolezanek. Okazało sie ze robie dziennie tyle, ile one maja zaplanowane na tydzien. Mało tego - kierownicy doskonale o tym wiedzieli. I co? Nico! -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wolność to tylko jeszcze jedno słowo dla tych, którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin |
|
Data: 2013-07-16 16:11:16 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 15:10, Andrzej Lawa pisze:
Ale co ma do tego premier? Egzekucja istniejących przepisów to co do Co Ty pie... Jak coś szwankuje to kto ma naprawić? Nie Sejm, nie koalicja, nie rząd? Kto? Tylko że i tak ceny tych towarów są tak niskie, że nikt tej dodatkowej Przecież wysokość abo. dla potencjalnego płatnika też byłaby znikoma gdyby był on płacony. Nie byłoby politycznych tekstów o haraczach i sprzeciwie zwłaszcza jeśli TVP wypowiadałoby się nieprzychylnie. Każdy by płacił i byłaby taka sama cisza jak przy nagrywarkach. I na jakim świecie żyją te wieczne zrzędy i nie dbający o swoje interesy Wrażenia obietnicy? Właśnie dbam o swój interes i swoich dzieci przeciwstawiając się takim obłudnym, kłamliwym tekstom. Chcesz kłamstwo powtarzać po stokroć aż się utrwali? Nie doczekanie :-) Inni mieli, przestali mieć i wyrejestrowali. Jeszcze inni mieli, mają i Weź się chłopie rozejrzyj. Kto był cokolwiek zaradny wyrejestrował. Kto kupował nie zgłaszał że ma a martwe przepisy nie pozwalają na normalną sprawiedliwą egzekucję.
Albo taki jak piszesz albo likwidację mediów publicznych. Tylko trzeba mieć jaja i się na coś zdecydować. :-)
Już Ci się wszystko miesza. :-) Ja chcę płacić na normalnych zasadach i tak samo jak moi współobywatele. Chodzi o likwidację tego bajzlu, martwych przepisów i niemocy rządzących. z |
|
Data: 2013-07-16 16:33:25 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 16:11, z wrote:
W dniu 2013-07-16 15:10, Andrzej Lawa pisze: Blizejnieokreslono. Poczuwajacych sie do odpowiedzialnosci i dzialan - brak.
NIE! ponizej... gdyby byĹ on pĹacony. Nie byĹoby politycznych tekstĂłw o haraczach i .....apetyt rosnie w miare jedzienia. Jesli za cos mozesz zdzierac moca ustawy 100 zĹ i zdzierasz 2 miliony razy, to zdzierajac 4 miliony razy nie obnizysz ceny do 50. To nie firma prywatna. Ktora konkurencja moze zmusic do tego, zeby znizac cene. To monopolista. -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-16 22:15:07 | |
Autor: animka | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 16:11, z pisze:
Weź się chłopie rozejrzyj. Kto był cokolwiek zaradny wyrejestrował. Kto Ja może bym wyrejestrowała, bo oprócz wiadomości, Expresu reporterow, Uwagi itp nie ma nic do oglądania, ale to co wymienilam można w internecie oglądać. Problem tylko w tym, że mam /płacę za tv kablową i kablowkę, a tego ukryć sie nie da. -- animka |
|
Data: 2013-07-16 23:00:53 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Problem tylko w tym, że mam /płacę za tv kablową i kablowkę, a tego ukryć sie nie da. ROTFL -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia" |
|
Data: 2013-07-17 07:29:49 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 22:15, animka pisze:
Problem tylko w tym, że mam /płacę za tv kablową i kablowkę, a tego A wiesz że poczta polska nie ma narzędzi żeby się dowiedzieć o Twojej fakturze? :-) Mogą przyjść i szukać a Ty możesz ich nie wpuścić :-) Takie prawo. Tusk o tym wie i co? Nic nie mogę Tusk :-) z |
|
Data: 2013-07-17 08:34:37 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 16.07.2013 16:11, z pisze:
W dniu 2013-07-16 15:10, Andrzej Lawa pisze: Władza ma strukturę hierarchiczną - istnieje pewien łańcuch dowodzenia i uderzanie od razu do "najwyższego" jest równie bezsensowne, jak np. wydzwanianie do Billa Gatesa (czy kto tam aktualnie jest szefem) w sprawie problemów z Windows. Tylko że i tak ceny tych towarów są tak niskie, że nikt tej dodatkowej Stwórz projekt ustawy, zbierz 100 000 podpisów lub zyskaj sponsoring partii i jazda. Za trudne? Łatwiej zrzędzić i nic nie robić? I na jakim świecie żyją te wieczne zrzędy i nie dbający o swoje interesy O interes swoich dzieci lepiej byś zadbał ucząc analitycznego i sceptycznego podejścia do życia w ogóle - w tym także do wypowiedzi polityków. Wychowując ich tak, by kierowały się poprzez "mam wrażenie" czy "wydaje mi się" wychowujesz głąbów. Chcesz kłamstwo powtarzać po stokroć aż się utrwali? Piszę prawdę, oszczerco. Inni mieli, przestali mieć i wyrejestrowali. Jeszcze inni mieli, mają i Jak ktoś jest na tyle tępy, że nie wyrejestrował i nie płacił, to mam go żałować?? Nie dość, że nie było to uczciwe to jeszcze było to kompletnie głupie! kupował nie zgłaszał że ma a martwe przepisy nie pozwalają na normalną Pozwalają. Jedyny problem to brak sprawnych przepisów i procedur weryfikacji posiadania działającego sprzętu RTV, przynajmniej w przypadku osób prywatnych. Może chcieliby mieć system jak w UK, gdzie za tak konsekwentne unikanie To drugie nigdy nie przejdzie - za dużo kasy. Swoją droga drażni mnie to podejście (notabene niebędące wyłączną domeną No to płać. Zasady są jawnie określone. Nie potrafisz zrozumieć przepisów? Zatrudnij kogoś, kto potrafi. Chodzi o likwidację tego bajzlu, martwych przepisów i niemocy rządzących. To wyprowadź się na Księżyc, bo na Ziemi to raczej norma globalna ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 09:30:33 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-17 08:34, Andrzej Lawa pisze:> Władza ma strukturę hierarchiczną - istnieje pewien łańcuch dowodzenia i
> uderzanie od razu do "najwyższego" jest równie bezsensowne, jak np. > wydzwanianie do Billa Gatesa (czy kto tam aktualnie jest szefem) w > sprawie problemów z Windows. Znaczy znowu ci na dole nie pojęli geniuszu. "Się nie słuchają, ja dopiero drugą kadencję..., nic nie mogę... :-) > Stwórz projekt ustawy, zbierz 100 000 podpisów lub zyskaj sponsoring > partii i jazda. > > Za trudne? Łatwiej zrzędzić i nic nie robić? Ja pracując przez pół roku za darmo już zapłaciłem za taki projekt ustawy i powierzyłem to zadanie "profesjonalistom" ;-) Nie wymagam historycznej reformy tylko uporządkowania jednego małego podatku który nie przystaje do rzeczywistości, jest tylko w części pobierany i robi złą opinię wymiarowi sprawiedliwości. > Wychowując ich tak, by kierowały się poprzez "mam wrażenie" czy "wydaje > mi się" wychowujesz głąbów. Jest martwy podatek, źle-niesprawiedliwie pobierany a rządzący przez tyle lat nie potrafią z nim zrobić porządku. Takiej logiki będę uczył moje dzieci. Głąby to mówią "nic nie mogę" i siedzą na stołkach. > >> Chcesz kłamstwo powtarzać po stokroć aż się utrwali? >> Nie doczekanie :-) > > Piszę prawdę, oszczerco. Nie piszesz prawdy. Chwytając się zręcznie za słówka wypaczasz treść przekazu premiera. Przemilczając istotę sprawy bronisz bezczynność i olewactwo. To są sprytne propagandowe zagrywki. Idź Wincentemu pomóż robić pijar bo cienko mu wychodzi wytłumaczenie dlaczego w kasie pusto i trzeba progi ostrożnościowe likwidować. :-) > Jak ktoś jest na tyle tępy, że nie wyrejestrował i nie płacił, to mam go > żałować?? > > Nie dość, że nie było to uczciwe to jeszcze było to kompletnie głupie! Głupi, niemądry, nie przystający do realiów jest przepis. Na prawdę tego nie dostrzegasz? > Pozwalają. Jedyny problem to brak sprawnych przepisów i procedur > weryfikacji posiadania działającego sprzętu RTV, przynajmniej w > przypadku osób prywatnych. Jeśli to jest taki mały jeden problemik to dlaczego tych procedur jeszcze nie wprowadzono? >> Chodzi o likwidację tego bajzlu, martwych przepisów i niemocy rządzących. > > To wyprowadź się na Księżyc, bo na Ziemi to raczej norma globalna ;) > I tego nie będę uczył swoich dzieci :-) z |
|
Data: 2013-07-17 09:47:58 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 09:30, z pisze:
> Stwórz projekt ustawy, zbierz 100 000 podpisów lub zyskaj sponsoring Profesjonaliści uznali, że do duperela nie warta uwagi, a że zawsze można nastukać parę złotych na gamoniach, którzy świadomie podłożyli się pod ten podatek i świadomie go nie płacili (w ramach focha), to niewielki problem. Nie wymagam historycznej reformy tylko uporządkowania jednego małego Wymiarowi sprawiedliwości?? Litości, co ma do tego wymiar sprawiedliwości? To sprawa czysto podatkowa! > Wychowując ich tak, by kierowały się poprzez "mam wrażenie" czy "wydaje Jakiej? "Jest taki głupi podatek, więc specjalnie się pod ten podatek podłożę, a potem będę robił histerię, jak ktoś przyjdzie go wyegzekwować"? Głąby to mówią "nic nie mogę" i siedzą na stołkach. Nie takie nic. Parę rzeczy się udało. >> Chcesz kłamstwo powtarzać po stokroć aż się utrwali? A jaki wg ciebie był przekaz? Bo wg mnie był taki "obiecuję, że się postaram, to jak na mnie zagłosujecie, to może mi się uda". Ani mniej, ani więcej. Nigdzie nie widziałem zalecenia niepłacenia ani gwarancji, że na pewno uda się zlikwidować. Zresztą kadencja się nie skończyła - może jeszcze się uda ;) [ciach] > Jak ktoś jest na tyle tępy, że nie wyrejestrował i nie płacił, to mam go Dostrzegam. Ale jest. I jest prosty oraz zrozumiały i dla osoby rozumnej nie powinien stanowić problemu. > Pozwalają. Jedyny problem to brak sprawnych przepisów i procedur Opór społeczny. "Co, jakiś kontroler ma mi wchodzić do domu? Psami poszczuję!".
Wolisz ich "patriotycznie" uczyć, że "u nas syf, a w innych krajach wszystko idealne"? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 10:38:42 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-17 09:47, Andrzej Lawa pisze:
Profesjonaliści uznali, że do duperela nie warta uwagi, a że zawsze Mogli tak uznać ale profesjonalizmem tego nazwać nie można.
W sumie też ;-) bo egzekucja z 1000 zł renty jest dość spektakularna ;-) Jakiej? "Jest taki głupi podatek, więc specjalnie się pod ten podatek Odczep się od obywatela i przyspawaj do sedana tematu :-) A jaki wg ciebie był przekaz? [ciach] Szkoda klawiatury :-) Dostrzegam. Ale jest. I jest prosty oraz zrozumiały i dla osoby rozumnej Istota rozumna widzi tu debilizm i nie przechodzi nad nim do porządku dziennego. Opór społeczny. "Co, jakiś kontroler ma mi wchodzić do domu? Psami Zlikwidować i wprowadzić dotację z budżetu. Taki sam dylemat co z finansowaniem partii politycznych ale jednak się partie finansuje. Jak na razie. Wolisz ich "patriotycznie" uczyć, że "u nas syf, a w innych krajachWolę ich uczyć że syfu się nie robi a jak się ma w obowiązkach sprzątanie po innych to się sprząta!!! z |
|
Data: 2013-07-17 10:45:44 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 10:38, z pisze:
Litości, co ma do tego wymiar sprawiedliwości? To sprawa czysto I stanowi sprawę czysto administracyjną. Jakiej? "Jest taki głupi podatek, więc specjalnie się pod ten podatek Sedno jest takie, że problem nie istnieje dla ludzi rozumnych. Albo płacisz, albo nie masz za co płacić. [ciach] Dostrzegam. Ale jest. I jest prosty oraz zrozumiały i dla osoby rozumnej Ja widzę wiele debilizmów. Jednak takie, których uniknięcie jest trywialne nie stanowi w mojej ocenie powodu do demonstracyjnego darcia szat. Opór społeczny. "Co, jakiś kontroler ma mi wchodzić do domu? Psami Jak na razie. Wolisz ich "patriotycznie" uczyć, że "u nas syf, a w innych krajachWolę ich uczyć że syfu się nie robi a jak się ma w obowiązkach To sprzątaj. A ty tylko ten syf rozrzucasz i się w nim tarzasz. Swoją drogą ciekaw jestem, ilu z tych awanturujących się o "bałagan w przepisach" wyrzuca pety i inne drobne śmieci na drogę, chodnik czy do rowu... Tak, podatek od TV jest kaleki i tkwi wyłącznie siłą bezwładu. Ale nie jest problemem dla kogoś, kto ma choć trochę rozumu. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-17 11:27:16 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-17 10:45, Andrzej Lawa pisze:
Sedno jest takie, że problem nie istnieje dla ludzi rozumnych. Albo Pokaż mi inny podatek przy którym nie ma żadnej możliwości sprawdzenia-egzekucji należnych państwu pieniędzy. Jak obywatel chce to będzie płacił a jak nie to nie będzie i nie ma realnej możliwości sprawdzenia czy płacić powinien. z |
|
Data: 2013-07-17 11:45:47 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 17.07.2013 11:27, z pisze:
W dniu 2013-07-17 10:45, Andrzej Lawa pisze: Każdy inny, który nie jest automatycznie rejestrowany. Np. sprzedajesz komuś telefon lub aparat fotograficzny (powyżej 1000zł). Nie wypełnisz PCC i kto się zorientuje, jeśli kupujący nie doniesie? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-07-16 21:39:32 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 11:20, Andrzej Lawa pisze:
Jak dla mnie wyszły bardzo dobrze. 5-krotna obniżka rachunków za odbiór http://www.tvp.pl/rozrywka/programy-satyryczne/kabarety-w-tvp/wideo/kabaret-pod-wyrwigroszem/kabaret-pod-wyrwigroszem-smieci-z-marsa/11758002 http://tiny.pl/h6kc6 :-) z |
|
Data: 2013-07-16 23:18:03 | |
Autor: animka | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 21:39, z pisze:
W dniu 2013-07-16 11:20, Andrzej Lawa pisze:O tych chlapicych się w bajorku na basenie: http://www.tvp.pl/rozrywka/programy-satyryczne/kabarety-w-tvp/wideo/marcin-daniec/marcin-daniec-polskaanglia/11758011 -- animka |
|
Data: 2013-07-16 22:00:20 | |
Autor: animka | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-16 10:34, z pisze:
W dniu 2013-07-16 09:45, Andrzej Lawa pisze: Oglądalam niedawnow telewizorze kabaret. Występował Marcin Daniec. Powiedział trochę mądrych rzeczy, a mianowicie m.in to, że przez 50 lat w Polsce nie było problemów ze śmieciami, a teraz Polska ...........
Teraz TV wymyśliła, że abonament będziemy płacić z rachunkiem za prąd. Co za dziady! Boże spuść bombę! -- animka |
|
Data: 2013-07-16 22:28:07 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On Tue, 16 Jul 2013, animka wrote:
Teraz TV wymyśliła, że abonament będziemy płacić z rachunkiem za prąd. W sprawie formalnej: w żadnym razie nie wymyśliła. Nie przeceniaj zdolności ;) Coś w tym stylu jest w którymś zachodnioeuropejskim kraju. Chcą tylko żeby zastosować podobną konstrukcję. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-07-16 23:00:53 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Może śmieci wyszły? :-) Ty naprawde nie rozumiesz, po co te zmiany? Cała wiedze o świecie czerpiesz z kabaretu? Na tance go go go... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć między nimi. I cóż ty na to fizyko??? |
|
Data: 2013-07-16 13:02:03 | |
Autor: hiki o! | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
On 16.07.2013 08:38, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 15.07.2013 23:01, z pisze: Czy nie wydaje Ci sie czasem, ze otaczajÄ CiÄ sami wariaci? ;) -- POLSKI OBYWATEL MA WROGĂW: ZĹODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺmieci! Gdy ty ciÄĹźko pracujÄ c dostajesz na rÄkÄ 2150zĹ, fiskus i ZUS kasujÄ 1450zĹ. SprawdĹş sam: http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx |
|
Data: 2013-07-15 21:05:18 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-15 16:00, Budzik pisze:
Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku. Nie lamentuj tylko pisz pismo do krajowej rady o umorzenie. Na poczcie wszystko wiedzą i niech nie ściemniają. Jak mają zaległość to można wyrejestrować!!! Sprawdź może podlegają pod zwolnienia. Jest ich teraz sporo i łatwo się załapać. (niestety nie wszyscy są tego świadomi i czekają będąc w błędzie do 70-tki) Wiem... nieznajomość prawa... ale żadnej kampanii informacyjne na ten temat nie kojarzę. W moim przypadku się okazało że 5 lat mieli prawo do zwolnienia ale trzeba było to zgłosić. Aktualnie egzekucja komornicza z emerytury do czasu rozpatrzenia została wstrzymana. (Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a miliony bogatych mają faktyczną abolicję TFUUU!!!) Zobaczymy co będzie. z |
|
Data: 2013-07-16 21:46:05 | |
Autor: animka | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-15 21:05, z pisze:
(Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a On ma w d* Polaków i Polskę, on jest bardziej Francuzem niż Polakiem. -- animka |
|
Data: 2013-07-16 20:34:07 | |
Autor: Budzik | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
On ma w d* Polaków i Polskę, on jest bardziej Francuzem niż Polakiem. jak tak mówi animka to pewnie tak jest... tylko ze odwrotnie ;-) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wiarą można manipulować. Tylko wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert |
|
Data: 2013-07-15 21:11:49 | |
Autor: z | |
abo czyli dzieki panie premierze | |
W dniu 2013-07-15 16:00, Budzik pisze:
Wiek obu ok 55 lat (wiec jeszcze nie zwolnione) Przeanalizuj dokładnie wszystkie możliwe zwolnienia. W piśmie przedstaw daty w ciągu ostatnich 5 lat. Z tego co pamiętam sytuacja materialna ma znaczenie. z |