abo czyli dzieki panie premierze

Data: 2013-07-15 12:56:20
Autor: leming.show
abo czyli dzieki panie premierze
Potem juz nie, bo mówili, ze bedzie anulowany no i tak jakos poszło.

Teraz przysłali zeby zapłacic 1300 zł (w ty 300 odsetek)

Z tego co mi wiadomo to polske prawo zaczyna obowiazywac po ukazaniu sie w dzienniku ustaw, w formie pisanej. Nic nie slyszalem o tym aby obowiazywalo po oswiadczeniu ustnym tego czy owego p-osla. Ale ja moze glupi jestem. Na dobranoc bajka o Wojtku: https://www.youtube.com/watch?v=I175MRXX0_Y

abo czyli dzieki panie premierze