abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile

Data: 2017-10-10 23:05:31
Autor: ToMasz
abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
witam
dla babci staruszki, która ma telefon bez netu potrzebny jest jak najtanszy abonament. nikt nie będzie pilnował prepaida. nie wiadomo ile babcia wygada. a2mobile jest jak najbardziej ok. ale lepiej byłoby stacjonarnie przenieść, coś podpisać w biurze....
Możecie coś polecić?
ToMasz

Data: 2017-10-10 23:41:10
Autor: klaus
W dniu 10-10-2017 o 23:05, ToMasz pisze:
[...]

Taniej niż 10 pln za nolimit rozmowy chyba ciężko będzie Ci znaleźć.
W jakim sensie pilnował? Że mogą ukraść?
Bo chyba zasilenie raz po zakupie kwotą np 1000zł i włączenie pakietu cyklicznego będzie raczej mniej pilnogenne niż opłacanie faktur co miesiąc.
Nie wiem ile babcia ma lat i nie życzę jej źle ale taka kwota może jej wystarczyć do "końca świata".
Jak koniecznie ma być stacjonarnie w "biurze" to podaj adres kurierowi do dowolnego biura i udaj się tam z babcią o wyznaczonej godzinie.
Podpisze "coś" w "biurze" i będzie zadowolona ;)

Data: 2017-10-29 04:23:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile

"klaus" orjepi$3u5$1@node2.news.atman.pl

Taniej niż 10 pln za nolimit rozmowy chyba ciężko będzie Ci znaleźć.

Ale inni umożliwiają zdalny wgląd w stan konta -- via www itp...
IMO a2mobile nie daje tej możliwości.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-10-31 08:30:22
Autor: Liwiusz
[...]

Jest aplikacja a2mobile. Nie wiem jak działa, bo nie dochodzą do mnie maile aktywacyjne przy rejestracji i BOK jest bezradny.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-31 18:14:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
Liwiusz wrote:

Jest aplikacja a2mobile.

Dzięki.

Nie wiem jak działa,

U mnie działa, póki nie chcę widzieć dwóch numerów telefonów
 podpiętych pod dwa różne m@ile...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-10-31 11:03:58
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 29.10.2017 Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał/a:

Ale inni umożliwiają zdalny wgląd w stan konta -- via www itp...
IMO a2mobile nie daje tej możliwości.

Masz nieświeże dane.
https://moje.a2mobile.pl/login?next=%2F

Data: 2017-10-31 18:25:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dominik Ałaszewski wrote:

Masz nieświeże dane.
https://moje.a2mobile.pl/login?next=%2F

Dzięki. Teraz jeden numer widzę via aplikacja a jeden via WWW.

-- Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn)

Jak przystało na aspołeczną istotę -- nie piję akcyzowego
 alkoholu, nie palę akcyzowego tytoniu, nie chcę cudzego
 dobra...

Lidl i Biedronka oferują dziś tanie mleko. 149 i 144 grosze za
 litr 3.2% UHT. Lidl sprzedaje w tej cenie mleko z Grajewa, znane
 powszechnie jako Łaciate.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-10-11 00:28:50
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

[...] potrzebny jest jak najtanszy abonament.
nikt nie będzie pilnował prepaida. [...]

Cudne... ;-> Nie sądziłem, że dożyję takiej chwili ;->

Ale obarczać babcię comiesięcznym dryganiem na pocztę (bo raczej sama przelewu nie zrobi?) - to dość okrutne jest. Chyba, że to Ty będziesz ten abonament opłacał, ale wtedy i kwestia "pilnowania prepaida" poniekąd odpada, bo i tak będziesz musiał co miesiąc wykonać jakąś akcję - opłacić abonament lub sprawdzić i ewentualnie doładować konto. Jeden pies.

JoteR

Data: 2017-10-11 18:48:26
Autor: J.F.
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59dd49ab$0$640$65785112@news.neostrada.pl...
"ToMasz" napisał:
[...]

Zawsze moze zaplacic z rok z gory, albo i za dwa lata :)

J.

Data: 2017-10-11 19:12:49
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

Ale obarczać babcię comiesięcznym dryganiem na pocztę (bo raczej
sama przelewu nie zrobi?) - to dość okrutne jest.

Zawsze moze zaplacic z rok z gory, albo i za dwa lata :)

W prepaidzie tak nie można? Smutne... ;->

JoteR

Data: 2017-10-11 00:51:37
Autor: J.F.
Dnia Tue, 10 Oct 2017 23:05:31 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

A duzo gada?
Nju - gada malo, placi malo. Gada duzo - placi 19zl.
Tylko jakies konto z poleceniem zaplaty.

J.

Data: 2017-10-11 06:53:18
Autor: mirekc
W dniu 11.10.2017 o 00:51, J.F. pisze:
[...]

Virgin mobile abonament, wybrać same rozmowy - 17zł za no limit.

Data: 2017-10-11 07:18:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-10-10 o 23:05, ToMasz pisze:
[...]

Warunki zupełnie absurdalne i świadczące chyba o niezrozumieniu zasady działania oferty ("w biurze", "tylko abonament, po nie chcę pilnować"). No ale powodzenia w szukaniu.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-11 10:19:00
Autor: ToMasz
W dniu 11.10.2017 o 07:18, Liwiusz pisze:
[...]

ło matko. grupa dyskusyjna.

Babcia ma pod nosem tmobile, play, orange plus. se podrepta i podpisze umowę którą wskażę palcem. z witrulanymi już tak łatwo nie jest. ona się boi kurierów, akwizytorów i innych takich co łażą po mieszkaniach i coś chcą. (ma taką naklejkę na drzwiach - won!) słyszy tylko dzięki aparatowi słuchowemu (jak go chce założyć) a widzi też nie wiele, a telefon jest na nią, więc podpisac będzie musiała. i dla niej jest oczywiste że wezmę urlop i będę siedział, pił kawkę i czekał z nią na kuriera. No zajebista okazja żebym się dowiedział jak to przed wojną było. No limit rozwiązuje problemy "ile wygada" ale wygaduje ze 100 minut, tyle że większość z rodziną w tmobile. tmobile ma abo za 30zł i prepadia za 25. odpada (ewentualnie jest jeszcze 90dnizadarmo, tak-tak, ale w salonie tmobile - nie wiedzą o istnieniu). z PILNOWANIEM PREPAIDA (Wyjaśniam czepialskim, którzy i tak wiedzą, ale się muszą dowalić) nie chodzi mi o doładowanie za 150 na rok, tylko o pamiętanie i pilnowanie _pakieciku_, dzięki któremu rozmawia za 6groszy, a nie za 29gr. Więc prepaid ze stałą (albo przewidywalną ) kwotą miesięczną (tak jak NJU) może być! Ale RMB z pakietami na 3 dni - już nie. Tak samo w pleyu - 6zł za 30 minut czy costam. wygada więcej a ja będę winny
Jak się nic nie znajdzie to jakoś to wykombinujemy z a2 i tyle

ToMasz

Data: 2017-10-11 01:57:14
Autor: Kris
W dniu środa, 11 października 2017 10:19:05 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

Babcia ma pod nosem tmobile, play, orange plus. se podrepta i podpisze

JF wyżej pisał- NJU
W zależności od tego ile babcia gada to zapłaci od 9zł do 19zł max
Zorientuj się tylko czy umowę na abo w NJU w salonie orange można podpisać

Data: 2017-10-11 14:44:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18127340-a90f-4d7f-a034-e8c798a95eab@googlegroups.com...
[...]

Nie mozna. Nie po to nazwali sie Nju :-)
Salonu zdaje sie w ogole nie maja.
No chyba, ze cos sie zmienilo na lepsze.

W dodatku czasem trzeba kod z sms autoryzacyjnego nawet przy obsludze przez www.

Numer ma byc zachowany ?
Moze sie uda wpisac inny adres dostawy.
Nie pamietam ... ale przy przeniesieniu kurier pewnie bedzie chcial podpisania papierow.
Albo zrobic wczesniej cesje na siebie ...

W niektorych prepaidach pakiety sie samoczynnie odnawiaja, i nie jest to takie uciazliwe.
Ja utrzymuje w Virgin - niestety, tu trzeba co miesiac recznie pakiet odnowic, a co pol roku #freemium ponownie wlaczyc.
Jest tez oferta na abonament, ale za duzo czytania :-)

J.

Data: 2017-10-11 06:24:59
Autor: Kris
W dniu środa, 11 października 2017 14:44:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>Zorientuj się tylko czy umowę na abo w NJU w salonie orange można >podpisać

Nie mozna. Nie po to nazwali sie Nju :-)
Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange właśnie.
Ale co do podpisania umowy na abo pewności nie ma ale warto zapytać.

Data: 2017-10-11 15:44:24
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:180ea024-7604-4203-bd21-a9dd7955ef30@googlegroups.com...
> [...]

Ale co do podpisania umowy na abo pewności nie ma ale warto zapytać.

Postep :-)

ale przewidziana procedura jest taka
http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile

lub przez kuriera
http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim

do salonu Orange nie zapraszaja :-)

J.

Data: 2017-10-11 06:53:02
Autor: Kris

http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-karte-SIM-na-SIM-LTE

Data: 2017-10-11 16:31:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:30bf3ded-cac3-4dc8-b254-39dd434e815a@googlegroups.com...
W dniu środa, 11 października 2017 15:44:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
do salonu Orange nie zapraszaja :-)
http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-karte-SIM-na-SIM-LTE

A prosze, czyli nie wie prawica co czyni lewica :)

Da sie ustalic, z jakich czasow te strony ?
Pdf z z powyzszej niestety not found :-)

No to pozostaje sprawdzic czy umowe mozna podpisac, bo reszte warunkow oferta chyba spelnia :-)

J.

Data: 2017-10-19 18:21:42
Autor: jerzu.xyz
abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
On Wed, 11 Oct 2017 06:24:59 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com>
wrote:

Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange właśnie.

Raczej wątpię. Ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie
śniły ;)
Kartę SIM od pewnego czasu można sobie "wymienić" samemu.
http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile;jsessionid=67149D4DAF6AE0E4DB2B08AD0419BDF4.sunwww106

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-10-19 11:05:11
Autor: Kris
wrote:

>Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange właśnie.

Raczej wątpię. Ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie
śniły ;)

Dałem wyżej linka ze strony nju że tak można
Może jednak i Tobie się przyśni że tak też można.

Kartę SIM od pewnego czasu można sobie "wymienić" samemu.
http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile;jsessionid=67149D4DAF6AE0E4DB2B08AD0419BDF4.sunwww106

Szczególnie nietechniczny emeryt sobie z tym poradzi.
Po prostu poszedł do salonu orange i mu wymienili

Data: 2017-10-11 11:21:52
Autor: kosmos
W dniu 2017-10-11 o 10:19, ToMasz pisze:
[...]

W a2mobile możesz aktywować pakiet cykliczny - co miesiąc sam sobie "pobierze" z konta potrzebną kwotę (w przypadku samych rozmów 9,90 PLN). I jak babci zasilisz konto za np. 30 PLN, to przez kwartał masz temat z głowy, potem znowu możesz "nabić" na konto 30 PLN albo ile będziesz miał ochotę. A jak zapomnisz to tragedia się nie dzieje, po prostu zasilasz konto i znowu aktywujesz pakiet cykliczny.
Kuriera niestety nie przeskoczysz, chcąc przenieść numer musisz podpisać upoważnienie i pokazać dowód osobisty.
Tylko sprawdź w miarę możliwości zasięg, w mojej opinii jest bardzo nierówny.

Data: 2017-10-11 20:30:52
Autor: Poldek
[...]

Kup jej prepaida, włącz rok ważności konta, pakiet cykliczny zasil i zapomnij na rok. Rozmowy są teraz bez limitu. Ceny wszędzie są tak śmiesznie niskie, że nie ma sensu rozważać, który "najtańszy z najtańszych", bo więcej czasu stracisz na analizy "najtańszości", niż to warte.

Data: 2017-10-21 09:43:31
Autor: Trybun
[...]

Co znowu za karkołomne tezy wymyślasz, to abonamentu trzeba pilnować. Chcesz staruszce na głowę ściągać nawet jakieś potencjalne kary za niedotrzymanie warunków umowy?

Data: 2017-10-23 09:47:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-10-21 o 09:43, Trybun pisze:
[...]

Też mnie dziwią takie osoby mentalnie żyjące jeszcze na przełomie wieków, kiedy rzeczywiście można się było zastanawiać, czy te 30zł na koncie to starczy na wyjazd, czy jednak będzie się rozmawiać dłużej niż 15 minut i lepiej załadować za stówkę.

A teraz... wybierasz opcję, ładujesz na rok z góry i masz spokój. Prędzej ci w abonamencie dadzą promocję "daj piątaka", że biedną babcię wpędzisz w komornika, bo nikt nie zauważy - w prepaidach takich akcji nie odwalają.

--
Liwiusz

abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile