abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile

Data: 2017-10-11 01:57:14
Autor: Kris
abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
W dniu środa, 11 października 2017 10:19:05 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

Babcia ma pod nosem tmobile, play, orange plus. se podrepta i podpisze

JF wyżej pisał- NJU
W zależności od tego ile babcia gada to zapłaci od 9zł do 19zł max
Zorientuj się tylko czy umowę na abo w NJU w salonie orange można podpisać

Data: 2017-10-11 14:44:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18127340-a90f-4d7f-a034-e8c798a95eab@googlegroups.com...
[...]

Nie mozna. Nie po to nazwali sie Nju :-)
Salonu zdaje sie w ogole nie maja.
No chyba, ze cos sie zmienilo na lepsze.

W dodatku czasem trzeba kod z sms autoryzacyjnego nawet przy obsludze przez www.

Numer ma byc zachowany ?
Moze sie uda wpisac inny adres dostawy.
Nie pamietam ... ale przy przeniesieniu kurier pewnie bedzie chcial podpisania papierow.
Albo zrobic wczesniej cesje na siebie ...

W niektorych prepaidach pakiety sie samoczynnie odnawiaja, i nie jest to takie uciazliwe.
Ja utrzymuje w Virgin - niestety, tu trzeba co miesiac recznie pakiet odnowic, a co pol roku #freemium ponownie wlaczyc.
Jest tez oferta na abonament, ale za duzo czytania :-)

J.

Data: 2017-10-11 06:24:59
Autor: Kris
W dniu środa, 11 października 2017 14:44:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>Zorientuj się tylko czy umowę na abo w NJU w salonie orange można >podpisać

Nie mozna. Nie po to nazwali sie Nju :-)
Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange właśnie.
Ale co do podpisania umowy na abo pewności nie ma ale warto zapytać.

Data: 2017-10-11 15:44:24
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:180ea024-7604-4203-bd21-a9dd7955ef30@googlegroups.com...
> [...]

Ale co do podpisania umowy na abo pewności nie ma ale warto zapytać.

Postep :-)

ale przewidziana procedura jest taka
http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile

lub przez kuriera
http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim

do salonu Orange nie zapraszaja :-)

J.

Data: 2017-10-11 06:53:02
Autor: Kris

http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-karte-SIM-na-SIM-LTE

Data: 2017-10-11 16:31:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:30bf3ded-cac3-4dc8-b254-39dd434e815a@googlegroups.com...
W dniu środa, 11 października 2017 15:44:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
do salonu Orange nie zapraszaja :-)
http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-karte-SIM-na-SIM-LTE

A prosze, czyli nie wie prawica co czyni lewica :)

Da sie ustalic, z jakich czasow te strony ?
Pdf z z powyzszej niestety not found :-)

No to pozostaje sprawdzic czy umowe mozna podpisac, bo reszte warunkow oferta chyba spelnia :-)

J.

Data: 2017-10-19 18:21:42
Autor: jerzu.xyz
abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
On Wed, 11 Oct 2017 06:24:59 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com>
wrote:

Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange właśnie.

Raczej wątpię. Ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie
śniły ;)
Kartę SIM od pewnego czasu można sobie "wymienić" samemu.
http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile;jsessionid=67149D4DAF6AE0E4DB2B08AD0419BDF4.sunwww106

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-10-19 11:05:11
Autor: Kris
wrote:

>Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange właśnie.

Raczej wątpię. Ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie
śniły ;)

Dałem wyżej linka ze strony nju że tak można
Może jednak i Tobie się przyśni że tak też można.

Kartę SIM od pewnego czasu można sobie "wymienić" samemu.
http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile;jsessionid=67149D4DAF6AE0E4DB2B08AD0419BDF4.sunwww106

Szczególnie nietechniczny emeryt sobie z tym poradzi.
Po prostu poszedł do salonu orange i mu wymienili

abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile