abolicja i zwrot należnego podatku

Data: 2009-07-30 21:35:09
Autor: Michał
abolicja i zwrot należnego podatku
Otrzymałem z US decyzję o umorzeniu podatku za rok 2006.
Podatek wyliczony został metodą wyłączenia z progresją i wyniósł 4800 jednak za rok 2006 zapłacony został w Polsce podatek mniejszy więc wyliczona została zaległość, którą muszę zapłacić i wynosi ona nie mało bo 2.880zł.
Tutaj moje pytanie:Jak mogę się odwołać od tej decyzji?
W uzasadnieniu jest napisane, że odwołanie powinno zawierać zarzuty przeciw decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Czy muszę zapłacić ten podatek?

wszyscy placa to dlaczego Ty masz nie zaplacic?
pozdrawiam
michal

abolicja i zwrot należnego podatku