abonament bez telefonu

Data: 2013-05-25 23:14:50
Autor: Skylla
abonament bez telefonu
Czy wobec oferty niu mobile istnieje jeszcze jakikolwiek abonament bez telefonu, który można komuś sprzedać?
PatrzÄ™ na Orange i tam za 49zĹ‚ mam 200 min  lub smsĂłw a dalej juĹĽ 29/20gr. SÄ… teĹĽ droĹĽsze wersje jeszcze bardziej absurdalne.
U innych z grubsza chyba tak samo.

Data: 2013-05-26 00:09:33
Autor: Akarm
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-25 23:14, Skylla pisze:
Czy wobec oferty niu mobile istnieje jeszcze jakikolwiek abonament bez
telefonu, który można komu¶ sprzedać?
Pewnie tak. Dla mnie wystarczaj±cy abonament to formuła S za 9 zł w Play.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-05-25 23:33:29
Autor: Maciej Bebenek
abonament bez telefonu
Akarm <akarm@wp.pl> wrote:
W dniu 2013-05-25 23:14, Skylla pisze:
Czy wobec oferty niu mobile istnieje jeszcze jakikolwiek abonament bez
telefonu, który można komuś sprzedać?
Pewnie tak. Dla mnie wystarczający abonament to formuła S za 9 zł w Play.

Nie za 9, a za 19, ale to już szczegół ;-)

Data: 2013-05-26 02:07:58
Autor: Akarm
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-26 01:33, Maciej Bebenek pisze:
Nie za 9, a za 19, ale to już szczegół ;-)

Nie neguję że ty wolisz za 19 zł.
Ja pisałem o tym, co dla mnie byłoby wystarczaj±ce. A wystarczy mi abonament za 9 zł.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-05-26 02:49:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
abonament bez telefonu

"Akarm" 51a15265$0$1247$65785112@news.neostrada.pl

A wystarczy mi abonament za 9 zł.

Ile w nim daj±?

Data: 2013-05-28 23:19:50
Autor: dizel
abonament bez telefonu
On Sun, 26 May 2013 02:49:15 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"Akarm" 51a15265$0$1247$65785112@news.neostrada.pl

A wystarczy mi abonament za 9 zł.

Ile w nim daj±?

Darmo w ramach sieci play.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-26 09:42:03
Autor: ToMasz
abonament bez telefonu
W dniu 25.05.2013 23:14, Skylla pisze:
[...]
myślę że takie abonamenty się sprzedają i tak pozostanie. Są ludzie którzy podczas podejmowania decyzji finansowych, absolutnie nie używają kalkulatora. Wygląda to tak: telefon fajny, a 59zł na miesiąc przez dwa lata - dam radę! Tak samo będzie jeśli pacjent stwierdzi że telefonu nie chce i paniusia mu zaproponuje upust - łyknie.
ToMasz

Data: 2013-05-26 09:57:58
Autor: JoteR
abonament bez telefonu
"ToMasz" napisał:

[...]

ĹĽe telefonu nie chce i paniusia mu zaproponuje upust - Ĺ‚yknie.

Co prawda pytanie było o abonamenty bez telefonu, ale trudno nie przyznać Ci racji. To, co opisałeś, to wypisz-wymaluj moja teściowa z 2 abonamentami (Era, Plus) oraz prepaidem Play. I torebką pełną aparatów.

JoteR

Data: 2013-05-26 15:16:04
Autor: wieslav
abonament bez telefonu

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51a1bccb$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niektórzy może i umieją liczyć ale chcą mieć abonament pewny i bez loterii typu: zablokują kartę czy nie, stracę numer czy nie ...
A coraz więcej o tym piszą w sieci!
Wolą jasny regulamin a nie ten, w którym jest tyle niejasności m.in. operator może zmienić sam warunki umowy z nieokreślonego na określony, żądać zwrotu (w przypadku wypowiedzenia przez abonenta umowy) bunusu, ulg ... itp... , może podnieść pewno również ceny abonamentu(skoro już nałapią dużo klientów), chcieć 200 zł za fakturę papierową, ustalić za połączenie z jego BOK 5 zł za rozmowę.... Tutaj nic nie jest wiadome i pewne do końca!!!
Wiadomo chyba juĹĽ jakim operatorze piszÄ™?

Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2013-05-26 16:02:14
Autor: Waldek Godel
abonament bez telefonu
Dnia Sun, 26 May 2013 15:16:04 +0200, wieslav napisał(a):

Wol± jasny regulamin a nie ten, w którym jest tyle niejasno¶ci m.in. operator może zmienić sam warunki umowy z nieokre¶lonego na okre¶lony, ż±dać zwrotu (w przypadku wypowiedzenia przez abonenta umowy) bunusu, ulg ... itp... , może podnie¶ć pewno również ceny abonamentu(skoro już nałapi± dużo klientów), chcieć 200 zł za fakturę papierow±, ustalić za poł±czenie z jego BOK 5 zł za rozmowę.... Tutaj nic nie jest wiadome i pewne do końca!!!

Zobacz to:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/69477_636111636415823_329315365_n.jpg

Umowa opiewa na taryfę sim-only, z cyro na 18 miesięcy i płatno¶ci±
miesięczn± w wysoko¶ci 29 zł.
Czyli sekundę po podpisaniu można złożyć wypowiedzenie z dat± +18 miesięcy,
wpłacić 522 zł i przeci±ć sima nożyczkami. Przy braku poł±czeń wypełni to
wszystkie zobowi±zania klienta wynikaj±ce z umowy
A tu dup.. 4007 zł

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-05-26 20:01:05
Autor: wieslav
abonament bez telefonu

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:1jxdcw7e08e6j$.dlglepper.institute.com...

[...]

Owszem tutaj wszystko się zgadza.

A tu dup.. 4007 zł

Ale tu już nie rozumiem co chciałe¶ powiedzieć. Według mnie informuj± jaka to kwota tej ulgi której mog± zaż±dać i je¶li wypowiesz z ich winy to jej nie zapłacisz.

Pozdrawiam
Wiesłav

Data: 2013-05-26 19:20:50
Autor: Waldek Godel
abonament bez telefonu
Dnia Sun, 26 May 2013 20:01:05 +0200, wieslav napisał(a):

A tu dup.. 4007 zł

Ale tu już nie rozumiem co chciałe¶ powiedzieć. Według mnie informuj± jaka to kwota tej ulgi której mog± zaż±dać i je¶li wypowiesz z ich winy to jej nie zapłacisz.

Kwota równie realna jak te skre¶lone ceny w supermarketach przy promocji.
A powiedzieć chciałem, że operator jest zdolny nawet do wszystkiego. Może
za wyj±tkiem jasnego regulaminu.

Data: 2013-05-26 17:13:39
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Sun, 26 May 2013 15:16:04 +0200, wieslav napisał(a):
Niektórzy może i umiej± liczyć ale chc± mieć abonament pewny i bez loterii typu: zablokuj± kartę czy nie, stracę numer czy nie ...

Ale w kazdym moga.

A coraz więcej o tym pisz± w sieci!
Wol± jasny regulamin a nie ten, w którym jest tyle niejasno¶ci m.in. operator może zmienić sam warunki umowy z nieokre¶lonego na okre¶lony, ż±dać

Ale zawsze moze. Do tej pory mu sie to nie bardzo oplacalo, ale
mozliwosc zawsze byla.

zwrotu (w przypadku wypowiedzenia przez abonenta umowy) bunusu, ulg ...

No to powinna im sie spodobac oferta bez zobowiazan, bez ulg do zwrotu
itp ;-)

I nawet zablokowanie karty mniej grozne, skoro mozna zawsze przeniesc
do innego.

J.

Data: 2013-05-26 20:03:44
Autor: wieslav
abonament bez telefonu

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b9wulbabt9qw$.bn5gvjj7ybfx$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 26 May 2013 15:16:04 +0200, wieslav napisał(a):

I nawet zablokowanie karty mniej grozne, skoro mozna zawsze przeniesc
do innego.

Czytałem gdzie¶, że to nie jest zwykłe zablokowanie tylko likwidacja numeru a zlikwidowany numer nigdzie nie przeniesiesz...

Pozdrawiam
Wiesłav

Data: 2013-05-26 20:27:34
Autor: loco
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-26 20:03, wieslav pisze:
Czytałem gdzie¶, że to nie jest zwykłe zablokowanie tylko likwidacja
numeru a zlikwidowany numer nigdzie nie przeniesiesz...

Wybacz, ale... "czytałem gdzie¶... co¶... kiedy¶..." brzmi mało wiarygodnie. Konkrety poproszę.

Data: 2013-05-26 17:10:15
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Sat, 25 May 2013 23:14:50 +0200, Skylla napisał(a):
Czy wobec oferty niu mobile istnieje jeszcze jakikolwiek abonament bez telefonu, który można komu¶ sprzedać?
Patrzę na Orange i tam za 49zł mam 200 min  lub smsów a dalej już 29/20gr. S± też droższe wersje jeszcze bardziej absurdalne.
U innych z grubsza chyba tak samo.

Nju to nowosc. Specjalnie osobno sprzedawana. Jeszcze troche czasu minie zanim sie wszyscy klienci zorientuja.
Dwa miesiace, moze trzy :-)

IMO - Orange teraz czujnie czeka co z tego wyjdzie i kombinuje nowe
taryfy. A inni jeszcze bardziej czujnie. A skonczyc moze to sie tylko
na trzy sposoby:
a) nie beda oferowac abo bez telefonu,
b) zrobia porownywalna oferte
c) zaoferuja np 500 minut za 25 zl ..

No chyba ze wszystko naraz :-)

Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

J.

Data: 2013-05-26 19:32:21
Autor: Skylla
abonament bez telefonu
Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

Tle, że jak się patrzy na oferty ze smartfonem czy tabletem, to one też wypadaj± drogo, szczególnie w abo < 100zł.
Nie bardzo rozumiem jak się komu¶ opłaca brać abo z telefonem i potem ten telefon sprzedać na allegro. Wg. moich obliczeń to żaden interes, w każdym razie w taryfach dla klientów indywidualnych.
S.

Data: 2013-05-26 12:49:06
Autor: krzysztofsf
abonament bez telefonu
On 26 Maj, 19:32, Skylla <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:
> Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
> ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

Tle, e jak si patrzy na oferty ze smartfonem czy tabletem, to one te
wypadaj drogo, szczeg lnie w abo < 100z .
Nie bardzo rozumiem jak si komu op aca bra abo z telefonem i potem
ten telefon sprzeda na allegro. Wg. moich oblicze to aden interes, w
ka dym razie w taryfach dla klient w indywidualnych.
S.

Czasem sie sprzedaje telefon, zeby dolozyc do zakupu innego modelu,
przy odpowiadajacych warunkach samego abonamentu.
..

Data: 2013-05-26 20:13:03
Autor: zgred
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-26 19:32, Skylla pisze:

[...]

Oj, bo nie rozumiesz jak my¶li motłoch :)
Dzisiaj podpisuję umowę, biorę telefon, sprzedaję na alle za tała, a co będzie przez najbliższe dwa lata, to ch. wie i tyleż mnie to obchodzi...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-26 20:45:01
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Sun, 26 May 2013 19:32:21 +0200, Skylla napisał(a):
[...]

nie wiem czy ja nie potrafie, czy t-mobile ukrywa, bo cennikow wprost
nie ma, ale tak mi sie wydaje ze nowy klient moze za 429+65*24 dostac
samsunga s3 mini i tablet PMP5570.

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/abonament/z_tabletem

Telefon na ceneo od 900zl, tablet 500, a 35*24=840.
Nawet jesli mialoby to byc troche drozej to kredyt zazwyczaj kosztuje,
a i lokaty cos przynosza.

Nie bardzo rozumiem jak się komu¶ opłaca brać abo z telefonem i potem ten telefon sprzedać na allegro.

Skoro sprzedaja, to widac sie oplaca :-)

Wg. moich obliczeń to żaden interes, w każdym razie w taryfach dla klientów indywidualnych.

Ale dawniej, czy w porownaniu do nju, czy calkiem obecnie ... poczekaj
jeszcze troche, ekonomia musi dojsc do rownowagi :-)

Troche naiwnych da sie zlapac na nowy piekny telefon. Sporo firm nie
bedzie na drobiazgi zwracac uwagi - kupi co jej podsuna. Ale reszta popatrzy i albo sie operatorzy pogodza ze spadkiem
przychodow, albo dadza dobre ceny.
A jestem dziwnie spokojny ze im na przychodach zalezy :-)

J.

Data: 2013-05-26 20:56:48
Autor: Skylla
abonament bez telefonu

[...]

Zapomniałe¶ o 429zł na start. Wtedy już zysku nie ma wcale i zostajesz z abo 30zł/m za 250 min przez 2 lata bez możliwo¶ci migracji w tym czasie.

Data: 2013-05-26 22:18:34
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Sun, 26 May 2013 20:56:48 +0200, Skylla napisał(a):
[...]

Nie, nie zapomnialem, to miala byc demonstracja ze nie drozej.
I nawet sie oplaca, szczegolnie jak ktos gotowka nie smierdzi.

abo 30zł/m za 250 min przez 2 lata bez możliwo¶ci migracji w tym czasie.

ale co - spodziewasz sie ze pojawia sie jeszcze lepsze oferty i
zamiast 30 bedzie mozna placic 15 zl ? J.

Data: 2013-05-28 22:44:34
Autor: Jawi
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-26 17:10, J.F. pisze:
Nju to nowosc. Specjalnie osobno sprzedawana.
Jeszcze troche czasu minie zanim sie wszyscy klienci zorientuja.
Dwa miesiace, moze trzy:-)
Ale czego maj± się domy¶lać klienci czy czego orientować?
Bo nie za trybiłem.

Data: 2013-05-27 17:41:37
Autor: J.F
abonament bez telefonu
UĹĽytkownik "Skylla"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Wlasnie otrzymalem wspaniala oferte przedluzeniowa z demobilu, 300 minut za jedyne 24 zl, a za 49 to moge miec hoho, 600m.

Tak swoja droga, jakbym sie zlapal, a potem w krotkim czasie dowiedzial o konkurencji ... oj, chyba demobil stracilby klienta na dobre.
Ale cos mi sie widzi ze i tak straci :-)

Aczkolwiek ... te minuty to takze do zagranicznych stacjonarek, i tu sie moze zrobic dla niektorych ciekawie ...

J.

Data: 2013-05-27 18:16:21
Autor: ALEX Alpha MR
abonament bez telefonu
Dnia Mon, 27 May 2013 17:41:37 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Widzisz jak o Ciebie dbajÄ… ;-)

Tak swoja droga, jakbym sie zlapal, a potem w krotkim czasie dowiedzial o konkurencji ... oj, chyba demobil stracilby klienta na dobre.
Ale cos mi sie widzi ze i tak straci :-)

Nie skusisz siÄ™?
Albo na Heyah no limits przynajmniej?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-27 23:15:52
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Mon, 27 May 2013 18:16:21 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
[...]

Nie skusisz się?
Albo na Heyah no limits przynajmniej?

Ja tylko o odczuciach nieswiadomego klienta ... po uswiadomieniu :-)

A do Heyah ... czy to juz nie bylo przerabiane ? Do heja sie nie da, bo to nie zmiana operatora :-)

J.

Data: 2013-05-27 21:25:07
Autor: Maciej Bebenek
abonament bez telefonu
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A do Heyah ... czy to juz nie bylo przerabiane ? Do heja sie nie da, bo to nie zmiana operatora :-)

Nie da :-)

Data: 2013-05-28 01:52:29
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia 27 May 2013 21:25:07 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A do Heyah ... czy to juz nie bylo przerabiane ? Do heja sie nie da, bo to nie zmiana operatora :-)

Nie da :-)

A to moze sie skusze.
Satysfakcja ze zlozenia faszystom wypowiedzenia z powodu durnych
ograniczen - bezcenna :-)

A przeciez w nju bez terminu - zawsze mozna wrocic. Na lepszych
warunkach :-P

J.

Data: 2013-05-28 22:56:59
Autor: ALEX Alpha MR
abonament bez telefonu
Dnia Mon, 27 May 2013 23:15:52 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Znam takich co też się uświadamiali, zaklinali że nigdy więcej, a potem
znowu podpisywali, znowu uświadamiali, znowu zaklinali. A potem od nowa ta
sama polka.

A do Heyah ... czy to juz nie bylo przerabiane ?

Co takiego?

Data: 2013-05-30 09:38:26
Autor: DanW
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-28 22:56, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

"nie ma możliwości zrealizowania przeniesienia pomiędzy usługami (T-Mobile i Heyah) należącymi do jednego Operatora, którym w tym przypadku jest Polska Telefonia Cyfrowa S.A."
Pozdrawiam
Dan

Data: 2013-05-30 08:00:50
Autor: Maciej Bebenek
abonament bez telefonu
DanW <mybox@wp.pl> wrote:

A do Heyah ... czy to juz nie bylo przerabiane ?

Co takiego?

"nie ma możliwości zrealizowania przeniesienia pomiędzy usługami
(T-Mobile i Heyah) naleĹĽÄ…cymi do jednego Operatora, ktĂłrym w tym
przypadku jest Polska Telefonia Cyfrowa S.A."

Ba, żeby tylko. Nie ma możliwości przeniesienia numeru prepaidowego w Heyah
do abonamentu no limit. Botak!

Data: 2013-05-30 10:40:48
Autor: Liwiusz
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-30 10:00, Maciej Bebenek pisze:

Ba, żeby tylko. Nie ma możliwości przeniesienia numeru prepaidowego w Heyah
do abonamentu no limit. Botak!

I dobrze, niepełnosprawni ludzie obecnie mają fory, a tutaj dla niepełnosprawnych umysłowo chcących się przenieść z Heyah do Heyah non stop jest delikatna sugestia, aby jednak przenieśli się do NJU z korzyścią dla nich :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-30 12:18:43
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia 30 May 2013 08:00:50 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):
DanW <mybox@wp.pl> wrote:
"nie ma możliwo¶ci zrealizowania przeniesienia pomiędzy usługami
(T-Mobile i Heyah) należ±cymi do jednego Operatora, którym w tym
przypadku jest Polska Telefonia Cyfrowa S.A."

Ba, żeby tylko. Nie ma możliwo¶ci przeniesienia numeru prepaidowego w Heyah
do abonamentu no limit. Botak!

W samej Erze, czy juz moze t-mobile tez byly dziwne sztuczne
ograniczenia. Ale tym lepiej, nju czeka :-)

J.

abonament bez telefonu