abonament bez telefonu

Data: 2013-05-26 17:10:15
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Sat, 25 May 2013 23:14:50 +0200, Skylla napisał(a):
Czy wobec oferty niu mobile istnieje jeszcze jakikolwiek abonament bez telefonu, który można komuś sprzedać?
Patrzę na Orange i tam za 49zł mam 200 min  lub smsów a dalej już 29/20gr. Są też droższe wersje jeszcze bardziej absurdalne.
U innych z grubsza chyba tak samo.

Nju to nowosc. Specjalnie osobno sprzedawana. Jeszcze troche czasu minie zanim sie wszyscy klienci zorientuja.
Dwa miesiace, moze trzy :-)

IMO - Orange teraz czujnie czeka co z tego wyjdzie i kombinuje nowe
taryfy. A inni jeszcze bardziej czujnie. A skonczyc moze to sie tylko
na trzy sposoby:
a) nie beda oferowac abo bez telefonu,
b) zrobia porownywalna oferte
c) zaoferuja np 500 minut za 25 zl ..

No chyba ze wszystko naraz :-)

Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

J.

Data: 2013-05-26 19:32:21
Autor: Skylla
abonament bez telefonu
Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

Tle, że jak się patrzy na oferty ze smartfonem czy tabletem, to one też wypadają drogo, szczególnie w abo < 100zł.
Nie bardzo rozumiem jak się komuś opłaca brać abo z telefonem i potem ten telefon sprzedać na allegro. Wg. moich obliczeń to żaden interes, w każdym razie w taryfach dla klientów indywidualnych.
S.

Data: 2013-05-26 12:49:06
Autor: krzysztofsf
abonament bez telefonu
On 26 Maj, 19:32, Skylla <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:
> Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
> ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

Tle, e jak si patrzy na oferty ze smartfonem czy tabletem, to one te
wypadaj drogo, szczeg lnie w abo < 100z .
Nie bardzo rozumiem jak si komu op aca bra abo z telefonem i potem
ten telefon sprzeda na allegro. Wg. moich oblicze to aden interes, w
ka dym razie w taryfach dla klient w indywidualnych.
S.

Czasem sie sprzedaje telefon, zeby dolozyc do zakupu innego modelu,
przy odpowiadajacych warunkach samego abonamentu.
..

Data: 2013-05-26 20:13:03
Autor: zgred
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-26 19:32, Skylla pisze:

[...]

Oj, bo nie rozumiesz jak myśli motłoch :)
Dzisiaj podpisuję umowę, biorę telefon, sprzedaję na alle za tała, a co będzie przez najbliższe dwa lata, to ch. wie i tyleż mnie to obchodzi...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-26 20:45:01
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Sun, 26 May 2013 19:32:21 +0200, Skylla napisał(a):
[...]

nie wiem czy ja nie potrafie, czy t-mobile ukrywa, bo cennikow wprost
nie ma, ale tak mi sie wydaje ze nowy klient moze za 429+65*24 dostac
samsunga s3 mini i tablet PMP5570.

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/abonament/z_tabletem

Telefon na ceneo od 900zl, tablet 500, a 35*24=840.
Nawet jesli mialoby to byc troche drozej to kredyt zazwyczaj kosztuje,
a i lokaty cos przynosza.

Nie bardzo rozumiem jak się komuś opłaca brać abo z telefonem i potem ten telefon sprzedać na allegro.

Skoro sprzedaja, to widac sie oplaca :-)

Wg. moich obliczeń to żaden interes, w każdym razie w taryfach dla klientów indywidualnych.

Ale dawniej, czy w porownaniu do nju, czy calkiem obecnie ... poczekaj
jeszcze troche, ekonomia musi dojsc do rownowagi :-)

Troche naiwnych da sie zlapac na nowy piekny telefon. Sporo firm nie
bedzie na drobiazgi zwracac uwagi - kupi co jej podsuna. Ale reszta popatrzy i albo sie operatorzy pogodza ze spadkiem
przychodow, albo dadza dobre ceny.
A jestem dziwnie spokojny ze im na przychodach zalezy :-)

J.

Data: 2013-05-26 20:56:48
Autor: Skylla
abonament bez telefonu

[...]

Zapomniałeś o 429zł na start. Wtedy już zysku nie ma wcale i zostajesz z abo 30zł/m za 250 min przez 2 lata bez możliwości migracji w tym czasie.

Data: 2013-05-26 22:18:34
Autor: J.F.
abonament bez telefonu
Dnia Sun, 26 May 2013 20:56:48 +0200, Skylla napisał(a):
[...]

Nie, nie zapomnialem, to miala byc demonstracja ze nie drozej.
I nawet sie oplaca, szczegolnie jak ktos gotowka nie smierdzi.

abo 30zł/m za 250 min przez 2 lata bez możliwości migracji w tym czasie.

ale co - spodziewasz sie ze pojawia sie jeszcze lepsze oferty i
zamiast 30 bedzie mozna placic 15 zl ? J.

Data: 2013-05-28 22:44:34
Autor: Jawi
abonament bez telefonu
W dniu 2013-05-26 17:10, J.F. pisze:
Nju to nowosc. Specjalnie osobno sprzedawana.
Jeszcze troche czasu minie zanim sie wszyscy klienci zorientuja.
Dwa miesiace, moze trzy:-)
Ale czego mają się domyślać klienci czy czego orientować?
Bo nie za trybiłem.

--

abonament bez telefonu