abonament już nie jest taki zły

Data: 2010-08-11 14:58:41
Autor: apr...
abonament już nie jest taki zły
Data: 2010-08-11 15:02:05
Autor: apr...
abonament już nie jest taki zły
 apr... <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
http://www.rp.pl/artykul/9158,520961.html

sorry nie zauważyłem, że już wPISano ten artykuł,
mimo wszystko mam pytanie jak traktować to kłamstwo płemieła,
przejęzyczenie, graś nie tą kartkę mu POdał czy @@@@ przed oczami latały,
o so tu chodzi ?

Data: 2010-08-11 17:10:05
Autor: Neko
abonament już nie jest taki zły
Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

[...]

Chodzi o to, aby jak najbardziej sie nakraść. I POspolici sa w tym mistrzami.
Widzimi co wyrabia Tusk i jego dwor ze Schetyna na czele.

Tylko ze dlugi rok miodowy Tuska juz powoli sie konczy.

Jak to mowia: nic nie moze trwac wiecznie. Niech Tusek juz
szykuje duza taczke - przyda sie jak bedzie Narod go wynosic
ze zlotych palacow.

Data: 2010-08-11 17:20:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3uei5$l02$1news.onet.pl...
[...]

To kto następcą Tuska?

Data: 2010-08-11 15:41:51
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Jak to mowia: nic nie moze trwac wiecznie. Niech Tusek juz
> szykuje duza taczke - przyda sie jak bedzie Narod go wynosic

To kto następcą Tuska?
ty boguś to byś widział na pewno kogoś z peło; szetynę, bobra / trochę póżniej /, niesioła albo czarną owcę, właściwie bardziej barana, kuca może, co ?

Data: 2010-08-11 17:48:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3ugbv$6fq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pisząc "Tuska" miałem na myśli PO. Całą PO. Popatrz na notowania. Popatrz na poczynania Jarusia. Wszystko wskazuje na to, że następną kadencję będzie rządziła także PO.

I tu nie mają nic do rzeczy moje lub twoje sympatie polityczne.
A twoje narzekanie na PO skwituję powiedzeniem: "kundelki szczekają, a karawana idzie dalej".

Data: 2010-08-11 16:25:35
Autor: apr...
> [...]

A twoje narzekanie na PO skwituję powiedzeniem: "kundelki szczekają, a karawana idzie dalej".
boguś, mi kundelki i karawana wiszą wiesz gdzie, tam gdzie kończą się plecy, mam marzenie, aby Polską rządzili mądrzy bezpartyjni ludzie, może nawet technokraci, ale aby to rządzenie było dla Ludzi a nie przeciwko nim, i tyle ale teraz to aż tyle, dopóki tego tałatajstwa, obecnej klasy POlitycznej nie wypieprzy się na śmietnik, to dalej będziemy brnąć w łajno POdaństwa czy to ruskiego, ameryckiego czy ojro_pejskiego, o końkordacie nie wspomnę, takie mam marzenie, a co nie mogę mieć ?

--

abonament już nie jest taki zły