abonament rtv

Data: 2017-06-01 19:22:03
Autor: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU
abonament rtv
ja cię kręcę, człowiek wchodzi na stronę rano są jakieś informacje, wchodzi na stronę wieczorem, wszystko poznikało...

jak to jest z multiroomem? rano wyczytałem, że 1 abonament = wiele odbiorników... ale co to ma wspólnego z multiroomem?

Data: 2017-06-05 13:07:28
Autor: J.F.
abonament rtv
Użytkownik "nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogpig3$l3v$1@node1.news.atman.pl...
ja cię kręcę, człowiek wchodzi na stronę rano są jakieś informacje, wchodzi na stronę wieczorem, wszystko poznikało...

Orwell 1984 sie klania, tam trzeba bylo papier podmieniac, ale technika poszla naprzod :-)

Aczkolwiek w przypadku wiadomosci nieprawdziwych czy nieprecyzyjnych to akurat sie przydaje.

jak to jest z multiroomem? rano wyczytałem, że 1 abonament = wiele odbiorników... ale co to ma wspólnego z multiroomem?

Multiroom jest przeciez na wiele odbiornikow.

Ale wiele odbiornikow w jednym mieszkaniu prywatnym to jeden abonament, dopiero w firmach inaczej.

J.

abonament rtv