abonament tel. w koszty?

Data: 2009-06-13 15:54:12
Autor: ffiona
abonament tel. w koszty?
Prowadzę działalność gosp. w mieszkaniu. Telefon stacjonarny TPSA mam zarejestrowany na firmę i faktury wystawiane są na firmę. Jednak czy mogę wrzucać całą fakturę w koszty firmy, skoro tu mieszkam?
Z góry dzięki za sugestie.
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-13 17:02:55
Autor: Tristan
abonament tel. w koszty?
W odpowiedzi na pismo z sobota 13 czerwiec 2009 15:54 (autor ffiona publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <h10b2k$7qg$1@news.onet.pl>):

Prowadzę działalność gosp. w mieszkaniu. Telefon stacjonarny TPSA mam
zarejestrowany na firmę i faktury wystawiane są na firmę. Jednak czy mogę
wrzucać całą fakturę w koszty firmy, skoro tu mieszkam?

Wg tego, co kiedyś mówił Gotfryd, to niestety nie. Używasz TPSA, płać za
swoją głupotę :D

--
Tristan

Data: 2009-06-13 17:11:57
Autor: SDD
abonament tel. w koszty?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h10e1f$u43$1news.interia.pl...

Wg tego, co kiedyś mówił Gotfryd, to niestety nie. Używasz TPSA, płać za
swoją głupotę :D

Jesli masz jakikolwiek inny telefon, np. komorke *nie*na*firme*, to IMHO nie ma przeciwwskazan.
Bo prostu prywatne rozmowy wykonujesz z tamtego, a firmowe z TPSA i juz

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-13 19:42:13
Autor: Wojciech Kozlowski
abonament tel. w koszty?
ja zaliczam 50% faktury TPSA w koszty - to na wszelki wypadek gdyby US chciał przyczepić się (ale nigdy nie przyczepił się)

Data: 2009-06-13 19:42:32
Autor: ffiona
abonament tel. w koszty?

Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <wojciech.kozlowski@wp.pl> napisał

ja zaliczam 50% faktury TPSA w koszty - to na wszelki wypadek gdyby US chciał przyczepić się (ale nigdy nie przyczepił się)
Kiedyś księgowa pouczała mnie, że można wrzucić 50% rozmów w koszty, ale abonamentu nie. A Ty dzielisz abonament też na pół?
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-13 20:26:23
Autor: SDD
abonament tel. w koszty?

Użytkownik "ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h10of8$c2a$1news.onet.pl...

Kiedyś księgowa pouczała mnie, że można wrzucić 50% rozmów w koszty, ale abonamentu nie. A Ty dzielisz abonament też na pół?

Napisala wyraznie, ze telefon a TPSA ma *na firmę*, wiec odliczyc moze 100% abonamentu i tylez rozmow, o il etylko pokaze drugi telefon, z ktorego dzwoni w sprawach osobistych.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-13 20:55:11
Autor: Tristan
abonament tel. w koszty?
W odpowiedzi na pismo z sobota 13 czerwiec 2009 20:26 (autor SDD publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <h10r0e$ig6$1@news.onet.pl>):

Napisala wyraznie, ze telefon a TPSA ma *na firmę*, wiec odliczyc moze
100% abonamentu i tylez rozmow, o il etylko pokaze drugi telefon, z
ktorego dzwoni w sprawach osobistych.

A jest nakaz dzwonienia w sprawach osobistych? Ja nie mam telefonu
osobistego i nie dzwonię w sprawach osobistych. Dziwne te założenia, że
każdy musi chcieć paplać o pierdołach. Telefon to wynalazek szatana i gdyby
nie klienci, to bym w ogóle go wywalił w cholerę. --
Tristan

Data: 2009-06-13 21:03:11
Autor: SDD
abonament tel. w koszty?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h10rku$dqe$2news.interia.pl...

każdy musi chcieć paplać o pierdołach. Telefon to wynalazek szatana i gdyby
nie klienci, to bym w ogóle go wywalił w cholerę.

Internet to wynalazek Szatana ;)
Telefon, to taki etap przejsciowy jego mysli tworczej.
Nie ma obowiazku - tylko Gotfryda podobno pytano o to, czy ma jakis inny telefon..

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-15 09:20:22
Autor: Gotfryd Smolik news
abonament tel. w koszty?
On Sat, 13 Jun 2009, SDD wrote:

Nie ma obowiazku - tylko Gotfryda podobno pytano o to, czy ma jakis inny
telefon..

AFAIK nie tylko mnie (co ja za to mogę, że to co napisałeś brzmi
dwuznacznie :))

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-13 20:29:06
Autor: SDD
abonament tel. w koszty?

Użytkownik "ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h10of8$c2a$1news.onet.pl...

abonamentu nie. A Ty dzielisz abonament też na pół?

Znaczy tomialo byc w drugiej osobie a nie w trzeciej :)
Ty masz na firme, wiec wrzuccasz 100%. Jak ktos tel ma na siebie "osobiscie" to abo nie wrzuca wogole, a rozmowy np. wg proporcji albo billingu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-13 20:53:11
Autor: Gotfryd Smolik news
abonament tel. w koszty?
On Sat, 13 Jun 2009, ffiona wrote:

Prowadzę działalność gosp. w mieszkaniu. Telefon stacjonarny TPSA mam zarejestrowany na firmę i faktury wystawiane są na firmę. Jednak czy mogę wrzucać całą fakturę w koszty firmy, skoro tu mieszkam?

  O ile pamiętam, dawno temu były tu w dyskusjach powoływane przypadki,
kiedy US czepiał się "wykorzystywania do celów osobistych" w razie
dysponowania tylko 1. telefonem i różnie bywało - a to chcieli
wyciągów, a to jakiegoś innego podziału...
  Miałem kiedyś kontrolę, po wyciągnięciu kwitka z TPSA padło pytanie
"czy ma Pan drugi telefon" (i odpowiedź "tak", bo mam) i na tym
rozważania się skończyły :), więc nie powiem "co by było gdyby".

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-14 12:35:03
Autor: ąćęłńóśźż
abonament tel. w koszty?
I to było pytanie przed sądem pod groźbą kary?
JaC

-- -- -

Miałem kiedyś kontrolę, po wyciągnięciu kwitka z TPSA padło pytanie "czy ma Pan drugi telefon"

Data: 2009-06-15 09:23:45
Autor: Gotfryd Smolik news
abonament tel. w koszty?
On Sun, 14 Jun 2009, ąćęłńóśźż wrote:

  Jeśli masz na myśli możliwość udzielenia kłamliwej odpowiedzi, to wcale
nie musi być "przed sądem".
  Protokół z kontroli jest dokumentem - ergo, mamy art.272 KK

O: Bo normalnie każdy czyta z góry na dół...
P: Dlaczego ???
O: Pisanie nad cytatem !
P: Jakie są przykłady irytujących obyczajów niektorych newsowiczów ?

Data: 2009-06-15 09:44:30
Autor: ąćęłńóśźż
abonament tel. w koszty?
A jakbyś udzielił przed urzędnikiem u.s. odpowiedzi na pytanie o rozmiar biustonosza Twojej kochanki??
JaC

-- -- -

Data: 2009-06-28 08:13:11
Autor: Artur
abonament tel. w koszty?
Dnia Mon, 15 Jun 2009 09:44:30 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

A jakbyś udzielił przed urzędnikiem u.s. odpowiedzi na pytanie o rozmiar biustonosza Twojej kochanki??
JaC

Sugerujesz Gotfrydowi łamanie Przysięgi Małżeńskiej????
/o ile jest w związku małżeńskim ;)/

--
AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

abonament tel. w koszty?