abonamenty z nielimitowanymi rozmowami

Data: 2012-08-20 18:03:11
Autor: hors
abonamenty z nielimitowanymi rozmowami
Obecnie juz chyba wszystkie sieci mają w swoich ofertach abonamenty z nielimitowanymi rozmowami. Czy faktycznie są one nielimitowane i mogę np wisieć na telefonie przez 24h, czy jest jakiś haczyk i operatorzy zabezpieczają się przed nadużyciami?

Data: 2012-08-21 08:38:36
Autor: PesTYcyD
W dniu 2012-08-20 18:03, hors pisze:
[...]

Mam w Orange i mogę wisieć na telefonie jak długo chcę. Płatne jest połączenie z... party line orange, chyba coś koło 1,6zł

Data: 2012-08-21 09:38:55
Autor: Jakub Danecki
hors wrote:
[...]

Czasem limitowana jest liczba minut dostępnych w miesiącu - zwykle do
liczby minut... w miesiącu. Chodzi o to, żebyś sobie nie zrobił
połączenia konferencyjnego i w ciągu miesiąca nie wykorzystał np. 4
miesięcy czasu połączeń (przy konferencyjnych z czterem rozmówcami).

Jakub

Data: 2012-08-21 22:40:17
Autor: hors
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:k0vkvf$gpu$1inews.gazeta.pl...
hors wrote:
[...]

A można takiego sima umieścić w bramce i wykorzystywać w domowej centrali, dzwoniąc ile wlezie?

Data: 2012-08-22 07:47:40
Autor: Jakub Danecki
hors wrote:
A można takiego sima umieścić w bramce i wykorzystywać w domowej
centrali, dzwoniąc ile wlezie?

Większość regulaminów zabrania korzystania z takich kart w niektórych
urządzeniach - doczytaj regulamin - do tej pory zabronione były tylko
automatyczne bramki, ale o zwykłych centralkach biurowych nic nie mówiono
- ale szczegóły trzeba dokładnie sprawdzać.
Jeżeli nie zamierzasz tego nadużywać (ruch cakiem automatyczny i
odsprzedaż usług, czyli faktycznie zapchasz duży procent ruchu do tego z
wielu kart w jednej lokalizacji) to raczej nikt się nie przyczepi.

Jakub

Data: 2012-08-21 22:41:10
Autor: hors

hors wrote:
[...]

Czyli teoretycznie na 30 dni mam 43200 minut?

Data: 2012-08-22 08:53:00
Autor: piaseczosnek
Dnia Tue, 21 Aug 2012 22:41:10 +0200, hors napisał(a):

Czyli teoretycznie na 30 dni mam 43200 minut?

Regulamin prawdę Ci powie. Stawiam na 31 dni x 24 godziny x 60 minut, czyli
44.640 minut.

p.

Data: 2012-08-22 10:46:42
Autor: hors
Użytkownik "piaseczosnek" <piaseczosnek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k11vka$556$1inews.gazeta.pl...
Dnia Tue, 21 Aug 2012 22:41:10 +0200, hors napisał(a):

Czyli teoretycznie na 30 dni mam 43200 minut?

Regulamin prawdę Ci powie. Stawiam na 31 dni x 24 godziny x 60 minut, czyli
44.640 minut.

A przez ciekawość zapytam o dialup, pójdzie na tym, nie doczepią się?

Data: 2012-08-22 10:51:50
Autor: J.F
Użytkownik "hors"  napisał w wiadomości
[...]

Od lat jest zastrzezenie w cennikach ze nie dotyczy transmisji danych, wiec pewnie i tu jest podobne.
Szczegolnie ze transmisja danych jest ... za dodatkowe 20 zl :-)

A to nie jest zwykly telefon gdzie nie wiadomo co sie laczy - tu dialup widac od razu.

J.

Data: 2012-08-22 11:16:23
Autor: piaseczosnek
Dnia Wed, 22 Aug 2012 10:51:50 +0200, J.F napisał(a):

A to nie jest zwykly telefon gdzie nie wiadomo co sie laczy - tu dialup widac od razu.

W epoce komórki łupanej połączenia z "normalnymi" (= nr stacjonarny)
dialupami były rozliczane jak rozmowy. Nie pamiętam, jak było z 0202122.
Atsd który ISP daje dziś dial up?

p.

abonamenty z nielimitowanymi rozmowami