aborcja

Data: 2020-10-26 15:28:31
Autor: Olin
aborcja
Dnia Mon, 26 Oct 2020 05:16:46 +0100, J.F. napisał(a):

Wiedzieli juz wtedy jaki bedzie wyrok, nie wiedzieli, ale sledzili
wokande i chcieli byc w temacie, czy czysty przypadek ?

Taki sam przypadek jak aresztowanie Giertycha w przeddzień rozprawy Krauzego.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-10-27 17:51:06
Autor: J.F.
aborcja
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1hjhuiyoy4u6c.1gnvoqlzuyjl8.dlg@40tude.net...
[...]

Czarneckiego ?
Cz. ma ponoc trzech innych obroncow, wiec nie wiem, czy to aresztowanie ma jakis wplyw.

No chyba, ze chodzi o odwleczenie w czasie tego posiedzenia.

J.

Data: 2020-10-27 17:58:56
Autor: A. Filip
aborcja
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

No przecież pozostali adwokaci-obrońcy Giertychowi nawet do pięt nie
dorastają! ;-)

--
A. Filip

Data: 2020-10-28 12:28:44
Autor: nie ma emaila
aborcja
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> aresztowanie ma jakis wplyw. [...]

No przecież pozostali adwokaci-obrońcy Giertychowi nawet do pięt nie

Zwłaszcza że tylko giertych jest jego obrońcą.
Zerknij czasem do neta zanim coś chlapniesz.

Data: 2020-10-28 12:54:54
Autor: A. Filip
GW "mija się z prawdą"! ;-) [Ilu obrońcĂłw ma Czarnecki?]
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
> [...]

dorastają! ;-)

Zwłaszcza że tylko giertych jest jego obrońcą.
Zerknij czasem do neta zanim coś chlapniesz.

Dziękuje ci za śmiałe "twierdzenie w kontekście"
że GW "mija się z prawdą" (potocznie: kłamie) :-)

https://wyborcza.pl/7,75398,26404189,aresztowanie-czarneckiego-sad-rozwaza-wniosek-obrony-o-przelozenie.html
Sprawa Czarneckiego przełożona
; 16 października 2020 | 11:20

Warszawski Sąd Okręgowy przełożył do 16 listopada rozprawę o areszt
dla właściciela Getin Banku Leszka Czarneckiego. Powód: brak obrońców
bankiera. Jeden - Roman Giertych został w czwartek zatrzymany, drugi -
Jacek Dubois jest na kwarantannie. [...]

--
A. Filip

Data: 2020-10-28 16:40:38
Autor: J.F.
aborcja
Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jelipfllj88f5r0hi6jiqds34ud5suke14@4ax.com...
> [...]

dorastają! ;-)

Zwłaszcza że tylko giertych jest jego obrońcą.
Zerknij czasem do neta zanim coś chlapniesz.

No wlasnie net cos pisal o trzech, a teraz o dwoch:
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nie-ma-decyzji-ws-aresztu-dla-miliardera-leszka-czarneckiego,nId,4796618

Drugi na kwarantannie, wiec jakby nie zostal ani jeden, ciekawe jak to z ta kwarantanna bylo.

A przeciez pewnie maja tam jakis wspolpracownikow, aplikantow, ktorzy proste pismo moga doniesc.

J.

Data: 2020-10-28 12:39:29
Autor: J.F.
aborcja
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+cpozj9n42f-kar2@wp.eu...
[...]

Ja tam nie wiem, ale:
-stac go na najlepszych,
-powinni chyba jakos wspolpracowac wczesniej i omowic strategie procesową wczesniej, a nie 5 minut przed rozprawą ?
-czy ciagle sie liczy "autorytet adwokata", jak Giertych powie "moj klient ...." to ma inny wplyw na sedziow niz jakis mlody adwokacina po pierwszej sprawie :-)

Na razie jak rozumiem - Giertych mial L4 :-)

J.

aborcja