abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii

Data: 2010-05-02 16:24:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii
- oznaczaja one zamiar utrzymania w Polsce prawa i sprawiedliwosci ktorych
ta od dawna potrzebuje. Dla partii jest to szyld, ktorego stopien
dotrzymania bedzie zalezal od ludzi - zarowno czlonkow  jak i popierajacych
ja. Moga ta obietnice dotrzymac, moga - co sie zdarza - nie dotrzymac. Ale
jezeli nie dotrzymaja to przynajmniej dezaprobata jest prosta - zwykle
pytanie" "gdzie wasze prawo i sprawiedliwosc". Mysle ze sprobowac warto, co
najmniej z dwoch powodow - jako odtrutke na rzady Tuska & Consortes oraz
uznajac ze po "katastrofie" w Smolensku PiS ma wlasny, dodatkowy powod aby
szyldowej deklaracji sie trzymac. I zapewne duza czesc wyborcow polskich ma
ten sam powod aby na nich glosowac. Nie dotrzymaja - pogonimy. Ale sprobowac
warto.

2010-04-27 03:02

~miroslaw krupinski

http://members.iinet.net.au/~miroslaw/opinie.htm

(ar)

Data: 2010-05-02 10:49:32
Autor: Bruner
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii
nie powinno sie sugerowac nazwami za ktorymi moze sie wszytsko ukrywac

NSDAP oznaczalo, narodowa socjalistyczna partie niemieckich robotnikow, ktorej liderem byl Adolf Hitler.

Tak samo za Komunistami, system ktory w/g zalozen tworcow mial byc zbawieniem dla ludzkosci kryli sie najwieksi zbrodniarze wszechasow.

Data: 2010-05-02 17:08:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   To sa kiepskie analogie, ktore w dodatku nic z Polska wspolnego nie maja.
   Tworcy PiS-u przyjmujac taka, a nie inna nazwe przyjeli wobec Polakow
   zobowiazanie,o ktorym wspomina pan Krupinski.  Rzady PiS trwaly
   dotychczas zaledwie dwa lata, podczas gdy walka obecnie rzadzacej ekipy
   z tym ugrupowaniem trwa nieprzerwanie od chwili wyborow juz trzy lata
   i konca jej nie widac.  Wedlug obyczajowych norm amerykanskich,
   kazdemu nalezy sie druga szansa.  Jestem zdania, ze odnosi sie to takze
   do Prawa i Sprawiedliwosci.

    AR

Data: 2010-05-02 11:36:58
Autor: Bruner

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:d26ea$4bdd958a$54702a04$28202news.chello.at...
  i konca jej nie widac.  Wedlug obyczajowych norm amerykanskich,
  kazdemu nalezy sie druga szansa.  Jestem zdania, ze odnosi sie to takze

obyczaje amerykanskie to napadanie na inne kraje jak Irak, tu jest Europa i obowiazuja inne obczyaje z ktorych amerykanie by sie mogli sporo nauczyc.

partia ktora probuje rzadzic na grancy prawa i bezprawia "ten pan juz nikogo nie zabije" przyniesie tylko wiecej szkod niz korzysci

Data: 2010-05-02 17:39:26
Autor: Krzysiek
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii
Hallo,

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:d26ea$4bdd958a$54702a04$28202news.chello.at...

[...]

dlaczego kiepskie??
Przeciez to bardzo dobre analogie, bo i hitlerowcom i komuchom Amerykanie dali, zgodnie ze
swoimi obyczajowymi normami, druga szanse, a jak beda mieli w tym interes to dadza i trzecia
i nastepna.

Caly problem lezy w tym, ze powinni te szanse dawac u siebie i na wlasnej skorze te dawanie szans
odczuc, a nie gdzies w swiecie, wlasnie tam, gdzie druga szansa i godziwa zaplata jest sucha galaz.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-05-03 08:18:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii
Czesc,

"Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

>   i konca jej nie widac.  Wedlug obyczajowych norm amerykanskich,
>   kazdemu nalezy sie druga szansa.  Jestem zdania, ze odnosi sie to

dlaczego kiepskie??

   Czy Polska byla ojczyzna komunizmu i/lub narodowego socjalizmu?

[...]

   Odpowiedz stanowi poprzednie pytanie.  :-)

[...]

   Moja wypowiedz nie dotyczyla polityki amerykanskiej i to jeszcze w jej
aspekcie
   globalnym, lecz zawierala stwierdzenie, ze po przegranych w 2007 wyborach
   Prawu i Sprawiedliwosci nalezy sie druga szansa w postaci wygranych
wyborow
   prezydenckich i w dalszej przyszlosci byc moze takze parlamentarnych.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

    Pozdrawiam

    A. Rem

Data: 2010-05-02 18:20:14
Autor: boukun
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:8e1fd$4bdd8b18$54702a04$27233news.chello.at...
- oznaczaja one zamiar utrzymania w Polsce prawa i sprawiedliwosci ktorych
ta od dawna potrzebuje.

Nie pierdol! Ale nie przez tych, których Kiszczak dopuscil do wladzy! Dio 13 grudnia 1981 roku mielismy szanse byc panstwem niepodleglym, wolnym, prawym i sprawiedliwym, potem juz nie... Bez rewolucji tego nie rozgryziesz...

boukun

Data: 2010-05-02 20:12:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

prawym i
sprawiedliwym, potem juz nie... Bez rewolucji tego nie rozgryziesz...

   To nie moje slowa, lecz b.zastepcy Lecha Walesy pana Miroslawa
   Krupinskiego, prostacino.

   AR

Data: 2010-05-02 20:45:03
Autor: boukun
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:5e29c$4bddc08b$54702a04$30949news.chello.at...

> [...]

boukun

  To nie moje slowa, lecz b.zastepcy Lecha Walesy pana Miroslawa

A kto i po co te prostactwa wkleja? Ale PiS juz bylo, i nie wróci wiecej http://www.youtube.com/watch?v=fNU2Q7_s8TU
Ja i Polacy nie jestesmy królikami doswiadczalnymi i zycie mamy tylko jedno. Nikt nie da sie wiecej namówic na wielowiekowe doswiadczenia, dokonywane przez ciagle jednych i tych samych oszustów i hochszrtaplerów. Czas, aby w koncu normalni Polacy doszli do wladzy i zaczeli sie rzadzic sami we wlasnym kraju... PiSdzielce mieli juz swoja szanse i rozpierdalali co sie da. To nie bylo i nie bedzie lekarstwo dla Polaków, chcemy calkiem nowych ludzi, nie zwiazanych z Kiszczakowskim ukladem Okraglego Stolu...

boukun

Data: 2010-05-02 21:37:31
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrkhq0$gop$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote
Ja i Polacy nie jestesmy

Nie jestes rzydku zadnym Polakiem, jestes dawidek syn moska

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

boukun

Data: 2010-05-02 21:53:30
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrkkk9$kko$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

rzydu, dlaczego nadal tutaj siedzisz ? twoje miejsce jest w kraju
brudem i syfem plynacym,  w Polsce parchow nam nie potrzeba,
won do swoich dawidku synu moska
rzydek niedzwiecki
http://yfrog.com/13boukunj

Data: 2010-05-02 22:01:49
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrklbk$llo$1speranza.aioe.org...

Data: 2010-05-02 22:07:17
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrklrj$mct$1speranza.aioe.org...

boukun

Wynocha rzydu do izraela, nie zasmiecaj polskiej grupy ty parchu
swidnicki, sledziami cuchnacy

rzydzior niedziewcki dawidek syn moska ze swidnicy
http://yfrog.com/13boukunj

Data: 2010-05-02 23:10:29
Autor: matusm
[...]

"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac
istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci
oddzialywania na te organizacje,kreowania ich dzialalnosci i kierowania
ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii