abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii

Data: 2010-05-02 18:20:14
Autor: boukun
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:8e1fd$4bdd8b18$54702a04$27233news.chello.at...
- oznaczaja one zamiar utrzymania w Polsce prawa i sprawiedliwosci ktorych
ta od dawna potrzebuje.

Nie pierdol! Ale nie przez tych, których Kiszczak dopuscil do wladzy! Dio 13 grudnia 1981 roku mielismy szanse byc panstwem niepodleglym, wolnym, prawym i sprawiedliwym, potem juz nie... Bez rewolucji tego nie rozgryziesz...

boukun

Data: 2010-05-02 20:12:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

prawym i
sprawiedliwym, potem juz nie... Bez rewolucji tego nie rozgryziesz...

   To nie moje slowa, lecz b.zastepcy Lecha Walesy pana Miroslawa
   Krupinskiego, prostacino.

   AR

Data: 2010-05-02 20:45:03
Autor: boukun
abstrahujac ze slowa Prawo i Sprawiedliwosc to nazwa partii

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:5e29c$4bddc08b$54702a04$30949news.chello.at...

> [...]

boukun

  To nie moje slowa, lecz b.zastepcy Lecha Walesy pana Miroslawa

A kto i po co te prostactwa wkleja? Ale PiS juz bylo, i nie wróci wiecej http://www.youtube.com/watch?v=fNU2Q7_s8TU
Ja i Polacy nie jestesmy królikami doswiadczalnymi i zycie mamy tylko jedno. Nikt nie da sie wiecej namówic na wielowiekowe doswiadczenia, dokonywane przez ciagle jednych i tych samych oszustów i hochszrtaplerów. Czas, aby w koncu normalni Polacy doszli do wladzy i zaczeli sie rzadzic sami we wlasnym kraju... PiSdzielce mieli juz swoja szanse i rozpierdalali co sie da. To nie bylo i nie bedzie lekarstwo dla Polaków, chcemy calkiem nowych ludzi, nie zwiazanych z Kiszczakowskim ukladem Okraglego Stolu...

boukun

Data: 2010-05-02 21:37:31
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrkhq0$gop$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote
Ja i Polacy nie jestesmy

Nie jestes rzydku zadnym Polakiem, jestes dawidek syn moska

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

boukun

Data: 2010-05-02 21:53:30
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrkkk9$kko$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

rzydu, dlaczego nadal tutaj siedzisz ? twoje miejsce jest w kraju
brudem i syfem plynacym,  w Polsce parchow nam nie potrzeba,
won do swoich dawidku synu moska
rzydek niedzwiecki
http://yfrog.com/13boukunj

Data: 2010-05-02 22:01:49
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrklbk$llo$1speranza.aioe.org...

Data: 2010-05-02 22:07:17
Autor: boukun
rzydek niedziwecki ze swidnicy

Uzytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisal w wiadomosci news:hrklrj$mct$1speranza.aioe.org...

boukun

Wynocha rzydu do izraela, nie zasmiecaj polskiej grupy ty parchu
swidnicki, sledziami cuchnacy

rzydzior niedziewcki dawidek syn moska ze swidnicy
http://yfrog.com/13boukunj