absurd drogowy w Górach Sowich

Data: 2009-07-10 01:22:45
Autor: radkowiak@poczta.onet.pl
absurd drogowy w Górach Sowich
Witam,
odradzam wszystkim turystom dojazdu w Góry Sowie drogą wojwewódzką nr
384 z Bielawy do Nowej Rudy i dalej w Góry Stołowe.Ignorancja władz w
zakresie stanu technicznego tej drogi jest poniżej jakichkolwiek
standardów. Drodzy turyści - unikajcie przejazdu tą drogą , jesli
chcecie uchronić auto przed zniszczeniem.
oto fotoreportaż
www.agamigota.webpark.pl/Bielawa/

Data: 2009-07-10 10:25:50
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik <radkowiak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:434cd112-d18f-4402-bbab-10558f5db590y19g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

    Oj tam, ja codziennie taka jeszcze gorsza pokonuje w okolicach Pruszkowa (znawcy wiedza ktora, Brwinow-Ozarow)

PZDr
Adam

Data: 2009-07-10 16:15:38
Autor: Paweł W.
absurd drogowy w Górach Sowich

(znawcy wiedza ktora, Brwinow-Ozarow)

Widać objazdów nie znasz ;-)
p.

Data: 2009-07-10 16:22:25
Autor: JKK

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:h37j0q$otj$1nemesis.news.neostrada.pl...

(znawcy wiedza ktora, Brwinow-Ozarow)

Widać objazdów nie znasz ;-)

No to pochwal się tymi objazdami.

Pzdr

JKK

Data: 2009-07-10 16:23:01
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:h37ir2$rcv$1news.wp.pl...

[...]

    No wlasnie bo wydawalo mi sie ze Brwinow->Moszna->Ozarow->Babice to jest wlasnie ten objazd.

PZDr
Adam

Data: 2009-07-10 16:30:03
Autor: Paweł W.
absurd drogowy w Górach Sowich

No to pochwal się tymi objazdami.

Pzdr

Proszę bardzo. Daj cynk w jakąś niedzielę to sobie pojeździmy (w tygodniu nie mam czasu). Opisać to nie opiszę bo "na pamięć" jeżdże. Co jakiś czas z Zielonek do Brwinowa się muszę dostać i kilka tras opanowałem. (w jednym miejscu co prawda wszystkie się schodzą;-))

p.

Data: 2009-07-10 16:39:59
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:h37jrq$pqt$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

    Od slawetnego skrzyzowania kolo Pruszkowa to zarowno kierunek na Poznanska jak i do Ozarowa sa dziurawe jak sito. Czyli Zbikowska i 3maja

PZDr
Adam

Data: 2009-07-10 10:33:33
Autor: michaça
absurd drogowy w Górach Sowich
"420 przekroczony limit transferu

Przekroczony został maksymalny limit transferu dla tej strony.
Strona ponownie będzie widoczna po upływie czasu obowiązywania limitu.
Spróbuj później, jeśli chcesz zobaczyć tę stronę."

lameriada

Data: 2009-07-10 11:00:52
Autor: Kapsel

spróbuj raczej: http://picasaweb.google.com

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-10 15:15:03
Autor: Marcin
radkowiak@poczta.onet.pl wrote:
[...]
Bylem tam chyba w grudniu.
Wjechalem na nia i chcialem zawracac ale pomyslalem, ze dziury ze chwile to sie skoncza, nie skonczyly sie :)
Jechalem 20km/h. Miejscowi wyprzedzali mnie i smigali tam jadac z 60km/h

Data: 2009-07-11 00:44:18
Autor: J.F.
absurd drogowy w Górach Sowich
On Fri, 10 Jul 2009 01:22:45 -0700 (PDT),  radkowiak@poczta.onet.pl
[...]

Po obejrzeniu zdjec mam dla Ciebie dwie wiadomosci w jednej, dobra i
zla: Ty jeszcze naprawde dziurawej drogi nie widziales :-)

J.

Data: 2009-07-11 09:42:44
Autor: jack
absurd drogowy w Górach Sowich
On Fri, 10 Jul 2009 01:22:45 -0700 (PDT),  radkowiak@poczta.onet.pl >odradzam wszystkim turystom dojazdu w Góry Sowie drogą wojwewódzką nr
> [...]

Po obejrzeniu zdjec mam dla Ciebie dwie wiadomosci w jednej, dobra i
zla: Ty jeszcze naprawde dziurawej drogi nie widziales :-)

Gratuluję pomysłu i samozaparcia[no na taki fotoreportaż z drogi 20km zapewne
musiałeś poswięcić z 2 godzinki]
Proponuję kierunki południowe [małopolska]i wysłać materiał do zarządu dróg,jak
nie pomoże to moze Buzek??-nasz człowiek w europie.
pozdro.jack

Data: 2009-07-12 21:17:40
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik J.F. napisał:

Po obejrzeniu zdjec mam dla Ciebie dwie wiadomosci w jednej, dobra i
zla: Ty jeszcze naprawde dziurawej drogi nie widziales :-)

J.

To samo chciałem mu napisać :)

A taką najbardziej dziurawą jaką pamiętam to jakaś równoległa do 7ki od Pasłęka w kierunku W-wy, myślałem że w kierownika FSO1500 poodpadają kółka :)
Ta to jest luksus w porównaniu do tamtego ... ale tamto było pewnie w okolicach 10-12 lat temu :)

Pozdrawiam !!

PS:
Polecam koledze drogi na Ukrainie :)
Nasze są w porównaniu do tamtych gładkie jak stół :)

Data: 2009-07-12 13:30:43
Autor: Leszek Kowalski
[...]

Nie ma co się tak denerwować. Droga jest w dobrym stanie jak na okolice Kłodzka i cały Dolny Śląsk. Najbardziej w pamięci utkwiła mi droga 388 na odcinku Polanica Zdrój - Wambierzyce; nie dało się normalnie jechać :( Dziury po kilkanascie cm i to sporej wielkości. Jedyne sensowne drogi w tamtych okolicach to nr 8 i 33 (choć też nie wszędzie).

Leszek Kowalski

Data: 2009-07-19 22:19:30
Autor: Czarek
Leszek Kowalski wrote:
[...]

Tu akurat się z Tobą nie zgodzę - droga była jeszcze tej zimy w stosunkowo dobrym stanie, ale to co jest teraz, a jechałem tam kilka dni temu, jest w naprawdę tragicznym, nawet jak na tamte okolice, stanie. Szczególnie przy słonecznej pogodzie przejazd może być problematyczny - gra światła i cienia od koron drzew powoduje, że momentami wypatrzenie dziur jest po prostu niemożliwe.

Najbardziej w pamięci utkwiła mi droga 388 na odcinku Polanica Zdrój - Wambierzyce; nie dało się normalnie jechać :(

O ile dobrze pamiętam, to w zeszłym roku droga była faktycznie kiepska, ale nie tak zła, jak 384 w tym momencie.

Pozdrawiam

Czarek

Data: 2009-07-19 23:50:52
Autor: Michał
absurd drogowy w Górach Sowich
Witam,
odradzam wszystkim turystom dojazdu w G=F3ry Sowie drog=B1 wojwew=F3dzk=B1 =
nr
384 z Bielawy do Nowej Rudy i dalej w G=F3ry Sto=B3owe.Ignorancja w=B3adz w
zakresie stanu technicznego tej drogi jest poni=BFej jakichkolwiek
standard=F3w. Drodzy tury=B6ci - unikajcie przejazdu t=B1 drog=B1 , jesli
chcecie uchroni=E6 auto przed zniszczeniem.
oto fotoreporta=BF
www.agamigota.webpark.pl/Bielawa/

eee :)
dobre zawieszenie i można jechać wygodnie :),
co najwyżej się oponę(opony) uszkodzi.

pozdrawiam.

--

absurd drogowy w Górach Sowich