absurd drogowy w Górach Sowich

Data: 2009-07-10 10:25:50
Autor: Adam Szewczak
absurd drogowy w Górach Sowich

Użytkownik <radkowiak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:434cd112-d18f-4402-bbab-10558f5db590y19g2000yqy.googlegroups.com...
Witam,
odradzam wszystkim turystom dojazdu w Góry Sowie drogą wojwewódzką nr
384 z Bielawy do Nowej Rudy i dalej w Góry Stołowe.Ignorancja władz w
zakresie stanu technicznego tej drogi jest poniżej jakichkolwiek
standardów. Drodzy turyści - unikajcie przejazdu tą drogą , jesli
chcecie uchronić auto przed zniszczeniem.
oto fotoreportaż
www.agamigota.webpark.pl/Bielawa/

    Oj tam, ja codziennie taka jeszcze gorsza pokonuje w okolicach Pruszkowa (znawcy wiedza ktora, Brwinow-Ozarow)

PZDr
Adam

Data: 2009-07-10 16:15:38
Autor: Paweł W.
absurd drogowy w Górach Sowich

(znawcy wiedza ktora, Brwinow-Ozarow)

Widać objazdów nie znasz ;-)
p.

Data: 2009-07-10 16:22:25
Autor: JKK

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:h37j0q$otj$1nemesis.news.neostrada.pl...

(znawcy wiedza ktora, Brwinow-Ozarow)

Widać objazdów nie znasz ;-)

No to pochwal się tymi objazdami.

Pzdr

JKK

Data: 2009-07-10 16:23:01
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:h37ir2$rcv$1news.wp.pl...

[...]

    No wlasnie bo wydawalo mi sie ze Brwinow->Moszna->Ozarow->Babice to jest wlasnie ten objazd.

PZDr
Adam

Data: 2009-07-10 16:30:03
Autor: Paweł W.
absurd drogowy w Górach Sowich

No to pochwal się tymi objazdami.

Pzdr

Proszę bardzo. Daj cynk w jakąś niedzielę to sobie pojeździmy (w tygodniu nie mam czasu). Opisać to nie opiszę bo "na pamięć" jeżdże. Co jakiś czas z Zielonek do Brwinowa się muszę dostać i kilka tras opanowałem. (w jednym miejscu co prawda wszystkie się schodzą;-))

p.

Data: 2009-07-10 16:39:59
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:h37jrq$pqt$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

    Od slawetnego skrzyzowania kolo Pruszkowa to zarowno kierunek na Poznanska jak i do Ozarowa sa dziurawe jak sito. Czyli Zbikowska i 3maja

PZDr
Adam

absurd drogowy w Górach Sowich