absurd drogowy w Górach Sowich

Data: 2009-07-11 00:44:18
Autor: J.F.
absurd drogowy w Górach Sowich
On Fri, 10 Jul 2009 01:22:45 -0700 (PDT),  radkowiak@poczta.onet.pl
odradzam wszystkim turystom dojazdu w Góry Sowie drogą wojwewódzką nr
384 z Bielawy do Nowej Rudy i dalej w Góry Stołowe.Ignorancja władz w
zakresie stanu technicznego tej drogi jest poniżej jakichkolwiek
standardów. Drodzy turyści - unikajcie przejazdu tą drogą , jesli
chcecie uchronić auto przed zniszczeniem.
oto fotoreportaż
www.agamigota.webpark.pl/Bielawa/

Po obejrzeniu zdjec mam dla Ciebie dwie wiadomosci w jednej, dobra i
zla: Ty jeszcze naprawde dziurawej drogi nie widziales :-)

J.

Data: 2009-07-11 09:42:44
Autor: jack
> [...]

Po obejrzeniu zdjec mam dla Ciebie dwie wiadomosci w jednej, dobra i
zla: Ty jeszcze naprawde dziurawej drogi nie widziales :-)

Gratuluję pomysłu i samozaparcia[no na taki fotoreportaż z drogi 20km zapewne
musiałeś poswięcić z 2 godzinki]
Proponuję kierunki południowe [małopolska]i wysłać materiał do zarządu dróg,jak
nie pomoże to moze Buzek??-nasz człowiek w europie.
pozdro.jack

Data: 2009-07-12 21:17:40
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik J.F. napisał:

Po obejrzeniu zdjec mam dla Ciebie dwie wiadomosci w jednej, dobra i
zla: Ty jeszcze naprawde dziurawej drogi nie widziales :-)

J.

To samo chciałem mu napisać :)

A taką najbardziej dziurawą jaką pamiętam to jakaś równoległa do 7ki od Pasłęka w kierunku W-wy, myślałem że w kierownika FSO1500 poodpadają kółka :)
Ta to jest luksus w porównaniu do tamtego ... ale tamto było pewnie w okolicach 10-12 lat temu :)

Pozdrawiam !!

PS:
Polecam koledze drogi na Ukrainie :)
Nasze są w porównaniu do tamtych gładkie jak stół :)

absurd drogowy w Górach Sowich