abu fandera

Data: 2010-10-19 22:56:42
Autor: info
abu fandera
płyniemy na safari nurkowe na st jones oraz na abu fandera. 4 osoby zrezyzgnowało nam z powodów osobistych. cena safari 540e+opłaty oraz 1350zł przelot. na safari płyniemy z pazolą. wylot 3.12 z warszawy. normalna cena 690e+opłaty. zależy nam na czasie może jest ktoś chetny.
mariusz

Data: 2010-10-20 15:44:55
Autor: info
abu fandera
[...]

 podaję telefon 608510787
m.

Data: 2010-11-08 09:21:38
Autor: info
abu fandera
> [...]
normalna
> cena 690e+opłaty. > zależy nam na czasie może jest ktoś chetny.
 podaję telefon 608510787
m.

--

podbjam do gory. mamy dwa wolne mjejsca. cena safarii 540e przelotu 1250zł. przy obecnym kursie waluty safarii jest w niezłych pieniądzach. chcemy sprzedac te mejesca tak aby zaliczka nie przepadła. info na priv .
mariusz 608510787

Data: 2010-11-08 09:53:27
Autor: Tułmacz
abu fandera
przy obecnym kursie waluty safarii jest w niezłych pieniądzach. chcemy sprzedac
te mejesca tak aby zaliczka nie przepadła. info na priv .

to daj cenę last minute a nie ZAMPOROWĄ

jk

Data: 2010-11-08 10:40:28
Autor: Jan Werbinski
abu fandera
Kupił taniej i chce zarobić z przebitką 100%

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-08 12:06:28
Autor: info
abu fandera
[...]

tak jak pisałem w pierwszej informacji. 540+opłaty + przelot 1250zł. wylo 03.12.2010 z warszawy. janek!! nie znam cie ale cie lubię. masz ciety język i trafnośc spostzreżen. jeżeli znasz ceny to dziwie się że piszesz takie pierdoły, jak nie znasz, to dowiedz się.
pozdrawiam
m.

--

abu fandera