"aby nie podsycać pogłosek" w "antyklerykalnych mediach"

Data: 2010-05-22 07:48:55
Autor: karwanjestdebilem
"aby nie podsycać pogłosek" w "antyklerykalnych mediach"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

- Nie powiadomiłem ani Watykanu, ani policji, bo uznałem te skargi za
złośliwe plotki. Teraz dopiero widzę, że były prawdziwe - tłumaczył biskup
sędziemu. Zakazał tylko proboszczowi przyjmowania dzieci na noc, aby "nie
podsycać pogłosek".

Nieprzebrane rzesze koloratkowego kurewstwa...

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

"aby nie podsycać pogłosek" w "antyklerykalnych mediach"