...aby sie rozsta? z motorami, jaki motor kupi? ostatni?

Data: 2014-02-18 11:20:49
Autor: Hinek
...aby sie rozsta? z motorami, jaki motor kupi? ostatni?
Użytkownik "Prawy"  napisał

Powitani, zastanawia mnie taka sytuacja jaki motor kupić ostatni aby rozstanie nie
było aż tak bardzo przykre...

Każdy motocykl może stać się ostatnim...
Nie przyszło mi do głowy że można planować zaprzestanie jazdy na moto w
jakimś określonym momencie.
Co do mnie - będę jeździł dopóki zdrowie pozwoli. A jak przestanie
pozwalać - to i tak będę jeździł :)

--
Hinek

...aby sie rozsta? z motorami, jaki motor kupi? ostatni?