...aby sie rozsta? z motorami, jaki motor kupi? ostatni?

Data: 2014-02-27 07:23:51
Autor: Prawy
...aby sie rozsta? z motorami, jaki motor kupi? ostatni?
Me myśli wpierw krążyły wokół harleya takiego chropowatego na ostatnie moto, sorry, chromowanego... Lecz teraz mam mętlik. Bedzie lepiej dla niej że moja yamaha która nie miała lekko a nigdy nie zawiodła nie pójdzie w odstawkę dla młodszej rywalki/rywala (brr co gorsza)

...aby sie rozsta? z motorami, jaki motor kupi? ostatni?