accent tormenta

Data: 2009-08-31 15:11:29
Autor: cynamoon
accent tormenta
witam,
rama author vision 02  pękła mi ostatnio i choć da się jeździć- zwłaszcza "na stojaka"- to jednak trzeszczy i skrzeczy niemiłosiernie kiedy mocniej depnę siedząc na siodełku....i mnie to denerwuje jak cholera!
rama jest w kiepskim stanie ogólnym, więc nie bedę jej spawał i reanimował...ot czas ją zmienić i tyle.
pomyslalem sobie o ramie accenta o beznadziejnej nazwie Tormenta.
wybralem ja bo wszystko ze starego roweru bedzie do niej pasowało tylko ta nazwa mnie trochę niepokoi..
dobry to sprzęt? a może szajs o którym lojalnie uprzedza producent nazwawszy ją tak a nie inaczej pozdrawiam,
Marek    --

Data: 2009-08-31 16:46:39
Autor: Flash
accent tormenta
Ja tam wole Tormenta niz El Nino, pisze o nazwie... sam mam El
Norte... i styka.

--
Flash
http://flash.bikestats.pl