ach wy moi srebrni, zluciutcy

Data: 2009-11-06 15:02:13
Autor: fatso
ach wy moi srebrni, zluciutcy
  4 po poludniu w W-wie i jestesmy o $1.20 ponizej upragnionego wodopoju dla grubych Zydow: $1100 za uncje zlota.

Wlasnie waze w reku piekne pudelko do papierosow.      http://tiny.cc/zJrIw
   Kupilem w srode wieczorem, wyszlo wczoraj a juz dzis rano
u mnie wreczone do reki za jedne 20 zl przesylki specjalnej. Chyba nie ma tak dobrze w Polsce.
Piekne pudelko, wykonane w Birmingham w pamietnym 1968r , ja wtedy siedzialem w polskim wiezieniu.
Cena Ł131, ma ok 18.5 uncji troy na wage(580Gm). Gdyby liczyc ze to czyste srebro to byloby warte
jakies 18.5x Ł11= Ł203.5 w tej chwili. No ale trzeba tu odjac lekka tekowe drewno wykladzine w srodku,
jakze ja tam cygara zloze bez takiej wykladziny co pachnie przyjemnie? Wiec mniej, niech nawet bedzie
ze po cenie zlomu. Jutro samo podrozeje jak sie obudzimy.
A u was co tam? Srebne monetki pewnie tez mocno w gore?

fatso

Data: 2009-11-09 10:41:40
Autor: fatso
fatso wrote:
[...]

pisze sobie a muzom ale nic, zloto juz $1107  w tym momencie.
Srebro drobnym truchtem z tylu, taki metal dla zebrakow, na razie
$17.76, iloraz obu nadal okropny(cos ok. 63 a powinien byc 30)

Wczoraj dokupilem drugie pudelko na papierosy. Na eBayu, ma hallmarks.
  Prawie darmo bo
ponizej Ł60 a waga calosci jest 518Gm.  czyli pieknie usrednilem w dol.
Jak przyjdzie bieda to sie drewienka wybebeszy i zaniesie zydom do lombardu
albo da do przetopu na zlom.
Takie badziewie jest lepsze niz sztabka bo ma krolewskie punce gwarantujace
jakosc srebra.  Lyzki, widelce, pudelka- mozna kupowac w ciemno i traktowac
jako monete gdy "fiat money" wreszcie upadnie.

fatso

Data: 2009-11-10 06:08:29
Autor: kc
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
fatso wrote:
>  4 po poludniu w W-wie i jestesmy o $1.20 ponizej upragnionego > wodopoju dla grubych Zydow: $1100 za uncje zlota.
fatso

A ulica ceni te świecidełka tak:  :)

http://www.youtube.com/watch?v=Gk5aRIz17fk&feature=player_embedded

kc