acta

Data: 2012-01-24 19:59:21
Autor: Bogdan Idzikowski
acta

Użytkownik "MindDancer" <tomkwi@gmail.com> napisał w wiadomości news:269ad91b-dc55-4452-be8c-6882a5bbd5c1t30g2000vbx.googlegroups.com...
W 1990 roku napisałem na polskim esej "wyznania mazołęsisty", rzecz
sama w sobie bez znaczenia.
Pamiętam jednak, że miałem wtedy takie pojęcie o Polsce, że pomimo
zacofania gospodarczego
podniesie się do dobrobytu, że ludzie to wypracują, że wymaga to
trochę czasu, ale nastąpi.
W ogóle nie sądziłem wtedy, że mogą nastąpić takie wydarzenia, jak
wykradzenie majątku narodowego,
degeneracja systemu kredytowego i podatkowego, kolonizacja kraju przez
korporacje.
To jednak nastąpiło i moja wizja pełna naiwnej nadziei się nie
spełniła.

Obecnie mam podobne odczucie.
Mam wrażenie, że wolny internet to była ostatnia nadzieja na dobrą
przyszłość Ziemi.
Że pomimo dysproporcji używania i nędzy, posiadania i zadłużenia,
ludzie wyjdą z jakimiś pomysłami, które zmienią świat na lepsze.
I że internet przyhamuje zapędy książąt tego świata do lekceważenia
ludzi.
To co chcą zrobić, napawa mnie nadzieją, że umrę zanim się zestarzeję.

Ciekawe czy moja strona zostanie kiedykolwiek ocenzurowana ?
Ile lat jeszcze będzie można ją czytać ?
http://tomasz_kwiecien.republika.pl/

Nie ma takiej stronki. I co? nie będzieszmógł piracić?

Data: 2012-01-24 15:05:11
Autor: MindDancer
acta

Ile lat jeszcze będzie można ją czytać ?http://tomasz_kwiecien.republika.pl/

Nie ma takiej stronki. I co? nie będzieszmógł piracić?

Ja ją widzę. Pewnie się ze mnie nabijasz. Nieważne.
I tak huj mi wisi. I mogę sobie nim pomajtać.

Data: 2012-01-24 15:10:06
Autor: MindDancer
acta
"-Yen? Możesz złapać oparcie? Nogami? Możesz coś zrobić nogami?
-Tak- jęknęła.- Pomajtać."

acta