acta

Data: 2012-01-24 15:02:14
Autor: MindDancer
acta
On 24 Sty, 19:41, MindDancer <tom...@gmail.com> wrote:
W 1990 roku napisałem na polskim esej "wyznania mazołęsisty", rzecz
sama w sobie bez znaczenia. (...)

Albo może to było "poglądy mazołęsisty".
Jedyny "esej" jaki napisałem w liceum,
w ogóle nie wiedziałem co to właściwie jest esej.
Rozumiałem co to jest rozprawka.
Po latach dowiedziałem się, że Suma Teologiczna
jest napisana jako seria mini rozprawek.

To były właściwie moje wrażenia z wycieczki do Krakowa.
Zobaczyłem tam na rynku mały balon reklamujący wałęsę
i bilboard z mordą i hasłem "mazowiecki siła spokoju".
Była tez wtedy taka konserwa pasztet mazowiecki,
nawet smaczna, bez związku z mordą, ale i tak się kojarzyła.

Teraz myślę, że wszystko co ci ludzie sobą reprezentowali
to może tylko ten balon i ta konserwa.
Ciekawe czy acta ograniczy w jakimkolwiek stopniu porno ?

acta