adaptacja akumulatora

Data: 2011-12-30 00:35:10
Autor: J.F.
adaptacja akumulatora
Dnia Fri, 30 Dec 2011 00:15:04 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):
O adaptacji ASB słyszałem i to faktycznie działa.
Ale akumulator? :o

Pewnie trzeba skasowac licznik programu psucia akumulatora, zeby przez
najblizsze 700 dni nie psul :-)

J.

Data: 2011-12-30 04:43:19
Autor: Michał
adaptacja akumulatora
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> Ale akumulator? :o

Pewnie trzeba skasowac licznik programu psucia akumulatora, zeby przez

Te liczniki są ustawiane na trochę więcej niz 700 dni i o zgrozo wydaje
się jednak one serio istnieją. pod Krakowem w Skawinie testują :)

Data: 2011-12-30 07:08:18
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
adaptacja akumulatora
On 12/30/2011 12:35 AM, J.F. wrote:
[...]