adapter PM sid race i tarcza 180mm

Data: 2013-02-26 11:41:23
Autor: SN .. AP
adapter PM sid race i tarcza 180mm
Witam
Prosze o pomoc:
Chce zmienic tarcze ze 160mm na 180mm
Posiadam sid race z mocowaniem pm
dokladnie takie mocowanie http://img1.aukcjoner.pl/gallery/012352136/9_f.jpg
do tego hample avid juicy 3
i teraz nie wiem ktory adapter kupic a roznica jest w nich spora i w obu przypadkach jest PM - PM
(nie chce zrobic bledu kupujac nie taki jak trzeba.)

Ten ?
http://allegro.pl/adapter-shimano-przod-ham-tarczowego-pm-pm-180-mm-i3027566298.html
Czy ten ?
http://allegro.pl/adapter-pm-pm-na-przod-do-traczy-180mm-pewny-i2984678281.html

Data: 2013-02-27 14:11:01
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Użytkownik "SN .. AP" <kofi@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:512c915e$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

O ile wiem to są dwa typy adapterów.  Pierwszy, przelotowy prezentowany na powyższej rycinie gdzie zacisk i adapter mocowany jest tymi samymi śrubami ( bardziej obciążający gwint w amortyzatorze) oraz drugi w którym adapter jest mocowany niezależnie do widelca a następnie do niego jest przykręcany zacisk (rozwiązanie mniej obciążające gwinty w  amortyzatorze). Na linkowanych aukcjach właśnie te dwa typy są pokazane.

Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-02-27 19:53:43
Autor: SN .. AP
[...]

Rozumiem juz o co chodzi - czyli pasowac powinny oba - a ze jestem lekki to wybiore ten co obciaza bardziej gwinty w amorku bo chce zeby nie bylo tyle srubków i zeby to tak mozno nie odstawalo wszystko od amorka...
Dzieki bardzo za odpowiedz : )

adapter PM sid race i tarcza 180mm