adapter VGA->DVI?

Data: 2010-12-16 20:43:52
Autor: Piotr Wozniacki
adapter VGA->DVI?
Witam,

Mam laptopa z wyjściem VGA, i chcę uzyskać jak najlepszy obraz na monitorze 1680x1050 z wejściami zarówno VGA, jak i DVI.

Które połączenie da lepszą jakość:

VGA->VGA, czy
VGA->adapter->kabel DVI?

Adapter np. taki: http://marketia.pl/product_info.php/products_id/16493?webeId=513195

Wiem, że oba połączenia będą analogowe, ale które lepsze? (chodzi zwłaszcza o brak "echa" wokół czcionek itp).

Piotr

Data: 2010-12-16 20:47:23
Autor: Andrzej Libiszewski
adapter VGA->DVI?
W dniu 2010-12-16 20:43, Piotr Wozniacki pisze:
[...]

Dadzą taką samą, przy założeniu że przejściówki są dobrej jakości.

Wiem, że oba połączenia będą analogowe, ale które lepsze? (chodzi
zwłaszcza o brak "echa" wokół czcionek itp).

To, gdzie lepszej jakości będzie kabel.

--
Andrzej

Data: 2010-12-17 15:00:37
Autor: GLaF
adapter VGA->DVI?
Dnia Thu, 16 Dec 2010 20:43:52 +0100, Piotr Wozniacki napisa³(a):

Witam,

Mam laptopa z wyj¶ciem VGA, i chcê uzyskaæ jak najlepszy obraz na monitorze 1680x1050 z wej¶ciami zarówno VGA, jak i DVI.

Które po³±czenie da lepsz± jako¶æ:

VGA->VGA, czy
VGA->adapter->kabel DVI?

Adapter np. taki: http://marketia.pl/product_info.php/products_id/16493?webeId=513195

Wiem, ¿e oba po³±czenia bêd± analogowe, ale które lepsze? (chodzi zw³aszcza o brak "echa" wokó³ czcionek itp).

Piotr

To z linku to nie adapter, tylko pasywna przej¶ciówka. Drugi sposób bêdzie
dzia³a³ tylko pod warunkiem, ¿e z³±cze DVI monitora jest analogowe lub
analogowo-cyfrowe. Ale najprawdopodobniej jest tylko cyfrowe, wiêc ten
sposób w ogóle nie zadzia³a.
--
GLaF

Data: 2010-12-17 21:48:50
Autor: Piotr Wozniacki
adapter VGA->DVI?

"GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote in message news:17md0kggump53.19i5093sp8pxt.dlg40tude.net...
[...]

A mo¿na prosiæ o jaki¶ link do adaptera - wszêdzie widzê tylko takie w³asnie przej¶ciówki...

Data: 2010-12-17 22:00:08
Autor: jwzw
adapter VGA->DVI?
Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Tylko połaczenie VGA-VGA.
Co do połączenia VGA->adapter->kabel DVI, to jest to niemożliwe (raczej) bo
nie spotkałem jeszcze monitora, który miałby na wejściu DVI podłączone
analogi, a nawet jak ma, to jakość będzie taka sama jak VGA-VGA.
Jeśli jednak bardzo się upierasz aby przerobić sygnał analogowy (VGA) na
cyfrowy (DVI), to musisz zastosować np. taki konwerter
http://www.tridex.pl/ramka4.php?menu=towar&symbol=4586
a za nim już zwykłą przejściówkę HDMI-DVI. Przy czym spodziewaj się jakości
gorszej niż w połączeniu VGA-VGA.

Data: 2010-12-23 13:47:49
Autor: nom
adapter VGA->DVI?

Użytkownik "jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:iegjbu$73u$1mx1.internetia.pl...
[...]

W pracy mam takiego LCD MAG 17", który ma tylko DVI, ale do kompa kabelek jest D-SUB->DVI i sygnał jak najbardziej analogowy. Taki kabel był w komplecie z monitorem.

Data: 2010-12-27 18:39:07
Autor: jwzw
adapter VGA->DVI?
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ievge3$4dr$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jednak.
Tak czułem, że można być niczego pewnym na 100%. ;-)

adapter VGA->DVI?