adapter VGA->DVI?

Data: 2010-12-17 22:00:08
Autor: jwzw
adapter VGA->DVI?
U偶ytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

Mam laptopa z wyj艣ciem VGA, i chc臋 uzyska膰 jak najlepszy obraz na
monitorze 1680x1050 z wej艣ciami zar贸wno VGA, jak i DVI.

Kt贸re po艂膮czenie da lepsz膮 jako艣膰:

VGA->VGA, czy
VGA->adapter->kabel DVI?

Tylko po艂aczenie VGA-VGA.
Co do po艂膮czenia VGA->adapter->kabel DVI, to jest to niemo偶liwe (raczej) bo
nie spotka艂em jeszcze monitora, kt贸ry mia艂by na wej艣ciu DVI pod艂膮czone
analogi, a nawet jak ma, to jako艣膰 b臋dzie taka sama jak VGA-VGA.
Je艣li jednak bardzo si臋 upierasz aby przerobi膰 sygna艂 analogowy (VGA) na
cyfrowy (DVI), to musisz zastosowa膰 np. taki konwerter
http://www.tridex.pl/ramka4.php?menu=towar&symbol=4586
a za nim ju偶 zwyk艂膮 przej艣ci贸wk臋 HDMI-DVI. Przy czym spodziewaj si臋 jako艣ci
gorszej ni偶 w po艂膮czeniu VGA-VGA.

Data: 2010-12-23 13:47:49
Autor: nom
adapter VGA->DVI?

U偶ytkownik "jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iegjbu$73u$1mx1.internetia.pl...
[...]

W pracy mam takiego LCD MAG 17", kt贸ry ma tylko DVI, ale do kompa kabelek jest D-SUB->DVI i sygna艂 jak najbardziej analogowy. Taki kabel by艂 w komplecie z monitorem.

Data: 2010-12-27 18:39:07
Autor: jwzw
adapter VGA->DVI?
U偶ytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ievge3$4dr$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jednak.
Tak czu艂em, 偶e mo偶na by膰 niczego pewnym na 100%. ;-)

adapter VGA->DVI?