adaptor dual sim do nietypowego telefonu?

Data: 2010-04-06 16:23:29
Autor: gooral
adaptor dual sim do nietypowego telefonu?
Witam mam sonima xp3 quest
uzywam go w irlandzkim meteorze (darmowe rozmowy po sieci etc) ale
chcialbym dolozyc vodafona (duzo lepszy zasieg - bede korzystal max w
weekendy). z tego co widze sa 4 rodzaje dual simow
takie w klapce (odpada u mnie)
karty programowane (ale one chyba nei dzialaja z kazdym simem - jak
sprawdzic?)
takie plaskie (ale nie wiem czy mi spasuja do telefonu)
wycinane (chyba jedyna opcja?)
Interesuje mnie cos co dziala bez wylaczania telefonu - kupno telefonu
dual sim albo tachanie 2ch telefonow odpada (zalezy mi na odpornosci
telefonu)

Data: 2010-04-06 22:59:04
Autor: joker77
On 7 Kwi, 01:23, gooral <plmar...@wp.pl> wrote:
Interesuje mnie cos co dziala bez wylaczania telefonu - kupno telefonu
dual sim albo tachanie 2ch telefonow odpada (zalezy mi na odpornosci
telefonu)

Adapter pozwala na korzystanie naraz z jednej karty więc sam go
skreśliłeś.
Coś co działa bez wyłączania telefonu to właśnie jakiś "dual" wydaje
się że
dużo modeli posiada samsung, ale też można znaleźć coś a'la china np.
myPhone - choć wiem że są dosyć awaryjne, kolega kilka razy zmieniał
za czym opuścił sklep z działającym modelem - ale teraz nie narzeka
ba twierdzi że lepiej niż w samsungu.

Data: 2010-04-07 03:47:49
Autor: gooral
On Apr 7, 6:59 am, joker77 <to...@phuola.com> wrote:
> [...]

> telefonu)

Adapter pozwala na korzystanie naraz z jednej karty więc sam go

nie nie przeszkadza mi jeden numer naraz - 99,9% czasu nosze meteora
(nawet jak bez zasiegu rybka mi to)
vodafone potrzebuje ten 0,1% jak musze zadzwonic a meteor nie ma
zasiegu zdarza sie to bardzo rzadko, ale na ogol w waznym momencie
(zawody wedkarskie i np chce po sedziego zadzwonic albo cos)

[...]

hmm wiem cos o tym moj sonim byl juz 3x wymieniony na gwarancji (dali
mi w koncu questa w zamian za enduro), ale to dalej kupa (zawiesza sie
czasami na javie i menu do duszy) gdyby nie to, ze nie ma sensownego
telefonu odpornego na warunki atmosferyczne (nokia o bodaj 3720
napisala mi , ze nie polecaja na deszczu uzywac) i to, ze telefon nie
sluzy do zabawy a tylko do dzwonienia/sms to bym go juz dawno
wyrzucil. duzy pozytyw za to do baterii (pierwsze uzycie po 6 dniach i
12h od wlaczenia telefonu mam dalej pol baterii a dzwonie minimum
30min dziennie bawilem sia aparatem i gps pare razy)
a aparatu dual sim nie chce. interesowala mnie glownie opinia o tych
dual simach wycinanych i tych programowalnych kartach sim (tutaj
szukalem infa jak poznac czy moje karty sim zadzialaja z czytnikiem
etc)

adaptor dual sim do nietypowego telefonu?