admiralmarkets.pl - działa? czy nie dzi ała?

Data: 2009-08-03 13:48:35
Autor: TT
admiralmarkets.pl - działa? czy nie dzi ała?

Ma ktoś rachunek rzeczywisty w Admiral Markets?

Nie mogę się podłączyć, ani na rzeczywisty, ani nawet na demonstracyjny rachunek.

Tylko u mnie coś nie działa? Czy w ogóle?

TT.

Data: 2009-08-03 14:51:28
Autor: DJ
admiralmarkets.pl - działa? czy nie działa?
Ma ktoś rachunek rzeczywisty w Admiral Markets?

Nie mogę się podłączyć, ani na rzeczywisty, ani nawet na demonstracyjny rachunek.

Tylko u mnie coś nie działa? Czy w ogóle?

U mnie aktualnie (godzina 14:50) rachunek rzeczywisty dziala.

Pozdrawiam

Darek

admiralmarkets.pl - działa? czy nie dzi ała?