adres doreczenia i umowa o prace

Data: 2009-03-15 13:17:00
Autor: bud
adres doreczenia i umowa o prace
Czesc,

W umowie o prace mam napisane, ze adresem doreczenia do mojej firmy jest            adres za granica (Unia Europejska).
Firma to spolka ZOO zarejestrowana w Polsce i posiadajaca siedzibe w polsce (wpisana do KRS i rzeczywiscie funkcjonujaca pod tym adresem).

Czy jesli wysylam korespondencje do siedziby w Polsce moze to byc zakwestionowane przez prawnikow/sad podczas ewentualnej rozprawy sadowej?
Najgorsze co moze sie zdarzyc to uznanie przez sad , ze moja korespondencja w sprawie mojego stosunku pracy (np. wezwanie do zaplaty zaleglego wynagrodzenia, wypowiedzenie umowy, rezygnacja z funkcji w firmie) jest niewazna...

Czy mozecie podpiowiedziec jak jest w tym przypadku i ewentualnie gdzie szukac podstaw prawnych?

dziekuje wszystkim
Przemek

Data: 2009-03-20 21:55:51
Autor: Johnson
bud pisze:

W umowie o prace mam napisane, ze adresem doreczenia do mojej firmy

To takie dziwne rzeczy są w umowie o pracę?

Czy jesli wysylam korespondencje do siedziby w Polsce moze to byc zakwestionowane przez prawnikow/sad podczas ewentualnej rozprawy sadowej?

Myślę że nie.

Czy mozecie podpiowiedziec jak jest w tym przypadku i ewentualnie gdzie szukac podstaw prawnych?

Powiedzmy art. 14 ustawy o krs.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars