adwokat ..

Data: 2015-07-19 08:00:49
Autor: Budzik
adwokat ..
Użytkownik marek virago23@poczta.fm ...

dlaczego adwokat nie ma płacone od wyników swojej pracy ?
sprawa przegrana = brak wypłaty
sprawa wygrana  = wypłata

kazdy przecież inny człowiek ma tak płacone ...

Powaznie?
Nie zauwazyłem, zeby tak było ze idziesz do pracy i jak np. nic nie sprzedasz to nie dostajesz podstawy pensji.
Byc moze Twoje efekty pracy sa oceniane dodatkowo przez premie ale jakas podstawa pensji tez sie należy.

Dlaczego tak robią odwokaci - musisz sobie odpowiedziec sam.
Lub znajdz adwokata z ktorym umówisz sie inaczej - chyba nie ma zadnych przeszkód prawnych abys sie umówił, ze płacisz mu tylko przy wygranej sprawie i wtedy dostaje np. 50% tego co wygrał, nie mniej niz xxx?

myślę że wtedy bardziej by sie przykładali do swojej pracy ... a tak
to jest jak w tym powiedzeniu "czy sie stoi czy sie leży ..."
Cóz...

adwokat ..