Ęposybilyzm.

Data: 2014-05-15 07:01:11
Autor: Michał
Ęposybilyzm.
  Biorę na tapetę zjawisko fasadowości produkcji w Polsce. Komputer mi działa jak piszę właśnie, jednak są produkty, ktĂłre nie spełniają swojej roli w stopniu zadowalającym, jest ich duĹźo. Jak juĹź się okaĹźe coś takiego, pozostaje gonić do sklepu z paragonem, o ile się go ma, z pianą na twarzy. Gonienie do sklepu z paragonem moĹźe się nawet znudzić.
  Podciągając to pod imposybilizm państwa, jak w temacie, sygnalizowany przez Rafała Ziemkiewicza, naleĹźałoby zastanowić się nad przyczyną stanu rzeczy. Na pewno jest ciekawa i jakie korzyści mogą płynąć z tego, Ĺźe będziemy wiedzieć, po co ganiać z paragonem do sklepu z pianą ( na twarzy)!

  Postulowana przez PiS likwidacja Agencji Towarzyskich wydaje się rozsądna, ale nie wiem czy naleĹźy tak zrobić, moĹźe jakieś wypowiedzi na ten temat?

Data: 2014-05-15 07:32:49
Autor: u2
Ęposybilyzm.
W dniu 2014-05-15 07:01, Michał pisze:
  Postulowana przez PiS likwidacja Agencji Towarzyskich wydaje się
rozsądna, ale nie wiem czy należy tak zrobić, może jakieś wypowiedzi na
ten temat?

to walka z wiatrakami w kapitalizmie, lepiej wcisnac im kasy fiskalne, przynajmniej byznes bedzie sie krecil :)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-16 04:15:42
Autor: stevep
Ęposybilyzm.
W dniu .05.2014 o 07:01 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

  Biorę na tapetę zjawisko fasadowości produkcji w Polsce. Komputer mi  działa jak piszę właśnie, jednak są produkty, które nie spełniają swojej  roli w stopniu zadowalającym, jest ich dużo. Jak już się okaże coś  takiego, pozostaje gonić do sklepu z paragonem, o ile się go ma, z pianą  na twarzy. Gonienie do sklepu z paragonem może się nawet znudzić..
  Podciągając to pod imposybilizm państwa, jak w temacie, sygnalizowany  przez Rafała Ziemkiewicza, należałoby zastanowić się nad przyczyną stanu  rzeczy. Na pewno jest ciekawa i jakie korzyści mogą płynąć z tego, że  będziemy wiedzieć, po co ganiać z paragonem do sklepu z pianą ( na  twarzy)!

  Postulowana przez PiS likwidacja Agencji Towarzyskich wydaje się  rozsądna, ale nie wiem czy należy tak zrobić, może jakieś wypowiedzi na  ten temat?

Po co przypataczasz tego obleśnego kretyna?

--
stevep
-- -- -

Ęposybilyzm.