膯puny w sejmie

Data: 2011-10-25 10:40:07
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-25 10:33, boukun pisze:
艢wiat si臋 przewraca do g贸ry nogami. Po co kurwa komu narkortyki
legalizowa膰? Jaka kurwa chce polskie spo艂ecze艅stwo znarkotyzowa膰?
Przecie偶 to s膮 chorzy ludzie. Je艣li prawo b臋dzie stanowi膰, 偶e uzywanie
narkotyk贸w jest dozwolone i niczym z艂ym, to w spo艂ecze艅stwie, w szko艂ach
wytworzy si臋 klimat, 偶e to jest nic z艂ego, 偶e to normalka i ka偶dy b臋dzie
chcia艂 tego spr贸bowa膰.

Ju偶 dzi艣 nie ma z tym najmniejszego k艂opotu a zakazy tylko zwi臋kszaj膮 zarobek diler贸w.
Kto chce spr贸bowa膰 - spr贸buje, kogo nie sta膰 na wi臋cej, zostanie 膰punem, inni osi膮gn膮 sukcesy w innych dziedzinach.
Zakazy niczego nie za艂atwiaj膮.

膯punom w sejmie chc膮cym legalizacj臋 narkotyk贸w w spo艂ecze艅stwie
nale偶a艂oby wymierzy膰 kar臋 ch艂osty...

Dlaczego ?

Ja tam nigdy w swoim 偶yciu, pod 偶adn膮 postaci膮 narkotyk贸w nie
pr贸bowa艂em, nie licz膮c pr贸bowania cygaretek Wis艂a na kolonii letniej...
A dzisiaj 偶uczki w sejmie chc膮 naszym dzieciom w szko艂ach podsuwa膰
narkotyki do pr贸bowania i zach臋ca膰 do eksperyment贸w...
Paszli won skurwiele za膰pani!

Obud藕 si臋 kolego, to si臋 ju偶 od dawna dzieje - 艣lepy jeste艣 ?

  Pozdrawiam
  WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2011-10-25 11:08:06
Autor: boukun
膯puny w sejmie

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j85sl7$fgi$1node2.news.atman.pl...
[...]

K艂opot wida膰 jest, bo legalnie kupi膰 narkotyk贸w nie mo偶na. A co ciebie obchodz膮 zarobki diler贸w?

Kto chce spr贸bowa膰 - spr贸buje, kogo nie sta膰 na wi臋cej, zostanie 膰punem, inni osi膮gn膮 sukcesy w innych dziedzinach.
Zakazy niczego nie za艂atwiaj膮.

Nie prawda. Legalizacja narkotyk贸w wytworzy psychologiczn膮 atmosfer臋, 偶e uzywanie niej jest szkodliwe, nie uzale偶nia i nie b臋dzie strachu przed pr贸bowaniem.  W艂a艣nie strach przed uzale偶nieniem powodowa艂 w moim 偶yciu, 偶e nigdy tego dziadostwa nie pr贸bowa艂em...

膯punom w sejmie chc膮cym legalizacj臋 narkotyk贸w w spo艂ecze艅stwie
nale偶a艂oby wymierzy膰 kar臋 ch艂osty...

Dlaczego ?

Bo bandyci i sprowadzaj膮 zagro偶enie na nasze dzieci.

[...]

U mnie w okolicy si臋 nie dzieje. Z moich znajomych nikt narkotyk贸w nie u偶ywa, w moim domu te偶 nikt taki nie ma nic do szukania...

Pali膰, 膰pa膰, gazowa膰 si臋, tylko w swoich czterech 艣cianach powinni 偶uczki...

boukun

Data: 2011-10-25 18:04:36
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-25 11:08, boukun pisze:

K艂opot wida膰 jest, bo legalnie kupi膰 narkotyk贸w nie mo偶na. A co ciebie
obchodz膮 zarobki diler贸w?

Zupe艂nie odwracasz sens swojej pierwsze wypowiedzi. W szkole dzi艣, jak s膮 nielegalne, nie ma 偶adnego problemy z zakupem narkotyk贸w. Wr臋cz przeciwnie, zakazany owoc bardziej poci膮ga.

[...]

A co z naszym poci膮giem do rzeczy zakazanych przez pa艅stwo ?.

W艂a艣nie strach przed uzale偶nieniem powodowa艂 w moim 偶yciu,
偶e nigdy tego dziadostwa nie pr贸bowa艂em...

Normalnemu cz艂owiekowi wystarczy rozum.

膯punom w sejmie chc膮cym legalizacj臋 narkotyk贸w w spo艂ecze艅stwie
nale偶a艂oby wymierzy膰 kar臋 ch艂osty...

Dlaczego ?

Bo bandyci i sprowadzaj膮 zagro偶enie na nasze dzieci.

Chyba powiniene艣 sprawdzi膰 w s艂owniku, co znaczy to s艂owo.

U mnie w okolicy si臋 nie dzieje. Z moich znajomych nikt narkotyk贸w nie
u偶ywa, w moim domu te偶 nikt taki nie ma nic do szukania...

Na tym w艂a艣nie wolno艣膰 polega. Jeden chce i bierze a drugi nie chce i nie bierze.

Pali膰, 膰pa膰, gazowa膰 si臋, tylko w swoich czterech 艣cianach powinni
偶uczki...

Cz艂owiek ma prawo ze swoim 偶yciem zrobi膰 to co mu si臋 podoba.
Nakazuj膮c mu cokolwiek, stajesz w jednym szeregu z czarnymi.

Data: 2011-10-25 18:42:49
Autor: u2
苝uny w sejmie
W dniu 2011-10-25 18:04, WW pisze:
Zupe硁ie odwracasz sens swojej pierwsze wypowiedzi. W szkole dzi, jak
s nielegalne, nie ma 縜dnego problemy z zakupem narkotyk體. Wr阠z
przeciwnie, zakazany owoc bardziej poci眊a.

Znasz to po sobie ? :)

Data: 2011-10-25 19:22:43
Autor: boukun
膯puny w sejmie

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j86mmm$ac2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kogo pociaga ten "zakazany owoc"? Cz艂owieku, o czym ty bredzisz? My艣lisz, 偶e ja w latach '60 nie mog艂em si臋 na膰pa膰 makowiny? Jako艣 do g艂owy mi nie przysz艂o, 偶eby poszukiwa膰 tego "zakazanego owocu".
Jest problem z zakupem w szko艂ach, nie ma tego w sklepikach szkolnych, nikt te偶 nie chodzi po korytarzach i nie oferuje innym dzieciom po膰pa膰...
Gdybym ja sie dowiedzia艂, 偶e kto艣 mojemu dziecku takie co艣 proponowa艂, to ju偶 by wi臋cej nie proponowa艂.

[...]

Dlaczego mnie kur.. nie poci膮ga takie dziadostwo, jak narkoytyki? Tylko popierdolonych ludzi to poci膮ga..., bo akurat jest zakazane...

W艂a艣nie strach przed uzale偶nieniem powodowa艂 w moim 偶yciu,
偶e nigdy tego dziadostwa nie pr贸bowa艂em...

Normalnemu cz艂owiekowi wystarczy rozum.

Tak, ale czasami, jak si臋 d艂ugo i skutecznie co艣 promuje, wpaja, 偶e to jest cool, to i normalny cz艂owiek g艂upieje...

[...]

Oczywi艣cie, 偶e bandyci, kto艣, kto che legalizacji narkotyk贸w, to jest bandyta, a ca艂kiem praw2dopodobnie, 偶e przej膮膰 punkty handlu i skupu narkotykami, jak SBecja przej臋艂a kantory... Palikociarnia chce robi膰 najwyra藕niej za diler贸w.

U mnie w okolicy si臋 nie dzieje. Z moich znajomych nikt narkotyk贸w nie
u偶ywa, w moim domu te偶 nikt taki nie ma nic do szukania...

Na tym w艂a艣nie wolno艣膰 polega. Jeden chce i bierze a drugi nie chce i nie bierze.

Nie bierze, dop贸ki mu nikt nie wciska przy ka偶dej mo偶liwej okazji... Handel narkotykami i konsumpcja tego偶 nie ma nic wsp贸lnego z wolno艣ci膮...

[...]

Ze swoim mo偶e sobie robi膰 co chce, ale w przypadku legalizacji narkotyk贸w mamy do czynienia z zagro偶eniem spo艂ecznym. Tak samo nie 偶ycz臋 sobie, by kto艣 pali艂 papierosy w moim otoczeniu lub na ulicy. Takie matki i ojc贸w, co prowadz膮 dzieci za r臋k臋 a w drugiej wci膮gaj膮 kiepy i dmuchaj膮 przed siebie 艣mierdz膮c膮 trucizn臋, te偶 bym im wymierzy艂 kar臋 ch艂osty, ustawowo...

boukun

Data: 2011-10-26 11:55:34
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-25 19:22, boukun pisze:

Kogo pociaga ten "zakazany owoc"?

Ka偶dego m艂odego cz艂owieka

 Jako艣 do
g艂owy mi nie przysz艂o, 偶eby poszukiwa膰 tego "zakazanego owocu".

A dzi艣 masz pretensje, 偶e innym przysz艂o ?.

Jest problem z zakupem w szko艂ach, nie ma tego w sklepikach szkolnych,
nikt te偶 nie chodzi po korytarzach i nie oferuje innym dzieciom po膰pa膰...

No patrz pan, a uczniowie jako艣 je zdobywaj膮.

[...]

Bo nie jest. Alkohol i nikotyna s膮 du偶o gro藕niejsze a legalne.
Twarde narkotyki s膮 szkodliwe i dlatego nie powinno si臋 ich wrzuca膰 do jednego wora z lekkimi pod og贸ln膮 nazw膮 '"narkotyki" a ciemnota "zakazywa膰 narkotyk贸w".

Doros艂y za艣 powinien mie膰 prawo do 艂ykania/wstrzykiwania sobie tego czego chce, ale leczenie na jego koszt a w przypadku pope艂nienie przest臋pstwa - okoliczno艣膰 obci膮偶aj膮ca.

A co z naszym poci膮giem do rzeczy zakazanych przez pa艅stwo ?.

Dlaczego mnie kur.. nie poci膮ga takie dziadostwo, jak narkoytyki? Tylko
popierdolonych ludzi to poci膮ga..., bo akurat jest zakazane...

No w艂asne dok艂adnie to staram Ci si臋 od pocz膮tku wyt艂umaczy膰 !!!!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

W wolnym kraju ma do tego prawo.

[...]

Lepiej tam zajrzyj.

[...]

W wolnym kraju szanuje si臋 woln膮 wol臋 obywateli.

[...]

Przejd藕 na druga stron臋.

Takie matki i ojc贸w, co prowadz膮 dzieci za r臋k臋 a w drugiej wci膮gaj膮
kiepy i dmuchaj膮 przed siebie 艣mierdz膮c膮 trucizn臋, te偶 bym im wymierzy艂
kar臋 ch艂osty, ustawowo...

Jestem pod wra偶eniem Twojej wizji wolno艣ci.

Data: 2011-10-26 13:05:34
Autor: boukun
膯puny w sejmie

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j88leo$8gj$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-10-25 19:22, boukun pisze:

Kogo pociaga ten "zakazany owoc"?

Ka偶dego m艂odego cz艂owieka

Bzdura! Moje dzieci nie pociaga (aby tak pozosta艂o). Ich loeg贸w i kole偶anki te偶 nie poci膮ga. Mnie, jako m艂odego cz艂owieka te偶 nie poci膮ga艂 zakazany owoc makowiny...
Tylko psycholi takie co艣 poci膮ga...

 Jako艣 do
g艂owy mi nie przysz艂o, 偶eby poszukiwa膰 tego "zakazanego owocu".

A dzi艣 masz pretensje, 偶e innym przysz艂o ?.

??????? Dzi艣 mam pretensj臋, 偶e palikociarni do g艂owy takie co艣 przychodzi.

Jest problem z zakupem w szko艂ach, nie ma tego w sklepikach szkolnych,
nikt te偶 nie chodzi po korytarzach i nie oferuje innym dzieciom po膰pa膰...

No patrz pan, a uczniowie jako艣 je zdobywaj膮.

Jacy uczniowie? 膯puny? Jest diler, jest podsuwanie i szczucie narkotykami, jest wytworzona atmosfera, to i si臋 znajdzie jaki艣 s艂aby psychicznie, przysz艂y 膰pun... Ale daleko jest jeszcze z tym dost臋pem dla szerokiej klasy uczni贸w...

[...]

Widzisz, ja wiem, 偶e z alkoholem mo偶na sobie zawsze powiedzie膰 nie i go przesta膰
pi膰. Chocia偶by, jak si臋 sko艅czy cug alkoholowy...
Wiem te偶, i wiedzia艂em to tak偶e jako dziecko, 偶e z tytoniem jest gorszy problem,
偶e nikotyna bardziej uzale偶nia i tego na艂ogu jest ci臋偶ko si臋 pozby膰.. Przyk艂adem
moja 75-letnia te艣ciowa...

Dlatego nigdy tyfusiarstwa na d艂u偶ej nie pr贸bowa艂em...

Od marihuany tylko kroczek do innych narkotyk贸w. Kto艣 pomy艣li, skoro to
prze偶y艂em, to mog臋 spr贸bowa膰 co艣 innego, bo mo偶e lepsze wra偶enia... Kto艣 inny
powie, spr贸buj, to jest dopiero odjazd... i los 膰puna zaklepany... Nie szukajmy
wra偶e艅 w narkotykach, pod jak膮kolwiek postaci膮...

Doros艂y za艣 powinien mie膰 prawo do 艂ykania/wstrzykiwania sobie tego czego chce, ale leczenie na jego koszt a w przypadku pope艂nienie przest臋pstwa - okoliczno艣膰 obci膮偶aj膮ca.

Lepiej zapobiega膰, jak leczy膰.., tak偶e skutki spo艂eczne...

[...]

No i? To jest margines spo艂eczny! To nie powinno podlega膰 debacie, psychicznych ludzi mamy odsetek, po co ten odsetek powi臋ksza膰? Normalnych ludzi, wi臋kszo艣膰 taki jaki艣 wymy艣lony przez lobby narkotykowe zakazany owoc nie poci膮ga...

[...]

Promocja narokotyk贸w jest tak偶e zakazana prawem cz艂owieka/. Do zg艂yupienia cz艂owiek ma prawo...

[...]

Handel narkotyk贸w, dilerka jest woln膮 wol膮 obywatei?
A mo偶e jakie艣 referendum przeprowadzi膰?

[...]

Bo wszyscy b臋d膮 masowo wystawiani na pokus臋, bo wszyscy b臋dziemy biernie zmuszeni do u偶ywania i truci na ulicach..., w lokalach itp.

Tak samo nie
偶ycz臋 sobie, by kto艣 pali艂 papierosy w moim otoczeniu lub na ulicy.

Przejd藕 na druga stron臋.

Mam ucieka膰 przed tyfusami?

[...]

I ty nazywasz, trucie w艂asnych dzieci wolno艣ci膮?
Przera偶aj膮ce!

boukun

 Pozdrawiam
 WW

Data: 2011-10-26 13:23:37
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-26 13:05, boukun pisze:

[...]

A sk膮d to mo偶esz wiedzie膰 ?

??????? Dzi艣 mam pretensj臋, 偶e palikociarni do g艂owy takie co艣 przychodzi.

Palikot chce j膮 uczyni膰 legaln膮 a nie wprowadzi膰 obowi膮zek jej palenia.

[...]

Tu si臋 mylisz. S膮 powszechnie i bez trudu dost臋pne w szko艂ach.
To rola rodzic贸w tak wychowa膰 dziecko, alby po nie nie si臋ga艂o.

Lepiej zapobiega膰, jak leczy膰.., tak偶e skutki spo艂eczne...

Jakie spo艂eczne ??.
Skoro dajemy prawo to dajemy i obowi膮zek ponoszenia skutk贸w w艂asnego wyboru.!!
Masz prawo bra膰 co chcesz, ale jak potrzebujesz pomocy, to za ni膮 sam zap艂a膰.

[...]

Po st艂uczeniu termometru nie b臋dziesz zdrowszy.

Tak, ale czasami, jak si臋 d艂ugo i skutecznie co艣 promuje, wpaja, 偶e to
jest cool, to i normalny cz艂owiek g艂upieje...

W wolnym kraju ma do tego prawo.

Promocja narokotyk贸w jest tak偶e zakazana prawem cz艂owieka/.

Gdzie to zadekretowano ?

[...]

O wolno艣ci pa艅stwa stanowi w艂a艣nie ilo艣膰 zakaz贸w/nakaz贸w/urz臋dnik贸w/licencji/pozwole艅 /itp.

Bo wszyscy b臋d膮 masowo wystawiani na pokus臋, bo wszyscy b臋dziemy biernie
zmuszeni do u偶ywania i truci na ulicach..., w lokalach itp.

Bredzisz. Czy tyto艅 mo偶esz wsz臋dzie pali膰 ?.

Jestem pod wra偶eniem Twojej wizji wolno艣ci.

I ty nazywasz, trucie w艂asnych dzieci wolno艣ci膮?

A kto tu m贸wi o dost臋pno艣ci dla dzieci ??
Czy w Polsce legalny alkohol mo偶e kupi膰 dziecko ?.

Wolny wyb贸r ma doros艂y cz艂owiek.
Dzieci wychowuj膮 rodzice i to oni okre艣laj膮, co im wolno a co nie.

Takich, co to wiedz膮 lepiej, co jest dla nas dobre, to ju偶 mieli艣my dosy膰 w przesz艂o艣ci.

Data: 2011-10-26 15:05:49
Autor: boukun
膯puny w sejmie

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j88qjr$dr1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jest to bardziej pewne, ni偶 te twoje "ka偶dego m艂odego cz艂owieka poci膮ga ten zakazany owoc"...

??????? Dzi艣 mam pretensj臋, 偶e palikociarni do g艂owy takie co艣 przychodzi.

Palikot chce j膮 uczyni膰 legaln膮 a nie wprowadzi膰 obowi膮zek jej palenia.

A co za tym idzie, promowa膰 palenie marihuany i samo przez si臋, u偶ywanie wszelkich innych narkotyk贸w...

[...]

Nie s膮 powszechnie dost臋pne, przynajmniej nie w gimnazjach, nie w og贸lniakach, ale tak偶e nie w wy偶szych uczelniach... Jest rola przede wszystkim pa艅stwa, by z tym walczy艂o, by zapobiega艂o, by wychowywa艂o, by nie wystawia膰 dzieci i m艂odzie偶 na pokus臋...

[...]

I to jest w艂a艣nie niszczenie spo艂ecze艅stwa, niszczenie zdrowej tkanki spo艂ecznej. Pa艅stwo musi dba膰 o swoich obywateli, dlatego ju偶 w PRLu by艂y pr臋偶nie dzia艂aj膮ce o艣rodki Monaru, udzielaj膮ce pomocy uzale偶nionym 偶uczkom od makowiny itp...
Jak mo偶na niszczy膰 w艂asne spo艂ecze艅stwo?

Promocja narokotyk贸w jest tak偶e zakazana prawem cz艂owieka/.

Gdzie to zadekretowano ?

Nawet w Europejskiej Konwencji Praw Cz艂owieka jest zadeklarowane prawo do powszechnej ochrony zdrowia ludzi. To jest temat na szerszy wyk艂ad i wyw贸d...

Handel narkotyk贸w, dilerka jest woln膮 wol膮 obywatei?
A mo偶e jakie艣 referendum przeprowadzi膰?

O wolno艣ci pa艅stwa stanowi w艂a艣nie ilo艣膰 zakaz贸w/nakaz贸w/urz臋dnik贸w/licencji/pozwole艅 /itp.

No fajnie, ja jestem za tym, 偶eby na pos艂贸we nie p艂aci膰 偶adnych diet, mniech si臋 pa艅stwo pos艂owie utrzymuj膮 tylko z w艂asnych dochod贸w. W og贸le, jestem przekonany, 偶e najlepiej by si臋 偶y艂o w anarchii, na chuj nam ci z艂odzieje u w艂adzy. A wtedy kupi臋 sobie bro艅 i odstrzel臋 dilera narkotyk贸w, kt贸ry proponowa艂 mojemu dziecku marihuan臋 w szkole. I b臋d臋 bezkarny...

Bo wszyscy b臋d膮 masowo wystawiani na pokus臋, bo wszyscy b臋dziemy biernie
zmuszeni do u偶ywania i truci na ulicach..., w lokalach itp.

Bredzisz. Czy tyto艅 mo偶esz wsz臋dzie pali膰 ?.

Cz臋sto i g臋sto widz臋 mkatki id膮ce z dzieckiem za r臋k臋 po ulicy, dmuchaj膮ce przed siebie ten gift, kt贸rym truje nie tylko mnie, ale i swoje biedne dziecko. Tfu! Tyfusiarstwo bezm贸zgie...

Jestem pod wra偶eniem Twojej wizji wolno艣ci.

I ty nazywasz, trucie w艂asnych dzieci wolno艣ci膮?

W zdaniach wy偶ej jest ju偶 odpowied藕...

boukun

Data: 2011-10-26 15:34:28
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-26 15:05, boukun pisze:

Jest to bardziej pewne, ni偶 te twoje "ka偶dego m艂odego cz艂owieka poci膮ga
ten zakazany owoc"...

Bardziej - mniej, nie s膮dzisz, 偶e przyda艂 by si臋 jaki艣 dow贸d.

A co za tym idzie, promowa膰 palenie marihuany i samo przez si臋, u偶ywanie
wszelkich innych narkotyk贸w...

Nic samo przez si臋 ...

Nie s膮 powszechnie dost臋pne, przynajmniej nie w gimnazjach, nie w
og贸lniakach, ale tak偶e nie w wy偶szych uczelniach...

Dziesi膮tki film贸w z monitoringu, kt贸re obejrza艂em, wyra藕nie temu przecz膮.

Jest rola przede
wszystkim pa艅stwa, by z tym walczy艂o, by zapobiega艂o, by wychowywa艂o, by
nie wystawia膰 dzieci i m艂odzie偶 na pokus臋...

Jeszcze raz.
Od wychowywania dzieci s膮 rodzice a nie pa艅stwo !.

I to jest w艂a艣nie niszczenie spo艂ecze艅stwa, niszczenie zdrowej tkanki
spo艂ecznej.

Uciekaj膮cy od problem贸w w narkotyki, to wg Ciebie "zdrowa tkanka spo艂eczna".
Gratuluje.

Pa艅stwo musi dba膰 o swoich obywateli, dlatego ju偶 w PRLu
by艂y pr臋偶nie dzia艂aj膮ce o艣rodki Monaru, udzielaj膮ce pomocy uzale偶nionym
偶uczkom od makowiny itp...

I mamy to co mamy. Podoba Ci si臋 to co widzisz dooko艂a ?.

[...]

No i gdzie ten zakaz ??
I co to ma wsp贸lnego z legalizacja narkotyk贸w ?
To zaka偶my alkoholu i tytoniu - bo szkodliwe, je偶d偶enia samochodem - bo wypadki,  itd.
Nie ma to jak "wolny" kraj.

No fajnie, ja jestem za tym, 偶eby na pos艂贸we nie p艂aci膰 偶adnych diet,
mniech si臋 pa艅stwo pos艂owie utrzymuj膮 tylko z w艂asnych dochod贸w.

Proponuje najni偶sz膮 krajowa - niech si臋 staraj膮, aby by艂a jak najwy偶sza

og贸le, jestem przekonany, 偶e najlepiej by si臋 偶y艂o w anarchii, na chuj
nam ci z艂odzieje u w艂adzy.

Anarchia si臋 nie sprawdza.

A wtedy kupi臋 sobie bro艅 i odstrzel臋 dilera
narkotyk贸w, kt贸ry proponowa艂 mojemu dziecku marihuan臋 w szkole. I b臋d臋
bezkarny...

A wtedy jego pomocnik odstrzeli Ciebie i Twoje dziecko dla przyk艂adu.
Jak anarchia to anarchia.

Cz臋sto i g臋sto widz臋 mkatki id膮ce z dzieckiem za r臋k臋 po ulicy,
dmuchaj膮ce przed siebie ten gift, kt贸rym truje nie tylko mnie, ale i
swoje biedne dziecko. Tfu! Tyfusiarstwo bezm贸zgie...

Na ulicy tyto艅 z papierosa matki raczej nie zaszkodzi dziecku. To nic w por贸wnaniu ze spalinami.
Chodzenia po ulicach bez maski te偶 chcesz zabroni膰 ?

Data: 2011-10-26 15:45:24
Autor: boukun
膯puny w sejmie

[...]

Jeszcze raz, jak wychowa膰 dobrze dzieci, je艣li pa艅stwo maj膮c ca艂e swoje olbrzymie 艣rodki nam je psuje? My wychowujem swoje dzieci tak jak ttylko mo偶emy, ale pa艅stwo nie mo偶e swoimi ustawami ich psu膰...

[...]

?????? Ja o niebie, ty o chlebie... Propagowanie ustawowo spo偶ywanie natkotyk贸w jest niszczeniem zdrowej tkanki spo艂ecznej...

boukun

Data: 2011-10-26 16:03:59
Autor: WW
苝uny w sejmie
W dniu 2011-10-26 15:45, boukun pisze:

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa
Jest rola przede
wszystkim pa駍twa, by z tym walczy硂, by zapobiega硂, by wychowywa硂, by
nie wystawia dzieci i m硂dzie na pokus...

Jeszcze raz.
Od wychowywania dzieci s rodzice a nie pa駍two !.

Jeszcze raz, jak wychowa dobrze dzieci, je秎i pa駍two maj眂 ca砮 swoje
olbrzymie 秗odki nam je psuje? My wychowujem swoje dzieci tak jak ttylko
mo縠my, ale pa駍two nie mo縠 swoimi ustawami ich psu...

I nie psuje.
To rodzice powinni okre秎i, co wolno dzieciom a co nie i tu nie ma 縜dnego miejsca dla "pa駍twa".

?????? Ja o niebie, ty o chlebie... Propagowanie ustawowo spo縴wanie
natkotyk體 jest niszczeniem zdrowej tkanki spo砮cznej...

Pokaz mi cho jedno zdanie jakie napisa砮m o propagowaniu narkotyk體.

Czekam

WW

Data: 2011-10-26 18:11:52
Autor: boukun
苝uny w sejmie

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:j8940h$ni1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Poczytaj sobie swoje odpowiedzi i moje jeszcze raz. Z jednej strony propagujesz anarchi, a z drugiej strony udajesz, 縠 jeste przeciw anarchii..
To, co proponuje Palikot, a ty za nim, to jest nic innego, jak ch赕 znomenklaturowania produkcji narkotyk體. Je秎i by dopu禼i do produkcji narkotyk體, to pa駍two przejmie zaraz monopol, a w砤禼iwie wiadomi kolesie oligarchowie. Ty twierdzisz, 縠 jak b阣zie dopuszczone w wpolnym handlu sprzeda marihuany, to dilerzy w szko砤ch padn. Bo w砤秐ie o to chodzi Palikociarni, 縠by wiadoma oligarchia przej瓿a monopol i jeszcze do tego pobiera砤 podatek, akcyz z tego masowego procederu.

Ja jestem za tym, 縠by natychmiast zbombardowa wszystkie fabryki produkuj眂e alkohol, czy to spirytusowy czy browary. Tak samo z fabrykami tytoni. Niech w pizdu zbombarduj to dziadostwo. Nie b阣zie fabryk, nie b阣zie zarabiania przez pa駍two, 禼i眊ania podatk體, akcyzy, nie b阣zie co kupowa, nie b阣zie co pi, nie b阣zie co pali. Na w砤sny u縴tek, niech sobie ka縟y w piwnicy butle z winem z dzikiej r罂y czy nalewk aronni p阣zi, jak ma na to ochot, i pa駍two nie b阣zie na tym zdziera i narodu rozpija i uzale縩ia...

Wracaj眂 jeszcze do wcze秐iejszej twojej wypowiedzi. Je秎i matka pali przy dziecku na ulicy, to taki lump z pewno禼i dmucha ten tyfus przy dziecku w domu, w samochodzie, widzia砮m takich lump體 nie raz. Kiedy nawet pisa砮m o takich lumpach, pal眂ych na basenie, obok le縜硑 dzieci na kocu i ja tez by砮m zmuszony przez takiego tyfusa t nikotyn wdycha. A jest to 秏ierdz眂e, jest to truj眂e i powinno by moje zdrowie, zdrowie dzieci tego tyfusiarstwa te chronione... takim lumpom powinni dzieci odbiera...

boukun

Data: 2011-10-26 18:16:45
Autor: WW
苝uny w sejmie
W dniu 2011-10-26 18:11, boukun pisze:

 Z jednej strony
propagujesz anarchi, a z drugiej strony udajesz, 縠 jeste przeciw
anarchii..

Prosz pokaza w kt髍ym miejscu.

Czekam.

WW

Data: 2011-10-26 19:39:02
Autor: boukun
苝uny w sejmie

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:j89bpg$vg9$1node2.news.atman.pl...
[...]

"Zakazy niczego nie za砤twiaj."
(...)
"Doros硑 za powinien mie prawo do 硑kania/wstrzykiwania sobie tego
czego chce, ale leczenie na jego koszt a w przypadku pope硁ienie
przest阷stwa - okoliczno舵 obci笨aj眂a."
(...)
"Skoro dajemy prawo to dajemy i obowi眤ek ponoszenia skutk體 w砤snego
wyboru.!!
Masz prawo bra co chcesz, ale jak potrzebujesz pomocy, to za ni sam
zap砤."
(...)
"O wolno禼i pa駍twa stanowi w砤秐ie ilo舵
zakaz體/nakaz體/urz阣nik體/licencji/pozwole /itp."

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A przecie w tym przypadku, to pa駍two ponosi najwi阫sz win za skurtki tego, co si stanie po loegalizacji narkortyk體. To pa駍two powinno odpowiada za wypadek spowodowany po spo縴ciu alkoholu. C硂wiek dzisiaj jest ofiar pa駍twa, systemu, kt髍y produkuje, sprzedaje, zarabia i promuje alkohol.  Ka縟y z nas jest ofiar pa駍twa. Za jazd po pijanemu i skutki tej jazdy powinno nie by 縜dnej kary dla bezpo秗ednego sprawcy, bo jest on w sumie ofiar systemu, ofiar pa駍twa. Dlaczego pa駍two chce zarabia na sprzeda縴 alkoholu, na promocji jego i jeszcze kara ofiary tej polityki?
Tak samo jest z narkotykami.

Ty by chcia, 縠by pa駍tywo zalegalizowa硂 ich spo縴wanie, produkcj, w dalszym etapie reklam, zarabia硂 na tym, a potem jeszcze zarabia硂 na leczeniu ofiar tej bydl阠ej polityki...
To jest anarchia pa駍twowa...
Wszystko dla pa駍twa, musimy pos丑w, rz眃z眂ych utrzyma i siebie samych, tak samo jest z promowaniem prywatnej s硊縝y zdrowia... P砤, p砤 p砤, utrzymuj w砤dz, tyraj na ni i na siebie, a jak jeste chory, to sam za siebie p砤 i sam si lecz, nawet, je秎i w wyniku chorej polityki w砤dzy.. To jest anarchia pa駍twowa, niby zakaz體 nie ma, ale nakazy s. R骲ta co chceta a na pa駍two musi鎖e p砤ci, a sami zdychajcie na ulicach, w wyniku wyuzdanej polityki pa駍twowej...

To nie jest w砤sny wyb髍, za polityk pa駍twa nie mo縩a obci笨a ofiar systemu. To prawo do 硑kania pa駍two przecie musi ustanowi, to niech za nie i za skutki tego prawa samo odpowiada...

Niech pa駍two si kurwa samo utrzymuje, tak b阣zie najlepiej... i odpierdoli od obywateli. To jest moja dewiza i poniek眃 twoja.
Ty powiesz teraz nie, jeste za uzale縩ieniem obywateli od pa駍twa, za ich ca砶owitym zniewoleniem, wykluczasz sam swoje teorie co rusz w kolejnych chaotycznych wypowiedziach, sam nie wiesz, czego chcesz. A mo縠 w砤秐ie tego, r骲ta niewolnicy ca硑 czas na pa駍two i utrzymujcie si sami i p砤鎐ie za skutki polityki pa駍twa te sami...

boukun

Data: 2011-10-27 10:48:27
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-26 19:39, boukun pisze:

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
W dniu 2011-10-26 18:11, boukun pisze:

Z jednej strony
propagujesz anarchi臋, a z drugiej strony udajesz, 偶e jeste艣 przeciw
anarchii..

Prosz臋 pokaza膰 w kt贸rym miejscu.

Czekam.

WW

[...]

I gdzie tu widzisz poparcie anarchii ?.
W ka偶dej wypowiedzi jest podkre艣lona waga prawa !!!

"Zakazy niczego nie za艂atwiaj膮."
        -- -- -- -- --
(...)
"Doros艂y za艣 powinien mie膰 prawo do 艂ykania/wstrzykiwania sobie tego
                                               -- -- -- -- -- -- -
czego chce, ale leczenie na jego koszt a w przypadku pope艂nienie
przest臋pstwa - okoliczno艣膰 obci膮偶aj膮ca."
(...)
"Skoro dajemy prawo to dajemy i obowi膮zek ponoszenia skutk贸w w艂asnego
                            -- -- -- -- -- -- -- -
wyboru.!!
Masz prawo bra膰 co chcesz, ale jak potrzebujesz pomocy, to za ni膮 sam
              -- -- -- -- -- -- --
zap艂a膰."
(...)
"O wolno艣ci pa艅stwa stanowi w艂a艣nie ilo艣
zakaz贸w/nakaz贸w/urz臋dnik贸w/licencji/pozwole艅 /itp."
     -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Najpierw spr贸buj okre艣li膰 w艂asne pogl膮dy, mo偶e co艣 poczytaj, a potem zabieraj g艂os.
Skoro nie widzisz r贸偶nicy miedzy wolno艣ci膮 a anarchia - to ja Ci tego nie wyt艂umacz臋.
Nie chce mi si臋.

Data: 2011-10-26 21:52:38
Autor: Ikselka
苝uny w sejmie
Dnia Wed, 26 Oct 2011 16:03:59 +0200, WW napisa(a):

I nie psuje.
To rodzice powinni okre秎i, co wolno dzieciom a co nie i tu nie ma 縜dnego miejsca dla "pa駍twa".

Powiedz to rodzicom w Szwecji. Ich rola obecnie sprowadza si do dawania
dzieciom forsy, bo jak nie...
--
XL
"Z drzew spadaj czasem ga酬zie. Ba, zdarza si, 縠 trafi kogo w g硂w i

Data: 2011-10-27 10:43:35
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-26 21:52, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 26 Oct 2011 16:03:59 +0200, WW napisa艂(a):

I nie psuje.
To rodzice powinni okre艣li膰, co wolno dzieciom a co nie i tu nie ma
偶adnego miejsca dla "pa艅stwa".

Powiedz to rodzicom w Szwecji. Ich rola obecnie sprowadza si臋 do dawania
dzieciom forsy, bo jak nie...

Dlatego trzeba odebra膰 wychowanie dzieci pa艅stwu i zwr贸ci膰 rodzicom.

Data: 2011-10-27 19:10:24
Autor: Grzegorz Z.
苝uny w sejmie
Ikselka napisa:

[...]

To co?

--
Socjalizm nigdy nie zapu禼i w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwa縜j si za wyzyskiwany proletariat, tylko za milioner體 w przej禼iowych

Data: 2011-10-26 21:50:32
Autor: Ikselka
苝uny w sejmie
Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:45:24 +0200, boukun napisa(a):

Propagowanie ustawowo spo縴wanie natkotyk體 jest niszczeniem zdrowej tkanki spo砮cznej...

Je縠li do tego doda ustaw "antyklapsow", no to... nasze kochane pa駍two
chce, zeby dzieciaki robi硑 co im si 縴wnie podoba i 鎝a硑 ile wlezie, a
rodzice co najwy縴 forse im na to dawa musieli, bo inaczej dzieci ich
zaskar勘, 縠 dzi nie maj na dzia砶...

Data: 2011-10-27 11:29:23
Autor: WW
膯puny w sejmie
W dniu 2011-10-26 21:50, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:45:24 +0200, boukun napisa艂(a):

Propagowanie ustawowo spo偶ywanie natkotyk贸w
jest niszczeniem zdrowej tkanki spo艂ecznej...

Je偶eli do tego doda膰 ustaw臋 "antyklapsow膮", no to... nasze kochane pa艅stwo
chce, zeby dzieciaki robi艂y co im si臋 偶ywnie podoba i 膰pa艂y ile wlezie, a
rodzice co najwy偶y forse im na to dawa膰 musieli, bo inaczej dzieci ich
zaskar偶膮, 偶e dzi艣 nie maj膮 na dzia艂k臋...

Moj膮 znajom膮 syn zaskar偶y艂, bo otrzymane alimenty nie oddawa艂a mu w 100% w postaci got贸wki.