Ćwiartka :)

Data: 2011-10-24 00:00:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ćwiartka :)

https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOkaypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

RoMan ;) , z  czym do ludzi ? :)

Ja jako, że mam służbowy zakontraktowany samochód tylko na 50 000 kilometrów rocznie, robię wszystko co mogę, by nim nie przekroczyć tych 50 000 rocznie ... i mam z tym poważny problem ;)

No chyba, że chodzi Ci o czas pożycia ... ale wiesz ... dla mnie auto jak kobieta - po 3 latach to już kazirodztwo :)

--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-24 00:11:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
wiartka :)
Hello Rafa,

Monday, October 24, 2011, 12:00:31 AM, you wrote:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOkaypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
Ciekaw jestem, ile z Was moe si pochwali takim wynikiem...
12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.
RoMan ;) , z  czym do ludzi ? :)
Ja jako, e mam subowy zakontraktowany samochd tylko na 50
000 kilometrw rocznie, robi wszystko co mog, by nim nie przekroczy tych 50 000 rocznie ... i mam z tym powany problem ;)

Ba - jak byo do kogo jedzi, to i 35kkm rocznie robi...

No chyba, e chodzi Ci o czas poycia ... ale wiesz ... dla mnie auto jak kobieta - po 3 latach to ju kazirodztwo :)

Ale tu o ciao^H^H^H^H^H caoksztat chodzi. On si mia rozsypa przy
100kkm a przy 90kkm narobi takiego wstydu pewnemu posiadaczowi
Calibry, e na nastpnym spotkaniu w Mitsubishi GT3000 si pokaza ;)

--
Best regards,

Data: 2011-10-24 00:21:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ćwiartka :)

[...]
Ba - jak było do kogo jeżdzić, to i 35kkm rocznie robił...

Jeszcze  się "podowartościowywuję" :) ... Jakbym nie  miał kagańca, to bym spokojnie ogarniał te 80 - 100 tysięcy rocznie ...

Ciekawostka (a pewnie raczej nie): Kiedyś mawiałem, że jeśli chodzi o jazdę autem - ja na to jak na lato. Aktualnie rzygam jeżdżeniem, i przez to chwilowo (demencja wieku starczego czy jakoś) bawię się w jednoślady ... tylko cholerstwo pieniędzy rżnie, i za stary jak się okazuje jestem na trzęsienie dupy przez 400 - 500 km ;)

No chyba, że chodzi Ci o czas pożycia ... ale wiesz ... dla mnie
auto jak kobieta - po 3 latach to już kazirodztwo :)
Ale tu o ciało^H^H^H^H^H całokształt chodzi. On się miał rozsypać przy
100kkm a przy 90kkm narobił takiego wstydu pewnemu posiadaczowi
Calibry, że na następnym spotkaniu w Mitsubishi GT3000 się pokazał ;)

A pacz - niemiecka technologia na odwrót - beemka miała być "niezniszczalna", a bo to niemiec, a bo to łańcuch, a bo to diesel ... No i się zerwał ;) Łańcuch :)

Więc respekcik dla szmaty, znaczy dełó ... ;)

Data: 2011-10-24 00:54:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
wiartka :)
Hello Rafa,

Monday, October 24, 2011, 12:21:44 AM, you wrote:

[...]
Jeszcze  si "podowartociowywuj" :) ... Jakbym nie  mia
kagaca, to bym spokojnie ogarnia te 80 - 100 tysicy rocznie ...

Ale ja stae trasy miaem i ju po roku - jeszcze w subowym
Oltcit'cie miaem ich do :(

Ciekawostka (a pewnie raczej nie): Kiedy mawiaem, e jeli chodzi o jazd autem - ja na to jak na lato. Aktualnie rzygam jedeniem,

Normalka :(

i przez to chwilowo (demencja wieku starczego czy jako) bawi si w
jednolady ... tylko cholerstwo pienidzy rnie, i za stary jak si
okazuje jestem na trzsienie dupy przez 400 - 500 km ;)

Bo to bez sensu jest.

[...]

Wic respekcik dla szmaty, znaczy de ... ;)

:)

--
Best regards,

Data: 2011-10-24 01:01:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ćwiartka :)

Ba - jak było do kogo jeżdzić, to i 35kkm rocznie robił...
Jeszcze  się "podowartościowywuję" :) ... Jakbym nie  miał
kagańca, to bym spokojnie ogarniał te 80 - 100 tysięcy rocznie ...
Ale ja stałe trasy miałem i już po roku - jeszcze w służbowym
Oltcit'cie miałem ich dość :(

No ja to samo - nie bez powodu założyłem wątek odzwierciedlający moje uczucia pt. "jeśli nie dk8 to co?" :) ... Tak samo, jak do Przemyśla zacząłem jeździć z pominięciem DK4 ;) ... Tyle alternatyw w PL przez to znudzenie poznałem, że hej !

Normalka :(

Ano ;/ ... Co smutne jest, bo nawet zabawy na torze mnie już nie bawią. Nie. To nie jest smutne ... to jest straszne.

[...]

Oj tam oj tam ... 1 przejażdżka z wawy do wro - już za Wieluniem modliłem się, żeby ta męczarnia się skończyła ... Kolejna przejażdżka (z kolei) z wawy do wro - mimo temp +5 stopni i ciągłego deszczu - po dotarciu do celu myślałem "JESZCZE !" ... RoMan - Ty się wyprzyj tej niechęci do jednegośladu ... ja też uważałem całe życie, że to poryte jest ... ale jak sam parę razy trasę tym zrobiłem ...

Więc respekcik dla szmaty, znaczy dełó ... ;)
:)

Wiesz - też kląłem na skodę - a przez raptem 100 000 niespełna, numerów nie odwaliła takich bym utknął w trasie. A to zło największe w mojej opinii - tj "nowy samochód" ...

Tylko krowa nie zmienia zdania :)

Data: 2011-10-24 20:52:24
Autor: jerzu
wiartka :)
On Mon, 24 Oct 2011 00:21:44 +0200, "Rafa \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Aktualnie rzygam jedeniem

Witaj w klubie :)

P.S. "Ja chc do biura!!"

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-24 21:10:02
Autor: Grejon
wiartka :)
W dniu 2011-10-24 20:52, jerzu pisze:

P.S. "Ja chc do biura!!"

A dobrze, k*a, piszesz na maszynie? :P

--
Grzegorz Joca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-24 22:15:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ćwiartka :)
W dniu 2011-10-24 21:10, Grejon pisze:
W dniu 2011-10-24 20:52, jerzu pisze:

P.S. "Ja chcę do biura!!"

A dobrze, k*a, piszesz na maszynie? :P

Jak Czarek i Arni na komputerach w "13-tym posterunku". ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-24 23:46:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
wiartka :)
Hello jerzu,

Aktualnie rzygam
jedeniem
Witaj w klubie :)
P.S. "Ja chc do biura!!"

Po 4 latach pierdzenia w stoek zapewniam, e to gorsze od jedenia
:(

--
Best regards,

Data: 2011-10-25 00:08:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ćwiartka :)
Po 4 latach pierdzenia w stołek zapewniam, że to gorsze od jeżdżenia
:(

To nie do końca tak :)

Ja mam wersję mieszaną - rzygam biurem to jadę w trasę ... rzygam trasą - wracam do biura ...

Można lubić wódę, ale po kilku dniach picia na okrągło pojawia się delirium.

Osobiście współczuję ludziom "skazanym" na absolutną monotonię motoryzacyjną, tj instruktorom w L :), pilotom samolotów rejsowych :), pracownikom działów księgowości, etc ...

Ciekawym jest, czy istnieją zawody, w których "wykonywana czynność" ta sama przez lata nie nudzi się.

Hmmm ... aktor filmów porno ? Chyba też nie ... w tej kwestii można by zapytać jakiego ginekologa, czy podnieca się na widok ...

Data: 2011-10-25 07:49:56
Autor: jerzu
wiartka :)
On Mon, 24 Oct 2011 23:46:02 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Po 4 latach pierdzenia w stoek zapewniam, e to gorsze od jedenia
:(

To za cztery lata wrc za fajerk :P

Data: 2011-10-25 10:22:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
wiartka :)
Hello jerzu,

Tuesday, October 25, 2011, 7:49:56 AM, you wrote:

Po 4 latach pierdzenia w stoek zapewniam, e to gorsze od jedenia
:(
To za cztery lata wrc za fajerk :P

Zatsknisz za kilka miesicy...

--