aero2 -

Data: 2011-06-25 06:40:09
Autor: Darek
aero2 -

Czy mial to ktos okazje juz testowac?

http://techmobile.pl/2011/06/darmowy-internet-juz-dziala-ale-nie-dla-wszystkich

A czy to dziala z wiekszoscia modemow lub telefonow, czy trzeba kupowac jakis
specjalny modem?

Data: 2011-06-25 10:37:56
Autor: Adenua
aero2 -
A czy to dziala z wiekszoscia modemow lub telefonow, czy trzeba kupowac jakis
specjalny modem?

Musisz miec modem, ktory obsluguje 900MHz dla UMTS, inaczej nie
zadziala, np. niektore biale egzemplarze vodafonowego ZTE K3565-Z.

W telefonie trzeba wybrac reczne wybieranie sieci. Przykladowo HTC
Desire widzi ta siec - 26017.

Data: 2011-06-26 08:30:58
Autor: Darek
aero2 -

Musisz miec modem, ktory obsluguje 900MHz dla UMTS, inaczej nie
zadziala, np. niektore biale egzemplarze vodafonowego ZTE K3565-Z.

Dzieki za odpowiedz. Ja akurat mam telefon (SE G502) i modem (Huawei E160),
ktore nie obsluguja UMTS 900 MHz, tak wiec na razie Aero2 nie dla mnie :-(

Data: 2011-07-05 15:20:20
Autor: ±ćęłń󶼿
aero2 -
Czy option icon505 zadziała?