afera KNF: suweren zadecydował

Data: 2018-11-24 18:47:18
Autor: japanizer
afera KNF: suweren zadecydował
https://www.rp.pl/Polityka/181129620-Sondaz-Czy-nalezy-powolac-komisje-sledcza-ds-afery-KNF.html

  Sondaż: Czy należy powołać komisję śledczą ds. afery KNF

  Ponad połowa badanych (53 proc.) uważa, że należy powołać sejmową komisję   śledczą ds. afery KNF. Przeciwnego zdania jest 22 proc. respondentów, a co   czwarty nie ma zdania w tej kwestii.

Czy kłamcy z PiS posłuchają głosu suwerena i powołają komisję śledczą ds. afery KNF? Oczywiście, że kłamcy z PiS nie powołają takiej komisji.

I teraz rada dla opozycji: kłamcy z PiS zajęli się szczepionkami, a w zasadzie próbą zniesienia obowiązku szczepień, powołując się na głos suwerena i ich projekt obywatelski.
Tak więc KO, PO, .N i inni - zorganizujcie 100 tys. podpisów, to nie jest tak wiele, i wnieście "Ustawę powołującą komisję śledczą ds. afery KNF".
A miesiąc później - to samo ze SKOKami.

Data: 2018-11-25 03:59:19
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Czy kłamcy z PiS posłuchają głosu suwerena i powołają komisję śledczą ds. afery KNF? Oczywiście, że kłamcy z PiS nie powołają takiej komisji.

40 mln jest nie do udowodnienia, a wsadzenie swojaka jest słabe.
Komisja za 40 baniek to śmiech, 120mln bulwary nad Wisłą Hydrobudowa Gdańsk:) Kasa (prawdziwa) wsiąkła.

Poza tym peło nic nie wyjaśni:
https://youtu.be/T-1wbDtrDEk

I teraz rada dla opozycji: kłamcy z PiS zajęli się szczepionkami, a w zasadzie próbą zniesienia obowiązku szczepień, powołując się na głos suwerena i ich projekt obywatelski.

stopnopy nie kwestionują samych szczepień tylko formę łośku:
ctrl+v
Czerniak gada o jakim raporcie we włoszech co to szczepionki badali:
https://youtu.be/G_SsZ0RrR-4

Drążymy dalej, stopnop wróciło:)  Zaglądamy co tam piszą o tym raporcie:
http://stopnop.com.pl/komisja-sledcza-szczepionki/

Idziem dalij, dalij, dalij:
https://www.corvelva.it/parliamentary-commission

I jeszcze głębiej aż docieramy do raportu:
https://www.dropbox.com/sh/o719n7bh2e1ch6z/AAACY9u7DfV9D2rY412JjzAKa?dl=0

Data: 2018-11-25 04:21:19
Autor: japanizer
On Sunday, November 25, 2018 at 8:59:20 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Komisja za 40 baniek to śmiech, 120mln bulwary nad Wisłą Hydrobudowa Gdańsk:) Kasa (prawdziwa) wsiąkła.

Przecież wiesz, obesrany nocniczku, że nie chodzi o korupcję nominowanego przez Beatę Szydło szefa KNF czy "aniołki" szefa NBP, tylko o przejmowanie banków za złotówkę, jeśli pod stołem nie pójdzie koperta dla złodziei z PiSu.

Data: 2018-11-25 04:30:16
Autor: bytomir.kwasigrochowy
afera KNF: suweren zadecydował
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
tylko o przejmowanie banków za złotówkę, jeśli pod stołem nie pójdzie koperta dla złodziei z PiSu.

Już ci łośku pisałem, bankierka Czarneckiego orała po dnie już w 2015r
za czasów peło.
klik na max:
https://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=GETINOBLE

Data: 2018-11-25 05:57:36
Autor: japanizer
On Sunday, November 25, 2018 at 9:30:17 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Już ci łośku pisałem, bankierka Czarneckiego orała po dnie już w 2015r

Aj waj, a obesrany nocniczek dalej nie przyjmuje do wiadomości, że szorują po dnie również banki zasiedlone przez różnej maści braci Ziobry, czy ludzi, którzy pożyczali Kaczyńskiemu pieniądze, a w zamian zostali wstawieni do rady nadzorczej:

https://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=BOS

Aj waj, 120 zł Bank Ochrony Środowiska kiedyś za akcję, teraz 6 zł. Jak tu żyć, kolesie pisiorki, jak tu żyć? Chyba trza przejąć jakiś inny bank, najlepiej za złotówkę, chyba że będzie 40 mln w kopercie dla KNF.

Data: 2018-11-26 11:09:45
Autor: bytomir.kwasigrochowy
zaniepokojony japa.org napisał:

Przecież wiesz, obesrany nocniczku, że nie chodzi o korupcję nominowanego przez Beatę Szydło szefa KNF czy "aniołki" szefa NBP, tylko o przejmowanie banków za złotówkę

I dlatego proponuję Sekułę na przewodniczącego:
https://youtu.be/T-1wbDtrDEk

Data: 2018-11-26 12:41:39
Autor: bytomir.kwasigrochowy
afera KNF: suweren zadecydował
I dlatego proponuję Sekułę na przewodniczącego:
https://youtu.be/T-1wbDtrDEk

A to ci niespodzianka, jednak będzie powrót.
https://pbs.twimg.com/media/Ds6x9_KUcAAONmo.jpg

Data: 2018-11-26 17:45:15
Autor: japanizer
On Tuesday, November 27, 2018 at 5:41:40 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> I dlatego proponuję Sekułę na przewodniczącego:
> https://youtu.be/T-1wbDtrDEk

A to ci niespodzianka, jednak będzie powrót.
https://pbs.twimg.com/media/Ds6x9_KUcAAONmo.jpg

Sraczkę macie kłamcy z PiS na słowo "Tusk"? W pieluchach chodzicie, czy jak sobie z tym radzicie?

Data: 2018-11-27 08:47:40
Autor: `Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości

A to ci niespodzianka, jednak będzie powrót.
https://pbs.twimg.com/media/Ds6x9_KUcAAONmo.jpg

eeeee, tu są lepsze:

https://bezuzyteczna.pl/static/content/ae61e62a6a6c4b43ac49.jpg

https://img7.dmty.pl//uploads/201507/1438087259_rialuw_600.jpg

--
Pajdak

Data: 2018-11-27 08:17:58
Autor: `Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:f52c2aff-d395-43ee-8266-28e78d6bb0d0googlegroups.com...
[...]

B.Szydło? Aaaa, to ta co sie jej "należy"! Obecnie przy korycie bez obowiązków, wkrótce wybiera sie do UE by POprawić wynik na 76:1. Któz to a któz to chciał przejąć te banki za złotówkę? Ktoś z PO? A może Tusk? ;-)))

--
PPajdak

Data: 2018-11-26 14:28:48
Autor: Pajdak.
[...]

Jasne! Nagrania to fałszywka PO, a panowie się nie znają
i ze soba nigdy nie rozmawiali przez "szumidła".

a wsadzenie swojaka jest słabe.

Jasne! Ryba śmierdzi aż po koci łeb ale wy zamieciecie pod dywan!

Nic się nie stało! Kali może kraść bo mu się należy!

--
Pajdak

Data: 2018-11-25 11:32:19
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:87d32836-7f64-4d60-bd18-2bb23a419259googlegroups.com...
[...]

"Nie bedzie żadnej komsji sledczej ani innej!!" - grzmiał z mazurska babochłop robiacy za wodnika PiS.

--
Pajdak

afera KNF: suweren zadecydował