afera zahardowa umorzona przez prokurature

Data: 2011-04-06 16:46:01
Autor: zinek
afera zahardowa umorzona przez prokurature
http://www.tvn24.pl/-1,1698411,0,1,afera-hazardowa-umorzona,wiadomosc.html

no donek - to teraz do dziela - kwiaty w dlon i poprzyjmowac swolocz spowrotem na ministrow - przeciez sa niewinni...

teraz chlopcy Miro, zbycho i inni moga juz startowac w przyszlych wyborach :)
ku chwale ojczyny - huuurrraaa :)

Data: 2011-04-06 15:16:10
Autor: obserwator
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):
[...]

Donek w sumie nie jest winien. Donek jest wytworem czesci spoleczenstwa
zamieszkujacego terytorium obecnej Polski, ktora ewidentnie go popiera pomimo, ze przeciez idiota nawet widzi, kim ten facet jest.

Nie bylby Donek, to pojawilby sie jakis inny donkopodobny i tez dostalby
poparcie oszustow i degeneratow.

Data: 2011-04-06 17:40:36
Autor: zinek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ini03q$c5c$1inews.gazeta.pl...
[...]

:)
[...]

cos w tym jest, ale nie do konca ;)

Data: 2011-04-06 18:23:25
Autor: Przemysław W
afera zahardowa umorzona przez prokurature
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał

teraz chlopcy Miro, zbycho i inni moga juz startowac w przyszlych wyborach :)
ku chwale ojczyny - huuurrraaa :)

No to teraz ziobrowcy mogą iść zabić i spokojnie zacierać ślady.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-06 19:04:18
Autor: Przemysław W

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ini5e2$87a$1mx1.internetia.pl...

[...]

Warszawa Al. Jerozolimskie 125/127

Przemek

Data: 2011-04-06 20:09:43
Autor: Rysio

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ini6el$47d$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kałecki - mlody, wykształcony i do tego, nie dosc, ze z duzego miasta, to jeszcze z samego centrum :)

Data: 2011-04-06 18:39:44
Autor: Rysio

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message news:inhuos$474$1mx1.internetia.pl...
[...]

A niech ktos teraz choc wspomni o jakims zlodzieju, w kontekscie tej afery to sad zostawi go w skarpetkach :/

I to jest KÓRWA POlska demokracja. Do pierdla idzie ten co zlodzieja scigal a nie zlodziej...

Data: 2011-04-07 17:04:52
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-06 18:39, Rysio pisze:

[...]

no, ale to jest pretensja do Kaminskiego, ktory zamiast wsadzac zlodzieji to odpierdalal polityke.

--
the_foe

Data: 2011-04-07 16:22:50
Autor: cirrus
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:inhuos$474$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pogratuluj fanatycznemu nieudacznikowi z CBA.

--
stevep

Data: 2011-04-07 17:18:16
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-07 16:22, cirrus pisze:
[...]

Kaminski spartaczyl sprawe po calej lini. Zapewne chodzil z erekcja pol roku bo mial bombe ktora mogla zatopic PO, tyle ze to byla bomba polityczna, zeby byla z tego realna sprawa karna trzeba bylo cierpliwosci i systematyki.
Oczywiscie jak typowy Pisowiec wszedzie widzial spiski i byl pewien ze lada dzien go wywala. Prawda byla taka ze nikt sie nie interesowal co on tam w swej chorej glowce planuje i mogl spokojnie te sprawe domknac. To tego trzeba bylo miec chlodna glowe i stalowe jaja.
Odbijanie pilki ze prokuratura wycisza sprawe jest nie na miejscu. Ekipa Kaminskiego nie dala jej zadnej przeslanki ktora nawet na sile mozna by naciagnac by sklecic marne oskarzenie, ktore sad wysmieje.
nawet komisja sejmowa udowodnila tylko korupcje polityczna na podobnym poziomie jakiej dopuszczal sie np. Macierewicz jako minister. Nikiedy mi sie wydaje, ze w swojej tepocie ludzie z PiSu maja pretensje do Donka, ze nie zmusil Mira i ZBycha by doniesli na siebie do prokuratury. Jest to odwracanie alika zadem, bo to Kaminiski mial caly aparat by im te wine udowodnic, zamiast tego spala sprawe przeciekami do Rzepy i wizyta u premiera, ktory jest pzreciez osobiscie tym zainteresowany, bo przeciez kryminalistow w rzadzie trzymac nie bedzie. Nie nazywa sie Kaczynski.
BTW: Rychu i Zbycho sa winni jak cholera. Zapewne bardziej niz to przedstawil Kaminski. Malo kogo lapie sie na pierwszym przekrecie...

--
the_foe

Data: 2011-04-07 21:42:34
Autor: pluton
afera zahardowa umorzona przez prokurature
BTW: Rychu i Zbycho sa winni jak cholera. Zapewne bardziej niz to
przedstawil Kaminski. Malo kogo lapie sie na pierwszym przekrecie...

Zapieprzaj szybciutko z dowodami do prokuratury.

Nullification

Data: 2011-04-07 21:50:08
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-07 21:42, pluton pisze:
BTW: Rychu i Zbycho sa winni jak cholera. Zapewne bardziej niz to
>  przedstawil Kaminski. Malo kogo lapie sie na pierwszym przekrecie...

Zapieprzaj szybciutko z dowodami do prokuratury.

w wyborach politycznych nie musze miec dowodow. Tak postapil Kaminski, choc jako urzednik organow scigania powinien byc apolityczny. To co zrobil Kaminski jest 100x gorsze od pzrekretow Mira i Zbycha. Ten pierwszy faudalizowal pojecie sluzby panstwowej, ci drudzy to tylko czynnik ludzki, ktory zawodzi w kazdym systemie i jest to wliczone w koszta.

--
the_foe

Data: 2011-04-07 22:09:39
Autor: pluton
afera zahardowa umorzona przez prokurature

> Zapieprzaj szybciutko z dowodami do prokuratury.

w wyborach politycznych nie musze miec dowodow.

JAsne, wystarczy rzucac gownami bez dowodow. Zawsze cos sie przylepi.

Nullification

afera zahardowa umorzona przez prokurature