agito.pl - Wasze opinie

Data: 2012-12-16 16:14:48
Autor: DooMiniK
agito.pl - Wasze opinie
Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-12-16 17:45:49
Autor: Borneq
agito.pl - Wasze opinie
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości news:50cdf378$1news.home.net.pl...
Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Pozytywne, w 2007 roku składałem tam z części komputer.

Data: 2012-12-16 20:32:15
Autor: Maciej Bojko
agito.pl - Wasze opinie
On Sun, 16 Dec 2012 16:14:48 +0000, DooMiniK <bachus@bachus> wrote:

Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysykowo). Maj dobr cen na monitor,
ktry chc kupi... Ma kto jakie dowiadczenia z wyej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Kilkakrotnie, bez problemw. Ale do tego s serwisy takie, jak Opineo,
Skpiec te agreguje opinie klientw.

Data: 2012-12-16 20:56:34
Autor: JoteR
agito.pl - Wasze opinie
"DooMiniK" napisał:

Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Pozytywne, zarówno jeśli chodzi o ceny, jak i sposób obsługi klienta.
Należy jednak wziąć pod uwagę, że ten "sklep" handluje w zasadzie wszystkim i komputery oraz podzespoły PC to zaledwie wycinek ich działalności. No i że należy do grupy (za przeproszeniem) Allegro.

JoteR

Data: 2012-12-17 00:02:03
Autor: PiteR
agito.pl - Wasze opinie
JoteR pisze tak:

No i e naley do grupy (za przeproszeniem) Allegro.

uu tego nie wiedziaem. Nic u nich nie kupi ;)

--
Piotr

Data: 2012-12-18 22:54:14
Autor: Animka
agito.pl - Wasze opinie
W dniu 2012-12-17 00:02, PiteR pisze:
JoteR pisze tak:

No i że należy do grupy (za przeproszeniem) Allegro.

uu tego nie wiedziałem. Nic u nich nie kupię ;)

Sklep w Warszawie, bodajże na Jagiellońskiej. a towar telepie się z magazynu w Katowicach!

--
animka

Data: 2012-12-19 09:37:43
Autor: Chris
agito.pl - Wasze opinie
Animka nabazgrał(a):

JoteR pisze tak:
No i że należy do grupy (za przeproszeniem) Allegro.
uu tego nie wiedziałem. Nic u nich nie kupię ;)
Sklep w Warszawie, bodajże na Jagiellońskiej. a towar telepie się z magazynu w Katowicach!

Chorzów a nie Katowice :)

Data: 2012-12-20 00:14:53
Autor: Animka
agito.pl - Wasze opinie
Animka nabazgrał(a):

JoteR pisze tak:
[...]

Parę lat temu to były chyba Katowice. Chcialam miniwieżę odebrać osobiście to mi odpowiedzieli, że w Warszawie nie ma magazynu, nie ma odbioru.

--
animka

Data: 2012-12-20 08:35:01
Autor: Chris
agito.pl - Wasze opinie
Animka nabazgrał(a):

JoteR pisze tak:
[...]

Od nas wszystko idzie do Chorzowa a mam zapis ze mieli zmianę adresu wysyłki.

Data: 2012-12-16 21:52:50
Autor: $heikh el $hah
agito.pl - Wasze opinie
W dniu 2012-12-16 17:14, DooMiniK pisze:
Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Chyba nic u nich nie kupowałem, ale to stara, duża 'firma' jest, więc jeśli cena najlepsza, to problemów bym nie przewidywał.
Za to dla mnie odkryciem roku jest morele.net z rewelacyjnymi cenami i ponoć największą siecią punktów odbiorczych. Za klawisze w stacjonarnym gość chciał 350 zł. Po znajomości, z największym możliwym rabatem jakiego mógł udzielić – 330. A zamawiając w morele i odbierając następnego dnia w punkcie, kosztowały mnie ostatecznie 275 zł i trochę czasu, bo Mogilskiej (KRK) nie miałem po drodze.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-16 23:19:45
Autor: T.F.
agito.pl - Wasze opinie
"$heikh el $hah" ...

Za to dla mnie odkryciem roku jest morele.net z rewelacyjnymi cenami

Potwierdzam.
Kilkaset tys. PLN w br. u nich wydalismy.
Glownie na laptopy (Toshiba) i UPSy (APC).

--
T.F.

Data: 2012-12-17 08:56:00
Autor: Franc
agito.pl - Wasze opinie
Dnia Sun, 16 Dec 2012 16:14:48 +0000, DooMiniK napisa(a):

Nie znam sklepu - agito.pl (wysykowo). Maj dobr cen na monitor,
ktry chc kupi... Ma kto jakie dowiadczenia z wyej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Zawsze si znajdzie kto, kto ma negatywne dowiadzenia.
Ja miaem z nim takie gdy chciaem kupi kart graficzn do kompa. Okazao
si, e wystawili do sprzeday pozycj ktrej nie mieli na stanie i zaczeli
robi dziwne rzeczy - zamykali zamwienie, krcili, kasowali itp. Daem sobie z nimi spokj.

--
Franc

Data: 2012-12-17 09:01:09
Autor: I.Tichy
agito.pl - Wasze opinie
DooMiniK <bachus@bachus> napisa(a):

Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysykowo). Maj dobr cen na monitor,
ktry chc kupi... Ma kto jakie dowiadczenia z wyej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Historia:
Kupowalem tam 2 lata temu dyski HDD. Paczka wygladala na nieuszkodzona,
a poniewaz wtedy akurat wyjezdzalem, to dopiero zajrzalem do niej za tydzien.
Okazalo sie, ze jeden z dyskow mial lekko wgnieciony mechanicznie rog - formatowanie zatrzymywalo sie gdzies na 70% i glowica zaczynala stukac.
Napisalem reklamacje, po 2 tygodniach mialem nowy, nieuszkodzony dysk
 - pomimo przeciez, ze uszkodzenie moglo wskazywac na wine uzytkownika.
Ale ZTCW na kazdym etapie maja kamery wiec moze widzieli, ze to ich pracownik
go opuscil... tak czy siak, wszystko zostalo zalatwione profesjonalnie
i bez najmniejszych problemow.

Data: 2012-12-17 12:21:18
Autor: Paweł U.
agito.pl - Wasze opinie
Negatywne: omijam szerokim łukiem od zimy zeszłego roku, gdy w trakcie płatności on-line przeglądarka wyświetliła białą planszę -nic-. Uznałem za zbyt niebezpieczne zakupy u nich. Na szczęście nie obciążyło mi karty.

Paweł

****************

Data: 2012-12-17 13:37:11
Autor: $heikh el $hah
agito.pl - Wasze opinie
W dniu 2012-12-17 12:21, Paweł U. pisze:
Negatywne: omijam szerokim łukiem od zimy zeszłego roku, gdy w trakcie
płatności on-line przeglądarka wyświetliła białą planszę -nic-. Uznałem
za zbyt niebezpieczne zakupy u nich. Na szczęście nie obciążyło mi karty.

A mogli te wszystkie Twoje miliony do jakiegoś banku na Kajmanach sobie przelać, zwinąć interes i żyć po królewsku do końca życia!

PS – Poczytaj o zasadach odpowiadania, cytowania.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-17 13:56:56
Autor: I.Tichy
agito.pl - Wasze opinie
Pawe U. <pawel_u@nospam.pl> napisa(a):

Negatywne: >omijam szerokim ukiem od zimy zeszego roku, gdy w trakcie patnoci on-line przegldarka wywietlia bia plansz -nic-. Uznaem za zbyt niebezpieczne zakupy u nich. Na szczcie nie obciyo mi karty.

Argument pierwsza klasa :)

Data: 2012-12-17 14:20:18
Autor: Tom
agito.pl - Wasze opinie
[...]

Pewnie to, że nic się nie wyświetliło było błędem Twojej przeglądarki lub systemu :P

T.

Data: 2012-12-17 14:40:36
Autor: Chris
agito.pl - Wasze opinie
Tom nabazgrał(a):

[...]

Za słaby zasilacz ... :)

Data: 2012-12-17 14:19:04
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
agito.pl - Wasze opinie
Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo).

To spory gracz na rynku sklepow internetowych (krajowych). Pare lat temu kupowalem tam odtwarzacz mp3  - bez problemow.

::f::

Data: 2012-12-17 14:19:24
Autor: Chris
agito.pl - Wasze opinie
DooMiniK nabazgrał(a):

Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Kupują u nas, brak problemów :)

Data: 2012-12-17 20:46:08
Autor: Irokez
agito.pl - Wasze opinie
[...]

A takiego kwiatka kiedyś znalazłem, przedostatni post na stronie
http://www.hdtv.com.pl/forum/gdzie-kupic/17324-agito-pl-9.html
a potem http://www.hdtv.com.pl/forum/gdzie-kupic/17324-agito-pl-12.html
ostatni na stronie... i dalej...

--
Irokez

Data: 2012-12-18 15:23:45
Autor: DooMiniK
agito.pl - Wasze opinie
On 16/12/2012 16:14, DooMiniK wrote:
Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Wstępnie jestem pod wrażeniem - monitor zapłacony około godziny 15stej
w dniu wczorajszym, po niecałych 24h DHL dostarczył.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-12-26 16:26:54
Autor: Latet
agito.pl - Wasze opinie
Witam.
Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Kupuję u nich od paru lat. W historii konta mam ponad 20 transakcji (w tym 3 monitory). Nigdy nie narzekałem. Spokojnie polecam.

TK

Data: 2012-12-26 17:15:18
Autor: the_foe
agito.pl - Wasze opinie
[...]

swietny sklep, wiele razy kupowalem u nich, szybko i bez problemu. Nigdy nie trafil mi sie sprzet lezakowany (np. jak kupilem fona to mial lediwe miesiac od produkcji), co sobie mocno cenie.
Niestety, ostatnio w wyszukiwarkach mocno spada w dół (robi sie co raz drozszy na tle konkurencji), ale jak nie sa to miazdzace roznice to wole ich renome.

--
the_foe

agito.pl - Wasze opinie